Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer vandoor. Al dat gezeik hier.
Er wordt hier gezogen? Gechagrijnd, geruzied etc.? Mensen zijn niet welkom? Standaard?

Er posten soms mensen mee die heel negatief doen over dit topic en personen die hier posten en zelfs dan wordt daar niks van gezegd, van het meeposten.

Wel degelijk iedereen kan hier meepraten.

Juist omdat er veel verschillende personen posten heb ik althans, nooit het gevoel met iedereen te móeten praten.

Je kunt hier kiezen met welk gesprek je meedoet of start er zelf een

Persoonlijk vind ik dat een van de grote charmes van dit topic.

De enige vraag die de initiatiefnemers hebben gesteld is of ruzie etc. buiten de deur kan blijven.

En als mensen zuigen elders, is dat aan hun, hier niet. Tenminste ik zie het niet of nauwelijks, echt zelden en maar heel kort áls het gebeurt.

En ik zie ook dat áls het gebeurt er een zelfregulerend vermogen is binnen deze groep forummers.

Dus prima natuurlijk als je dat anders ziet. Ik voel dan de behoefte ook mijn visie te delen. En we hoeven het niet eens te zijn.

Vanzelfsprekend.

Mijn excuses voor de toon hierboven, ik las het terug en vond mezelf onaardiger dan ik het bedoeld had.

Wat Leo zegt.
quote:Solomio schreef op 09 april 2016 @ 10:31:

[...]

Je kunt toch sommige dingen niet leuk vinden, maar blijven voor de dingen die wel leuk zijn?

Dan vind ik wat Tattou schrijft nog steeds van toepassing op bepaalde dingen.Precies. Een beetje kritiek mag ook niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eens met Leo. En ik ben persoonlijk heel blij met hoe het hier gaat.
quote:yette schreef op 09 april 2016 @ 10:39:

Ik ben er weer vandoor. Al dat gezeik hier.Uhh waar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee, Nous.

Als je het hier leuk vindt, prima, als je het hier niet leuk vindt, ook goed, toch? Dan doe je het jezelf aan als je meeleest en meeschrijft.

Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
O wat is hier allemaal gebeurt?

Weekend hier is raar begonnen. Gister was onze oudste buiten aan het spelen met een vriendinnetje. Komen ze helemaal overstuur thuis dat een oudere kerel ze tussen hun benen had vastgepakt.

Aangifte gedaan, tot half 10 politie door de buurt maar niks meer gevonden natuurlijk.

Ik vind het een heel erg rotidee, kan ik mijn kind dan niet alleen in de buurt laten spelen?
quote:BridgetteDubois schreef op 09 april 2016 @ 10:59:

Weekend hier is raar begonnen. Gister was onze oudste buiten aan het spelen met een vriendinnetje. Komen ze helemaal overstuur thuis dat een oudere kerel ze tussen hun benen had vastgepakt.

Aangifte gedaan, tot half 10 politie door de buurt maar niks meer gevonden natuurlijk.

Ik vind het een heel erg rotidee, kan ik mijn kind dan niet alleen in de buurt laten spelen? Nou wat naar joh.
Jakkes wat een eng idee!
Bridge

Hopelijk vinden ze hem.
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 09 april 2016 @ 10:37:

Ik heb zin in een gebakken eitje met spek maar ik heb geen spek in huis.Ik wel
quote:BridgetteDubois schreef op 09 april 2016 @ 10:59:

Ik vind het een heel erg rotidee, kan ik mijn kind dan niet alleen in de buurt laten spelen?Wat een rotidee zeg. Ik hoop dat ze hem snel pakken.
quote:Nouschi schreef op 09 april 2016 @ 10:46:

[...]

Precies. Een beetje kritiek mag ook niet?

Ik vond het meer dan een beetje kritiek. If you don't mind.

Maar ik zal het hier bij laten.

Ik gaf aan dat ik niet ok reageerde.
Stammers toch... Diep ademhalen... Snuif de lavendel... Zennnnnnnnn
The owls are not what they seem
Heb het zelf ook even nodig wegens irl dingetjes maar t past hier ook wel.

En Bridgette, bah, wat naar. Sterkte.
The owls are not what they seem
Bridge: naar! Echt een enge gedachte!

Ik ben koortsvrij! Feestje!

Nu mezelf nog kalm zien te houden.
Môgge!

Dromen over lavendel is niet gelukt, uitslapen wel.

Ik had gisteren heel kinderachtig samengeknepen billen en geen zin om te praten omdat ik dan gloeiend grote ruzie zou gaan maken over zaken die eigenlijk helemaal niet belangrijk zijn. Met echtgenoot. We hebben bijna nooit ruzie, maar gisteren had ik vooral zin om hem zwemles te geven.

Gelukkig wel lekker tegen elkaar aan geslapen en ik verwacht dat we vandaag wel op normale manier opgebouwde frustraties kunnen uitwisselen.

Soms mis ik een topic hier met de strekking 'wie wil even lekke ongenuanceerd ruzie met mij maken zonder gevolgen' lijkt me heerlijk. Kom ik daarna weer volledig beheerst hier een drankje halen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik deed dan weer een poging ruzie te voorkomen en zorgde toen juist voor negativiteit en dat Solo me niet lief meer vindt.

Mea culpa guys.
quote:feow schreef op 09 april 2016 @ 11:22:

Môgge!

Dromen over lavendel is niet gelukt, uitslapen wel.

Ik had gisteren heel kinderachtig samengeknepen billen en geen zin om te praten omdat ik dan gloeiend grote ruzie zou gaan maken over zaken die eigenlijk helemaal niet belangrijk zijn. Met echtgenoot. We hebben bijna nooit ruzie, maar gisteren had ik vooral zin om hem zwemles te geven.

Gelukkig wel lekker tegen elkaar aan geslapen en ik verwacht dat we vandaag wel op normale manier opgebouwde frustraties kunnen uitwisselen.

Soms mis ik een topic hier met de strekking 'wie wil even lekke ongenuanceerd ruzie met mij maken zonder gevolgen' lijkt me heerlijk. Kom ik daarna weer volledig beheerst hier een drankje halen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:tattou schreef op 09 april 2016 @ 00:47:

Ik lees heel veel frustratie in dit topic, maar goed dat kan aan mij liggen ;).Interpretatie ligt per definitie aan jezelf
Ik ben al terug uit de stad. Met 16e jarige kleding gekocht voor het feest van opa en oma. Leuke grijze broek, met een shirtje en heel hip vest. (Dit keer geen hoodie) ook nog zwembroek en pyjama voor op kamp. Zoon was zo blij met alles dat hij een stuk Tony Chocolonie voor me kocht

Nu dus aan de thee met chocola. (Zoon kiest het grootste stuk, maar dat is wel beter voor mij)
Mij ontgaat het vaak, gedoe hier, en als ik het wel zie, snap ik er negen van de tien keer toch niks van dus ik laat het voor wat het is.

Ik zit nog steeds aan de koffie in een huis wat eruit ziet alsof er een storm gewoed heeft en heb geen zin/ tijd/ motivatie om in actie te komen. Moet wel, nu douchen en in naburig dorp kadootje scoren voor verjaardag straks en weer gezellig doen. Dus driewerf JIPPIE!.............oh nee, toch niet. Oke hier wederom enige frustratie. Maar de koffie is top! En de douche straks vast ook heerlijk!
O,ja en een drie werf godver zeg! Voor Mevr Dubois.
quote:Nicotientje schreef op 09 april 2016 @ 11:54:

O,ja en een drie werf godver zeg! Voor Mevr Dubois. Nou dat zeker! Idioot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven