Corfu?

08-03-2016 16:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Omdat het weer de tijd van het jaar is aan het googlen geslagen voor de zomervakantie..

Heeft er iemand recentelijk ervaring met Corfu? We zijn een stel van (tegen die tijd) 27 & 30 en willen met z'n tweetjes op vakantie. Eerder op Mallorca & Kreta geweest, wat ons beide erg goed is bevallen; hoewel we moeten toegeven dat we het strand op Mallorca mooier vonden, maar de Griekse gezelligheid in de restaurantjes juist weer boven Mallorca uitstak.

Hoop dat er mensen zijn die ook op Kreta en/of Mallorca zijn geweest en ook op Corfu, en een beetje kunnen vertellen van hoe/wat

We houden beide van zon/zee/strand, een lekker etentje/drankje/gezelligheid op zijn tijd. Maar daarnaast willen we ook wat zien; bijv. d.m.v. het huren van een auto (wat in 't verleden op zowel Mallorca/Kreta ook erg goed beviel).

Alvast bedankt!

P.S.; ook andere vakantie-tips zijn altijd welkom.
Misschien nog goed om te weten: volgens mij bestaan de stranden op Corfu allemaal uit kiezelstrand. Maar het is 16 jaar geleden dat ik er geweest ben, weet het niet meer helemaal zeker...
Wij gaan in juni voor de 5e keer naar Corfu, Agios Gordios. Heel leuk plaatsje met voldoende vertier in de avond,. Auto huren doen wij niet, met een scooter kun je in 15 minuten in Corfu stad zijn. Wij zijn het eerste jaar in Acharavi geweest, ook Corfu, maar dat was iets minder. Agios Gordios heeft een zandstrand.
Loontjee, zijn jullie er al uit? Ik heb even mee gelezen, want wij (27 en 25 jaar) zijn ook aan het kijken voor Corfu. Ik begrijp hieruit dat Gouvia niet echt heel bijzonder is? We waren juist hier naar aan het kijken. Kan iemand dan een andere plaats op Corfu aanraden waar het misschien iets meer 'bruist'? Of zit je dan gelijk ergens met veel dronken Engelsen? Daarnaast vroeg ik me af of iemand nog bijzondere excursie tips heeft? Alvast bedankt!
Ik vond Corfu niks aan, Corfu stad was wel erg leuk. Wij zaten in Barbati , aan een kiezelstrand. Dit jaar gaan we naar Zakhyntos. Kos was erg leuk, zou ik zo weer heen gaan.
quote:Delilah1989 schreef op 05 april 2016 @ 18:13:

Loontjee, zijn jullie er al uit? Ik heb even mee gelezen, want wij (27 en 25 jaar) zijn ook aan het kijken voor Corfu. Ik begrijp hieruit dat Gouvia niet echt heel bijzonder is? We waren juist hier naar aan het kijken. Kan iemand dan een andere plaats op Corfu aanraden waar het misschien iets meer 'bruist'? Of zit je dan gelijk ergens met veel dronken Engelsen? Daarnaast vroeg ik me af of iemand nog bijzondere excursie tips heeft? Alvast bedankt!Inmiddels wel, maar onze keus lag tussen Corfu of Lanzarote... en het is Lanzarote geworden :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven