Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 19:01:

[...]

Hebben je ouders je lekker verwend? Hoe is het met dreum?

Het was heel gezellig zoals altijd. Wel jammer dat man niet mee was gekomen maar we zijn beladen met hapjes en lekker eten thuis gekomen dus hij kan zijn lol op.

Dreum slaapt slecht. Vannacht was het weer bal, ik weet het even niet meer.

Hoe is het met jou en met je mama?
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 19:02:

[...]

Jaja Jaja ja

Ik stond aan je deur met mijn bakjes, je was niet thuis. Ik zat achter de bank verscholen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hier een simpel biedstukje vanavond.

Met champignonpeperroomsaus, sla en ik dacht gebakken aardappels, maar het wordt friet. Want de schijfjes aardappel zijn weg
Niet slapen sloopt je. Vervelend dat hij zo'n periode heeft.

Hier niet goed. Ik zit al twee dagen mijn tranen te verbijten. Moeder gaat heel hard de verkeerde kant uit. We hebben haar arts gesproken: haar hart-, lever-, nier-, en schildklierfuncties kelderen heel snel. Ze heeft evenwichtsstoornissen en duizelingen. Maar ze verzwakt vooral heel snel omdat haar darmfunctie het nog maar nauwelijks doet. En lopen gaat ook al niet meer. Ze heeft toegestemd om naar een tehuis te gaan. Daar zijn we gaan kijken en toen 'gaf ze zich over'. Dat is dan wel weer ok, alleen kan het nog een tijd duren voor er plaats is. Ik ben ook moe Save.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ally is er al babynieuws??????
Och Oudblond, wat is dat naar
Oudblond.

Het voelt een beetje raar om zo mee te lezen en ergens een soort van trots te zijn op jou terwijl ik jou helemaal niet ken.

Voor wat het waard is: als ik later oud ben en in zo'n situatie kom hoop ik dat mijn kinderen een beetje oo jou lijken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja TH. Meestal ben ik heel pragmatisch en helpt me dat door moeilijkheden heen. Maar nu ben ik een emotionele puinhoop. Ik ben bang dat ze valt, ik ben bang dat ze opgeeft, ik vind het zo moeilijk om die trotse dame zo te zien. En ze beseft alles heel goed. Dat maakt het nog schrijnender. Poeh ik hoop dat er snel een plelkje voor haar is en dat ze kan 'aarden' en nog een paar mooie maanden mag hebben.
quote:hatsetats schreef op 27 maart 2016 @ 19:07:

[...]

Ik zat achter de bank verscholen.Naaaah
quote:Peacy schreef op 27 maart 2016 @ 19:08:

Hier een simpel biedstukje vanavond.

Met champignonpeperroomsaus, sla en ik dacht gebakken aardappels, maar het wordt friet. Want de schijfjes aardappel zijn wegHeerlijk
quote:feow schreef op 27 maart 2016 @ 19:19:

Oudblond.

Het voelt een beetje raar om zo mee te lezen en ergens een soort van trots te zijn op jou terwijl ik jou helemaal niet ken.

Voor wat het waard is: als ik later oud ben en in zo'n situatie kom hoop ik dat mijn kinderen een beetje oo jou lijken. Schatje ben je! En die kinderen heb je zelf opgevoed, dus dat komt helemaal goed met bejaarde Feow.
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 19:09:

Hier niet goed. Ik zit al twee dagen mijn tranen te verbijten. Moeder gaat heel hard de verkeerde kant uit. We hebben haar arts gesproken: haar hart-, lever-, nier-, en schildklierfuncties kelderen heel snel. Ze heeft evenwichtsstoornissen en duizelingen. Maar ze verzwakt vooral heel snel omdat haar darmfunctie het nog maar nauwelijks doet. En lopen gaat ook al niet meer. Ze heeft toegestemd om naar een tehuis te gaan. Daar zijn we gaan kijken en toen 'gaf ze zich over'. Dat is dan wel weer ok, alleen kan het nog een tijd duren voor er plaats is. Ik ben ook moe Save.

Och Blondje toch dat toegeven van haar is tegelijk toegeven aan alles. Natuurlijk ben jij moe en verdrietig en gebroken. Logisch.

Ze heeft toch geen pijn hoop ik?
Blondje
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 19:25:

[...]

Och Blondje toch dat toegeven van haar is tegelijk toegeven aan alles. Natuurlijk ben jij moe en verdrietig en gebroken. Logisch.

Ze heeft toch geen pijn hoop ik?Dank je Save. Jammer genoeg heeft ze veel pijn. In haar benen en buik en reumapijn. Ze zit op maximale pijnstilling (morfine) en dat helpt gelukkig wel iets en ze wordt er niet suf van. Daar was ik bang voor.
Dank jullie allen, nu zit ik hier een potje te janken. Ach ja, dan is het er maar uit!

Ach, Oudblond wat moeilijk voor je. Mijn smileys doen het even niet, maar héél veel hugs voor jou!

Mijn moeder moest vanmorgen toegeven dat ze al sinds zomer vorig jaar weinig tot niks meer aan haar boekhouding heeft gedaan, en dat ze het overzicht kwijt is. Dat vond ik al moeilijk om te zien. Ik raak haar geestelijk steeds meer kwijt, terwijl ze lichamelijk nog best even meekan. Bij jouw moeder is het precies andersom. Naar.

Sterke Oudblond!
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 19:29:

[...]

Dank je Save. Jammer genoeg heeft ze veel pijn. In haar benen en buik en reumapijn. Ze zit op maximale pijnstilling (morfine) en dat helpt gelukkig wel iets en ze wordt er niet suf van. Daar was ik bang voor.

Dat is klote en daar zijn verder geen mooie woorden voor. Ik hoop ( zal een kaarsje branden ) dat ze snel kan verhuizen en daar nog wat kan genieten van haar geweldige dochter.

quote:Nouschi schreef op 27 maart 2016 @ 18:31:

Heb je al een pb van Puss Star?Nee. Ik laat je weten als ik er een heb
Blond, speciaal voor jou een dikke knuffel

Lady ook jouw situatie lijkt me vreselijk! Toe moeten zien hoe de moeder die je levenswijsheid bijbracht af aan het glijden is.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:36:

Blond, speciaal voor jou een dikke knuffel

[afbeelding]
Heftig Lady.

Hier niet goed. Ik zit al twee dagen mijn tranen te verbijten. Moeder gaat heel hard de verkeerde kant uit. We hebben haar arts gesproken: haar hart-, lever-, nier-, en schildklierfuncties kelderen heel snel. Ze heeft evenwichtsstoornissen en duizelingen. Maar ze verzwakt vooral heel snel omdat haar darmfunctie het nog maar nauwelijks doet. En lopen gaat ook al niet meer. Ze heeft toegestemd om naar een tehuis te gaan. Daar zijn we gaan kijken en toen 'gaf ze zich over'. Dat is dan wel weer ok, alleen kan het nog een tijd duren voor er plaats is. Ik ben ook moe Save.Ach je mamaatje toch
Maar, ik heb heerlijk gegeten! Alleen stom dat ik alleen aan tafel zat. Op dagen dat ik werk vind ik het eignelijk niet zo erg om alleen te eten, maar als ik vrij ben. Bah.
Knuffel Oudblond het lijkt me een hel om die aftakeling zo duidelijk te zien.

Oeh, ik ben trots op mezelf. Zelf m'n saus gemaakt en hij is mjam. Jammer dat Vriend hem vanavond laat pas kan eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven