Benieuwd

04-04-2016 10:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik wil even mijn verhaal aan jullie kwijt. Ik heb begin dit jaar een MK gehad (was met 6,5 gestopt). Dit was een heftige periode maar we hebben het een plekje kunnen geven. We hebben vrij snel besloten om verder te gaan met opnieuw zwanger raken.

Na mijn vorige menstruatie zijn we met ovulatie test begonnen. (14 maart eisprong). 25 maart verloor ik wat bloed en dacht ik dat in ongesteld zou worden (wat wel heel vroeg was aangezien ik het de 28e verwachten). Deze periode duurde zon 3 dagen en was niet heel veel, de dag erna heb ik meteen weer een ovulatie test gebruikt en die sloeg paars uit.....Mijn vriend vroeg mij een zwangerschapstest te doen en wat blijkt, ZWANGER! Ik kan het niet geloven heb er 5 gedaan en alle 5 een streep.

Nu is mijn vraag aan jullie, kan die een late innestelling zijn? Je maakt toch pas Hcg aan als er een innestelling heeft plaats gevonden??

Het is nog een beetje onwerkelijk maargoed als ik nu nadenk is het wel zo dat ik afgelopen week meer geslapen heb dan wakker ben geweest, mijn onderrug pijn deed en mijn borsten aan het groeien zijn.

hoor graag
Ik maakte al hcg voordat het eitje zich had ingenesteld.
Nou, ik denk als je er 5 hebt gedaan, je er wel vanuit mag gaan dat je écht zwanger bent!!!

GEFELICITEERD!!!!!
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
Je bent zwanger van een vijfling!
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Bloedverlies komt best vaak voor in het eerste trimester van een zwangerschap. In 50% van de gevallen volgt gewoon een gezonde zwangerschap. Bloedverlies hoeft dus niets te betekenen.
Als dat bloed van de innesteling kwam, dan testte je toch ook pas na de innesteling?

Je bent hartstikke zwanger joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven