Reiskleding

06-04-2016 12:04 45 berichten
Volgende week vertrek ik voor 9 dagen naar Jamaica. Ik reis alleen en ontmoet mijn zusje daar. Supervervelend allemaal enzo.

Nu duurt de reis inclusief tussenlanding 13 uur en ik zit altijd te hannessen met mijn kleding. Ik heb een luxe stoel en dus gelukkig lekker wat bewegingsruimte maar ik weet niet wat ik aan moet doen. Een jeans vind ik niet zo lekker zitten eigenlijk. Ik gooi een jurkje in mijn reistas wat ik vlak voor landing aandoe (ivm temperatuurverschil hier en daar). Maar die 13 uur??? Wat vinden jullie prettige reiskleding wat er ook nog een beetje leuk uitziet?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou enorm van joggingbroeken voor lange vluchten, aan het charmantheidsgehalte denk ik niet echt. Het is allemaal al oncomfortabel genoeg
Ik reis veel voor m'n werk, vaak ook nog 2 of 3 overstappen omdat ik naar plekken moet waar nooit een normale Nederlander vrijwillig naar toe wilt. Vaak draag ik hemdje/blousje/lekker vest (als ik het warm heb trek ik onderdeel uit) en een beetje outdoor style broek met veel zakken zodat ik tijdens het reizen m'n 2 telefoons, iPod met oortjes portemonnee/paspoort niet telkens in de tas uit de tas hoef te doen.

Als ik lang reis heb ik ook wel eens sloffe meegenomen omdat ik dat gewoon heerlijk relaxt vind zitten
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Extra warme sokken doe ik ook nog in m'n tas
Een vest is inderdaad handig! Die gaat op de lijst. Ik ben niet echt het type joggingbroek tenzij koorts of vergriept
Leuk? In het vliegtuig (lange vlucht) ga ik niet voor leuk. Het moment dat de lichtjes uitgaan (of op de de wc vlak bij de gate) trek ik een lekkere joggingbroek aan en een warme slobbertrui die ik in de handbagage meeneem. Net voordat het vliegtuig gaat dalen kleed ik me weer om naar m'n "nette" kleding.

Echt, je komt 100x frisser uit het vliegtuig. Ik zou je jurkje met een panty in Nederland aandoen. En dan de panty achterwege laten als je weer uitstapt.
Het hoeft niet heel leuk, maar ik bedoel daarmee dat ik niet in een trainingspak in het vliegtuig ga zitten bijvoorbeeld .
Waarom doe je niet een dikke lekker zittende panty onder dat jurkje en daar overheen dan laagjes, die je langzaam kan afpellen zodra het warmer wordt.
quote:Orangetree schreef op 06 april 2016 @ 12:17:

Het hoeft niet heel leuk, maar ik bedoel daarmee dat ik niet in een trainingspak in het vliegtuig ga zitten bijvoorbeeld .Je hebt tegenwoordig ook van die "nette" joggingbroeken. Niet zo'n slobberding maar eentje met model: Klikkerdeklik
quote:pangea schreef op 06 april 2016 @ 12:21:

[...]

Je hebt tegenwoordig ook van die "nette" joggingbroeken. Niet zo'n slobberding maar eentje met model: KlikkerdeklikZoiets inderdaad, een joggingbroek betekend natuurlijk niet meteen een gabber outfit he
Gewoon comfortabele kleding, en ik vind het zelf altijd prettig om 'laagjes' aan te hebben. Kan je iets aan/uitdoen afhankelijk van de temperatuur.
Omkleden in de wc in het vliegtuig? Ik ben al blij als ik op en van de pot kan........ Ik zit ook aan een joggingbroek te denken voor onze lange vluchten maar omkleden tussendoor zie ik niet zitten(ook nog overstap).
Ik heb een hele lange rok van jersey. Daar doe ik een legging onder met slippers. Paar dikke sokken in mijn tas. Shirtje met korte mouwen en een vestje.

Eenmaal op plaats van bestemming trek ik alle laagjes uit, behalve shirtje en vestje.
quote:Flashy schreef op 06 april 2016 @ 12:32:

Omkleden in de wc in het vliegtuig? Ik ben al blij als ik op en van de pot kan........ Ik zit ook aan een joggingbroek te denken voor onze lange vluchten maar omkleden tussendoor zie ik niet zitten(ook nog overstap).Same here, wij moeten 2x overstappen en gaan in november dus hier koud naar warm. Zit ook aan een joggingbroek oid te denken maar ben er ook nog niet uit.
Ik heb op lange vluchten meestal een rok of jurkje van tricot of jersey aan, in elk geval iets wat makkelijk rekt en dus lekker zit in allerlei houdingen. Daaronder een lange legging en schoenen die makkelijk aan/uit kunnen. Sokken in m'n tas, ook altijd, hoewel ik die soms ook wel eens kreeg aan boord. Een t-shirtje erop en een vestje om aan/uit te kunnen doen al naar gelang de temperatuur.

Als het dan op bestemming warm is, hoef ik alleen maar de legging en het vestje uit te doen. Geen ingewikkelde omkleedtoestanden.
Ik heb doe altijd iets van een jogginbroek aan, niet zo een slobber ding maar een nette. Daarboven iets van een shirt en heb altijd een vest mee voor als het koud word.
Waarom is het in vredesnaam van belang hoe je er uit ziet als je in het vliegtuig zit? Daar begrijp ik werkelijk niks van.

Ik draag voor lange vluchten een joggingbroek/Thaise vissersbroek met tshirt en een vestje. Warme sokken en een lekkere zachte sjaal in mijn tas. En lekker mijn bril op mijn neus, contact lenzen zit zo vervelend.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Ik zie heel veel joggingbroeken voorbij komen hier. Die zie ik in het vliegtuig bijna nooit! Toch eens op letten binnenkort
quote:stippensokken schreef op 06 april 2016 @ 12:39:

Ik heb op lange vluchten meestal een rok of jurkje van tricot of jersey aan, in elk geval iets wat makkelijk rekt en dus lekker zit in allerlei houdingen. Daaronder een lange legging en schoenen die makkelijk aan/uit kunnen. Sokken in m'n tas, ook altijd, hoewel ik die soms ook wel eens kreeg aan boord. Een t-shirtje erop en een vestje om aan/uit te kunnen doen al naar gelang de temperatuur.

Als het dan op bestemming warm is, hoef ik alleen maar de legging en het vestje uit te doen. Geen ingewikkelde omkleedtoestanden.Ik doe dus precies hetzelfde
Een nette joggingbroek is wel leuk!
Ik draag altijd zo een yoga broek van de H&M, zo'n beetje losser model tijdens een lange vlucht. Dan gaat mijn comfort toch echt boven stijl. En tegenwoordig heb je ook echt wel mooie sport en lounge kleding.
quote:Orangetree schreef op 06 april 2016 @ 12:41:

Een nette joggingbroek is wel leuk!

Contradictio in terminis

Maar smaken verschillen. En inderdaad, niemand let erop wat je aan boord aan hebt.
Ik heb altijd van die ellendige reiskousen aan tot de knie. Dat zit sowieso al ruk.
Altijd yoga pants. Gelukkig heb ik er de kont voor
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:pangea schreef op 06 april 2016 @ 12:21:

[...]

Je hebt tegenwoordig ook van die "nette" joggingbroeken. Niet zo'n slobberding maar eentje met model: KlikkerdeklikIk zie een kostuumpantalon als ik op de link klik, elastisch maar geen jogging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven