September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.

NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI

Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Spannend sohappy! Ben idd benieuwd. Als je positief test blijft t nog even spannend. Hoop op 1 of 2 dan

Bb hoe is t?

Hier eindelijk verlof, redde t echt maar net dus nu niks doen! Nja met n kind en een man... En een huis te onderhouden ben ik druk zat.
Geniet ervan weekend! Lekker zoveel mogelijk met de beentjes omhoog in het zonnetje!

Sohappy, logisch dan... Ik ging ook i.p. alleen naar de afspraken, tenzij je wist dat er iets belangrijks was.. En ja, als je zoiets niet aan ziet komen, is het logisch dat je dan niet samen ben... Echt rot op dat moment.

Nogmaals een en hopelijk snel een eind aan jullie spanning van deze ronde
@weekend, geniet van je verlof!

Wij werden gister weer gebeld door een vriend van hem.. nou toen hadden we gelijk al een vermoeden natuurlijk.. ze verwachten hun 3e kindje.. voor hun leuk hoor maar ben het zo zat om als 'uitzondering' behandeld te worden.. we zijn niet zielig ofzo.. het is heel pittig bedoeld en ik zeg ook niet wat goed of fout is, ben er alleen zo klaar mee! En als was het nou dat we daarna nog een verjaardag hadden dat ze het dan zouden vertellen maar dat was niet zo.. Een uurtje later kwam het op de groepsapp die we met zijn vrienden hebben.. pff dan hadden ze van ons ons niet apart hoeven bellen..

Vanaf vorig jaar gaat het elke keer al zo, bijna elke maand krijgen we wel zo'n belletje, hard hoor..

Kan het gewoon niet zo goed meer opbrengen om ook met me gevoel blij te zijn voor iemand.. met me verstand feliciteer ik wel iemand maar dat gaat meer uit beleefdheid..
Pff dat vond ik ook altijd zo confronterend. Heel lief dat mensen rekening houden maar het is niet leuk om diegene te zijn waar rekening mee gehouden moet worden en nogmaals jij hebt t ook echt niet getroffen qua omgeving, jeej wat heb jij veel moeilijke situaties om je heen.
Het is gewoon confronterend idd met iets wat je zelf ook zo graag wil en dat maakt het moeilijk.

Probeer goed voor me te houden wat ik wel heb. Ben gaan leren golfen waardoor we gister samen naar de golfbaan gingen ipv een kinder verjaardag.

Wil je ff niet met je kinderwens bezig zijn, krijg je zo'n telefoontje.

En vanaf volgende maand gaan er weer een aantal bevallen dus nee niet echt makkelijk..
Hè, wat naar Sohappy.. Wel lief dat ze rekening met jullie houden, maar in dit geval niet heel erg nodig. Een appje hadden jullie ook op je eigen manier kunnen verwerken.

Geniet van je verlof Weekend!

Hier gaat het goed. Vrijdag naar 2 kinderverjaardagen geweest en gisteren paaseieren gezocht. Ik vind dat gelukkig niet naar. Anderen kunnen er ook niets aan doen dat wij al zo lang bezig zijn en het is leuk contact met andere kinderen te hebben.

De miskraam is nog steeds niet doorgezet en ik verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren de komende dagen. Komende donderdag dus maar eens verder horen. Dat het er nog zit vind ik niet eens zo vervelend, het is meer vervelend dat we nu weer stilstaan. We hebben inmiddels de afspraken voor IVF PGD wel weer gemaakt. Hebben we weer wat om naar uit te kijken.
Gaat de foetus nog onderzocht worden, bb, als het zover is?

Of wil je het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben?

Het is inderdaad, behalve vreselijk naar dat het weer een miskraam werd, ook vreselijk vervelend dat je dan weer even stilstaat in je wens om zwanger te worden en ook daadwerkelijk je kind (levend) te kunnen baren.

Ik hoop dat het toch over niet al te lange tijd dan toch echt echt echt echt echt raak is voor jullie

Denk je nu over een curretage? Nu het nog niet op natuurlijke wijze op gang gekomen is?
Heftig zeg! Hier kwam de miskraam toen ook niet op gang, en curretage viel mee. K had wel echt rust nodig erna want m'n hele buik was beurs. Dus neem je tijd erna. Hoe is t verder?
Ha meiden, vanochtend ben ik ter controle geweest. Het wordt een curettage, volgende week. Moest meteen ook naar de anesthesist voor een gesprek en bloed prikken. Was erg emotioneel daar, zowel bij de fertiliteitsartsen (ze zijn zo meelevend!) als bij de anesthesist. Dat had ik niet verwacht. Nu weer op m'n werk, dat gaat wel weer goed gelukkig.
Het is ook niet niks BB, logisch dat je emotioneel bent. Fijn dat ze je gaan helpen in het ziekenhuis. Wel jammer dat je nog even moet wachten. Hopelijk kan je daarna weer vooruit kijken.

voor jou en sohappy (en iedereen die een knuffel kan gebruiken)
Sterkte BB.

Is ook niet gek dat je emoties er een keer uit komen, je hebt je volgens mij super sterk gehouden tot nu toe!
Sterkte! Heftig hoor ik vond de curretage zelf erg meevallen maar de emoties erom heen waren heftig, zorg dat er iemand met je mee gaat

Sohappy hoe is t daar?
bb, heel veel sterkte!

Schrik er ook niet van dat, voordat je onder narcose gaat, dat ze nog vragen waarom je daar bent... ik vond het een beetje maf, maar het is standaard procedure en zo kunnen ze nog extra controleren dat ze inderdaad dat moeten uitvoeren (en dat er geen dossiers verwisseld geraakt zijn).

Zelf voelde ik me na de curretage gewoon ook opgelucht. Alsof ik aan een nieuw hoofdstuk weer kon beginnen.

Maar dat kan uiteraard voor iedereen weer anders voelen.
Das wel netjes poppie! Werd hier niet gevraagd, t was bij mij 'spoed'. Er was geeneens een bloedgroep bekend, vroegen ze aan mij???! Dus ik zei : dat kan je beter even snel prikken want dat durf ik niet zeker te zeggen...
Pffft, weekend, dat klinkt niet heel georganiseerd?

Was het ook echt spoed?

Ik heb ook geen bloed meer hoeven laten prikken omdat ze blijkbaar nog juiste gegevens van me hadden (van mijn bevalling van minder dan, toen, een jaar geleden?), ik hoefde ook geen pillen te gebruiken om mijn baarmoedermond te verweken of zoiets, omdat ik minder dan een jaar daarvoor bevallen was.

En ik had de mazzel dat het in de ok's die dag rustig was, dus ik kon vervroegd naar binnen en daardoor ook eerder naar huis weer!
Hoe is het bb? Moet je de curretage nog ondergaan of is het inmiddels achter de rug? Voor de zekerheid wens ik je nog sterkte! Hoop dat alles goed met je gaat naar omstandigheden..

Sohappy..? Hoe is het met jou nu?

En weekend.. Hoe lang moet jij nog eigenlijk? Ben je al bezig met de laatste loodjes? Hoe gaat het met jou?
@ poppie: t was niet echt spoed maar als ze er geen spoed opzette kon t nog een week duren voor ik was. Had dinsdag de laatste slechte echo en donderdag de operatie. Dus mijn inziens genoeg tijd om t uit te zoeken voor hun..

@lotus: ja t schiet echt op! 36 weken alweer en t voelt echt niet zo.. Ben wel sneller moe maar ik voel me alsof ik net op de helft zit ofzo. Blijf t eng vinden, denk toch bescherming na die 4 miskramen. Heb gister een pakje luierdoekjes gekocht en dat was echt een hele stap. Nu nog wat meer verzorgingsproducten kopen, maar vind het dan wel akelig dichtbij komen. Heb er natuurlijk erg zin in hoor! Maar heb mezelf een beetje afgesloten merk ik.
@lotus, voel me op zich wel rustig. Had gister ietsje bruine afscheiding en een beetje waterig bloed/slijm op me wc papiertje en had het idee dat ik wel aan me buik kon voelen dat ik ongesteld ga worden.

Maar is tot nu toe niet gebeurt, borsten doen ook nog zeer. Al voelden ze vorige week echt gespannen aan en nu meer zeer.

Vanmorgen nadat we het gedaan hadden had hij wel wat bloed bij zijn zaakje zeg maar en had verwacht dat ik daarna meer bloed verlies zou hebben maar is tot nu toe niet gebeurt. Zit vandaag op dag 29. Was gisteravond eigenlijk al ff verdrietig omdat ik het verwachtte.

Verwacht het morgen wel, vorige maand werd ik ook op dag 30 ongesteld.

Dus verwacht het morgen.

@bb14, hoe is het met jou?

@ weekend, kan me voorstellen dat je het anders ervaart na 4 miskramen. Dat zou ik ook hebben denk ik, in ieder geval een positieve test. Dat zei me de vorige keer ook niet gelijk wat, behalve dat ik toen niet ongesteld werd maar was me er heel goed van bewust dat het eerst maar moest blijven zitten.
Sohappy: best wel spannend dus! Ik ben erg benieuwd! Hoe gaat dat nu verder in z'n werk? Krijg je nog een controle? Of is het dan nu afwachten of je positief test en dan evt door naar verloskundige? Geen idee hoe dat gaat in zo'n traject... Ik duim voor je!

Weekend: week 36 al!!! En je hebt alleen nog maar billendoekjes qua verzorging gekocht? Je bent er al bijna hoor! het kan al gaan gebeuren! Hoe spannend. Hoe kijk je uit naar de bevalling? Ik snap dat je toch een soort van angst houdt door het verleden maar je baby is al helemaal af! Ready for take of
Haha Lotus ja erg hoor! Maar alle kleertjes zijn al gewassen, gestreken en hangen klaar. T kamertje is al klaar. Maar moest nog Zwitsal, nagel setje, luiers en doekjes. En dat was t 'lastigste' gedeelte. Maar net alles braaf gehaald want na t weekend kan hij gewoon komen.

Spannend sohappy hopelijk blijft het erbij!
Hey meiden,

Vandaag heb ik de curretage gehad. Een erg emotionele dag, wederom. Voelde me net een klein kind toen ik met het bed door het ziekenhuis werd gereden. Erg heftig allemaal, met name alles er omheen. Maar gelukkig is het nu achter de rug. Het was een spoedprocedure, dus we moesten er 8 uur zijn. Uiteindelijk 10 uur aan de beurt en half 1 weer terug op de afdeling. Rond 3 uur waren we weer thuis. Voel me wel redelijk, gevoelige buik en ik vloei nog wel behoorlijk. Hopelijk wordt dat snel minder. Blij dat dit achter de rug is!

@sohappy: ik duim heel erg voor je!

@weekend: jeetje, wat komt het nu dichtbij. Zo naar dat je nog steeds voorzichtig bent, maar ik snap het zò goed!

Bedankt voor het meeleven allemaal!
@bb14, wat een emotionele dag dan. Jullie hebben een droom van deze zwangerschap op moeten geven, ik hoop voor je dat je lichaam weer snel herstelt en jullie weer vooruit kunnen kijken

@lotus, eerst maar een positieve test. Heb nog geen bloedverlies gehad vandaag, vanmiddag alleen ietsje lichtbruine afscheiding. Dus verwacht het wel morgen hoor. Mochten we nou wel positief testen, dan moeten we het ziekenhuis bellen en dan als alles wel goed gaat, krijgen we daar de 1e echo. Vanaf 12 wkn mogen we naar een verloskundige.

Maar goed, moet eerst maar zover zijn..
BB, wat een heftige dag voor jullie. 'Gelukkig' is het nu wel achter de rug en hoef je niet meer te wachten tot het misschien wel kan gaan gebeuren.. Hopelijk herstel je snel en kun je weer vooruit kijken.

Sohappy, spannend hoor!

Jij herkent de symptomen zoals je normaal ongesteld wordt, maar ook zoveel vrouwen hebben dit als ze toch zwanger zijn... Ben benieuwd of het doorzet of niet. We horen het vast snel genoeg

Weekend, je bent echt al een eind op weg zeg! Hoogste tijd inderdaad om alles in huis te hebben!

Kan me voorstellen dat het spannend is en blijft, maar ik hoop toch dat je voor de laatste weken je onzekerheid iets kan wegcijferen en kan genieten van dat heerlijke getrappel in je buik. Je zal het nog missen :D

Je kindje is echt en gaat er snel komen!!!!!!
@twinklestar, het is echt omdat ik weet dat ik me ongesteldheid kan verwachten en daar de licht bruine afscheiding aan link, anders zou ik er niet eens mee bezig zijn..

Me man denkt dat ik zwanger ben, vond me laatst zo stralen.. ach die schat wil het ook gewoon graag

@ weekend, geniet er nog even het getrappel in je buik! Voor je het weet is het zover.
bb

Ik hoop dat het bloeden snel onder controle is. Gegeven de situatie, goed dat je het nu achter de rug hebt. Hopelijk kunnen jullie gauw weer over tot een nieuw kans

Sohappy, als je ongesteld zou zijn, begin je dan weer opnieuw met spuiten en zo?

Heb je een aangepaste dosis dit keer, gezien dat je iets te veel stimulatie had de vorige keer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven