Aldi laptop ervaringen?

27-03-2016 10:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop. Nu zie ik in de folder van Aldi dat ze weer een Medion laptop verkopen. Heeft iemand ervaring met deze laptops?
Niet met de laptop maar volgens mij is mijn schoonvader heel tevreden over de gewone pc's.
Klopt, ik heb hier ook de desktop. Inmiddels is ie al een jaar of 8/9 oud (misschien nog wel ouder) maar doet het nog prima!
Een vriendin van mij had er een. Zelfde merk en ook van de Aldi. Die was er zeer tevreden over. Volgens mij heeft ze hem lange tijd gehad zonder problemen
ieniemienie123 wijzigde dit bericht op 27-03-2016 11:14
Reden: Foutje
% gewijzigd
Ik heb hem, prima laptop. (Wel een van een aantal jaar geleden)
Ik heb van Medion de CD/DVD speler aangeschaft lang geleden. En die functioneerde prima.
Medion is een goed merk!
Goed om te lezen, ik had me al voorgenomen om, als deze desktop ter ziele is, een laptop aan te schaffen. (Hopelijk duurt dat nog even...)
Ik heb een medion tablet, ook een prima ding.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ooit lang gelee een Medion camcorder gekocht bij de aldi.

Heb hem nog steeds. Prima ding. Prima merk
Toevallig bij Medion deze week een laptop besteld,omdat die in vergelijking met andere merken meer had voor dezelfde prijs.

Het scheelt inderdaad een paar tientjes met de website van Medion zelf.

De laptop die ik bij Medion had gekocht was € 585 (15 euro korting dankzij nieuwsbrief) met Intel® Core™ i5 Processor.

Lekker snel en het beeldscherm us heel prettig kijken. Deze is mat en hiervoor had ik een glanzend beeldscherm wat met zonlicht niet prettig kijken was.
Alleen maar lovende woorden zo te zien! Bedankt voor jullie reacties, ik ga m kopen!
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee. Ik heb een dag besteed aan vergelijken en het merk leek mij erg goed en na een week ben ik er nog blij mee!
Volgens mij is de Aldi ook goed met garantie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik gebruik nu een Medion laptop en die is denk ik inmiddels al weer 5 tot 6 jaar oud. Werkt prima.

Ik had een ook tablet van hun maar die hield er na een jaar meer op, en las reviews dat anderen zelfde probleem hadden.
wij zijn hier zeer tevreden over de lap top. Na een jaar was onze harde schijf stuk. Medion heeft ons heel netjes geholpen. Kregen een nieuwe harde schijf. Er waren geen kosten aan verbonden.
Ook een Medion pc gehad aantal jaar geleden.

Na paar maanden voeding doorgebrand. Eerst tijdelijk doorgewerkt met een vergelijkbare voeding uit een andere pc. (is op zich een simpele handeling met 4 stekkertjes en 6 schroeven). Na paar dagen werd aan huis de voeding door Medion vervangen. (gratis)

Vond ik voor die prijs een prima service
Hier een Medion-laptop van ik denk zo'n 10 jaar oud. Heeft t altijd prima gedaan maar inmiddels zo traag als dikke stront maar da's eerder de leeftijd en een teveel aan meuk / vervuiling.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Medion van 15 jaar oud hier, weegt 10 kilo, is trager dan een slak maar werkt nog steeds!
Acer hebben enkel goeie pro-grade laptops.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven