Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
wil niemand van jullie het huis hebben Blondie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Kittens schreef op 09 april 2016 @ 20:11:

[afbeelding]
quote:ThunderassMan schreef op 09 april 2016 @ 20:09:

[...]

Bedankt!

* bestelt fles limoncello*Zulke slechte service met veel fouten op social media delen, helpt trouwens vaak om snel een oplossing en excuses te krijgen. Twitteren, FB'en, instagrammen zou ik zeggen! *oh te laat. De bodem van de Limoncello is al in zicht*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:ThunderassMan schreef op 09 april 2016 @ 20:00:

Ik om hier anders nooit, maar nu heb ik behoefte aan sterke drank, veel sterke drank. 10 vodka's ofzo.

en (*&^^%(&(^&($#@!

-'Wat is er dan TAM?'

-'Nou, een of andere prutserige klo***ak bij Ziggo heeft m'n internet per abuis beeindigd!! Na vele telefoontjes en diverse beloftes: binnen 24 uur......, over een kwartier.......,geef ons ff het modemnr door dan........., etc, etc. 5 uur telefoon in totaal en uiteindelijk komt het er op neer dat ik over 1 week(!) pas een nieuw modem en dus mogelijkheid tot internet krijg, want protocol hier, smoes daar.

Ik hoop niet dat ik m'n e-mailadres kwijt ben trouwens. '

*kiept 5 vodka achterover*

Ik had gisteren een off-ziggoday!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 april 2016 @ 20:11:

[...]

Nieuwe nick en ava Hats?Droog ben je
Wat gaaf, Blond!

Met De Vader (toen nog gewoon vriendje) heb ik ooit in een huis dat zijn neef had ontworpen, gewoond. Heel bijzonder. Maar scheef en rond We hebben nog een zeefdruk in de woonkamer. Hij is later best bekend geworden.

quote:SaveTheDay schreef op 09 april 2016 @ 19:16:

[...]

Does any one know where the toilets are? Neil's head., ....and Cliff's head!
quote:rosanna08 schreef op 09 april 2016 @ 20:12:

wil niemand van jullie het huis hebben Blondie? Nee, we hebben allemaal een eigen huis. Voor twee zussen heeft vader dat ook nog getekend (ikke jaloers). En moeder's huis is GROOOT. Denk aan 6 slaapkamers en 2 badkamers en een woonkamer waar zowat mijn hele flat in past. Met daarbij een boomgaard, garage, stalling e.d.
quote:Nouschi schreef op 09 april 2016 @ 20:13:

[...]

Ik had gisteren een off-ziggoday!

1 dagje maar? (<-------- boer met kiespijn)

Maar serieus; ik werk vanuit thuis. Dat is dus niet grappig. Ben benieuwd wat m'n werkgever hierover te zeggen heeft.

En ik kan niet gamen.
quote:yette schreef op 09 april 2016 @ 20:14:

Wat gaaf, Blond!

Met De Vader (toen nog gewoon vriendje) heb ik ooit in een huis dat zijn neef had ontworpen, gewoond. Heel bijzonder. Maar scheef en rond We hebben nog een zeefdruk in de woonkamer. Hij is later best bekend geworden.

[afbeelding]Leuk is dat he Yette! Dit is niet het huis waar ik geboren ben, dat staat in Zuid Frankrijk en is ook nog steeds in de familie als vakantiehuis. We zijn naar dit huis verhuisd toen ik 6 was. Mega trots dat ik er een eigen kamer kreeg. Fijne herinneringen.
quote:Oudblond schreef op 09 april 2016 @ 20:13:

[...]

Zulke slechte service met veel fouten op social media delen, helpt trouwens vaak om snel een oplossing en excuses te krijgen. Twitteren, FB'en, instagrammen zou ik zeggen! *oh te laat. De bodem van de Limoncello is al in zicht*

Je bent zeker vergeten dat ik geen INTERNET heb, hè?

En ja, ik weet het: ik ben nu ook aan het internetten. Via hotspot mobiele telefoon. Helaas heeft dat zo z'n beperkingen.

*klokt fles van Yette in 1 keer naar binnen*
quote:Oudblond schreef op 09 april 2016 @ 20:16:

[...]

Nee, we hebben allemaal een eigen huis. Voor twee zussen heeft vader dat ook nog getekend (ikke jaloers). En moeder's huis is GROOOT. Denk aan 6 slaapkamers en 2 badkamers en een woonkamer waar zowat mijn hele flat in past. Met daarbij een boomgaard, garage, stalling e.d. dat is idd erg groot
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:ThunderassMan schreef op 09 april 2016 @ 20:18:

[...]

1 dagje maar? (<-------- boer met kiespijn)

Maar serieus; ik werk vanuit thuis. Dat is dus niet grappig. Ben benieuwd wat m'n werkgever hierover te zeggen heeft.

En ik kan niet gamen.Dan zou ik zeker gaan roeptoeteren om sneller tot een oplossing te komen. *met de beperkte mogelijkheden*
quote:Oudblond schreef op 09 april 2016 @ 20:19:

[...]

Leuk is dat he Yette! Dit is niet het huis waar ik geboren ben, dat staat in Zuid Frankrijk en is ook nog steeds in de familie als vakantiehuis. We zijn naar dit huis verhuisd toen ik 6 was. Mega trots dat ik er een eigen kamer kreeg. Fijne herinneringen.
quote:ThunderassMan schreef op 09 april 2016 @ 20:22:

[...]

Je bent zeker vergeten dat ik geen INTERNET heb, hè?

En ja, ik weet het: ik ben nu ook aan het internetten. Via hotspot mobiele telefoon. Helaas heeft dat zo z'n beperkingen.

*klokt fles van Yette in 1 keer naar binnen*
Ik had gisteren geen tv, internet en telefoon! 1 dag was méér dan genoeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 09 april 2016 @ 20:23:

[...]

Dan zou ik zeker gaan roeptoeteren om sneller tot een oplossing te komen.

Wellicht morgen. Nu kook ik nog.

Het is toch te zot voor woorden dat het in dit digitale tijdperk er iemand is die met 1 druk op de knop een digitale dienst kan beeindigen en dat het vervolgens een hele week kost om dat te herstellen/compleet vernieuwen. Want ik krijg natuurlijk weer vanalles dat ik moet installeren, met nieuwe codes en ww's. Blegh.
quote:Oudblond schreef op 09 april 2016 @ 20:19:

[...]

Leuk is dat he Yette! Dit is niet het huis waar ik geboren ben, dat staat in Zuid Frankrijk en is ook nog steeds in de familie als vakantiehuis. We zijn naar dit huis verhuisd toen ik 6 was. Mega trots dat ik er een eigen kamer kreeg. Fijne herinneringen.Leuk! Jammer dat dat huis dan uit de familie gaat.
quote:Nouschi schreef op 09 april 2016 @ 20:25:

Ik had gisteren geen tv, internet en telefoon! 1 dag was méér dan genoeg.Gelukkig was je ook gisteren een prachtige Bruid!
quote:yette schreef op 09 april 2016 @ 20:28:

[...]

Leuk! Jammer dat dat huis dan uit de familie gaat.Ja ergens jammer, maar het is gewoon te groot en te duur. En mijn zussen hebben jongvolwassen kinderen en iedereen zit goed op z'n plek. Misschien ook mooi als er iemand echt verliefd op wordt en de potentie ziet. Mocht mijn leven anders zijn, ik zou er een health toestand ding van maken, een rustplek aan de rand van de stad.
Ik ga tv kijken. Dat heb ik nog wel, hoop ik.

*koopt 2 flessen vodka en 3 4 limoncello*

quote:ThunderassMan schreef op 09 april 2016 @ 20:38:

Ik ga tv kijken. Dat heb ik nog wel, hoop ik.

*koopt 2 flessen vodka en 3 4 limoncello*

Ja joh, koop heel de voorraad maar op. Ik ga wel aan de ranja...
quote:Kittens schreef op 09 april 2016 @ 20:41:

[...]

Ja joh, koop heel de voorraad maar op. Ik ga wel aan de ranja...

*er is een geheime voorraad, links onder de bar*

Is jouw AVA een schilderij, foto, door jou gemaakt?
quote:Oudblond schreef op 09 april 2016 @ 20:44:

[...]

*er is een geheime voorraad, links onder de bar*

Is jouw AVA een schilderij, foto, door jouw gemaakt?Nee. Ik heb geen foto's van kittens..
Of misschien toch wel, even zoeken.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven