Het stamcafé deel IX
zondag 27 maart 2016 om 03:06
Deel negen van ons heerlijke café!
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zondag 27 maart 2016 om 13:19
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 13:15:
[...]
Inderdaad de klassieker! Schuif maar lekker aan, ik heb toch altijd de neiging om voor een weeshuis te koken.
Ooh! Ik heb nog in de vriezer liggen. Lekker met Leffe dit keer .
Dat is voor mij de enige stoofvlees. Kan hem inmiddels perfect maken, maar die van oma is en blijft het lekkerst
[...]
Inderdaad de klassieker! Schuif maar lekker aan, ik heb toch altijd de neiging om voor een weeshuis te koken.
Ooh! Ik heb nog in de vriezer liggen. Lekker met Leffe dit keer .
Dat is voor mij de enige stoofvlees. Kan hem inmiddels perfect maken, maar die van oma is en blijft het lekkerst
zondag 27 maart 2016 om 13:21
zondag 27 maart 2016 om 13:27
quote:Eleonora-1 schreef op 27 maart 2016 @ 13:21:
Ik heb net een tonijnsalade gemaakt waarvan de daarvoor omgekomen tonijnen blij zouden zijn dat ze er in zitten.
Daar ga ik zo eens wat brood voor afbakken.
Verder moet ik op een onhandige tijd mijn dochter ophalen dus van een diner komt het niet meer.
Ik ga lekker broodjes hamburger maken.Oh, oeh, ja, dat kan ook nog
Ik heb net een tonijnsalade gemaakt waarvan de daarvoor omgekomen tonijnen blij zouden zijn dat ze er in zitten.
Daar ga ik zo eens wat brood voor afbakken.
Verder moet ik op een onhandige tijd mijn dochter ophalen dus van een diner komt het niet meer.
Ik ga lekker broodjes hamburger maken.Oh, oeh, ja, dat kan ook nog
zondag 27 maart 2016 om 13:28
Jongens......
Even een nare mededeling.
Sorry dat ik jullie hiermee op deze feestdag lastig moet vallen.
Het is helaas niet anders.
Gisteren is bekend geworden dat boer Geert en 'zijn' Hetty een punt achter hun relatie hebben gezet......
Neem de tijd dit te verwerken.
Er over praten mag natuurlijk altijd.
Gisteren is bekend geworden dat boer Geert en 'zijn' Hetty een punt achter hun relatie hebben gezet......
Er over praten mag natuurlijk altijd.
zondag 27 maart 2016 om 13:36
Boer Geert zat in de laatste serie Boer zoekt Vrouw en was mateloos populair bij de fans.
Ik vind het schókkend, jawel schók-kend te lezen dat je het niet weet OB.
Ik dacht dat iedereen 'Vieze Geert' kende en mee zou huilen met zijn malaise.
Johan Cruijf, Jezus, Boer Geert, een rijtje grote mannen die deze week in het nieuws zijn.
Johan Cruijf, Jezus, Boer Geert, een rijtje grote mannen die deze week in het nieuws zijn.
zondag 27 maart 2016 om 13:36
quote:Eleonora-1 schreef op 27 maart 2016 @ 13:28:
Jongens......
Er over praten mag natuurlijk altijd.Neeeeeeeeeeee!
Jongens......
Er over praten mag natuurlijk altijd.Neeeeeeeeeeee!
zondag 27 maart 2016 om 13:40
quote:Eleonora-1 schreef op 27 maart 2016 @ 13:36:
Boer Geert zat in de laatste serie Boer zoekt Vrouw en was mateloos populair bij de fans.
Johan Cruijf, Jezus, Boer Geert, een rijtje grote mannen die deze week in het nieuws zijn.Ik bied je op deze Heilige dag mijn nederige excuses aan Leo. Maar ik ben gewoon niet zo van het boerenleven op tv Maar ik huil vanzelfsprekend (pro forma) mee met zijn/hun malaise!
Johan Cruijf, Jezus, Boer Geert, een rijtje grote mannen die deze week in het nieuws zijn.Ik bied je op deze Heilige dag mijn nederige excuses aan Leo. Maar ik ben gewoon niet zo van het boerenleven op tv Maar ik huil vanzelfsprekend (pro forma) mee met zijn/hun malaise!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras