Nog maagd

07-04-2016 18:30 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een doodnormale jongen die nog maagd is, bijna al mijn vrienden zijn al ontmaagd en pesten me hier af en toe mee. Hebben meerdere van jullie dit probleem of weten jullie misschien tips om een meid mee te scoren?

Ik hoor het graag.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 april 2016 @ 19:51:

[...]

Voor jou altijd, jeweettog.Omdat je weet dat ik op jonge chickies val he
TO

Kun je trouwens wat met alle goede tips?
quote:Corona67 schreef op 07 april 2016 @ 19:52:

[...]

Omdat je weet dat ik op jonge chickies val heEn dat ben ik ten voeten uit. Een jong chickie!
nog niet echt haha, hoe was jullie eerste keer ? ben btw 17.5 jaar
Je bent nog super jong. Komt vanzelf wel
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 april 2016 @ 19:53:

[...]

En dat ben ik ten voeten uit. Een jong chickie!

Weet ik tog...
quote:Eleonora-1 schreef op 07 april 2016 @ 19:32:

Zoek anders leukere vrienden lieverd.

Wat een sukkels als ze je pesten met iets wat ze geen drol aangaat.prcies!
quote:Moiren_ schreef op 07 april 2016 @ 19:47:

[...]

Dat maakt me echt niets uit, zolang hij maar boven het aanrecht uitkomt.En het gasfornuis! Hij moet wel kunnen koken.
quote:WaaromPorque schreef op 07 april 2016 @ 20:05:

[...]

En het gasfornuis! Hij moet wel kunnen koken.Die zijn bij mij even hoog.
quote:AnoniemH17 schreef op 07 april 2016 @ 19:56:

nog niet echt haha, hoe was jullie eerste keer ? ben btw 17.5 jaar

Ik ben 47.

Laten we maar hier op het forum praten, niet in mijn pb.

Thanks.
quote:Moiren_ schreef op 07 april 2016 @ 20:06:

[...]

Die zijn bij mij even hoog.Maar natuurlijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 april 2016 @ 20:07:

[...]

Ik ben 47.

Thanks.Jij cougar, jij

[...]

Ik ben 47.

Thanks.Mijn claim ligt er al op.
Hoi Anonieme-jongen, laat je niet gek maken, ik als meid van 23 weet dat er veel kletspraat is, net zoals iedere respecterende jongvolwassenen. Jij bent gewoon eerlijk en zij niet, er zullen er zeker een paar zijn, maar het gros is daarover niet eerlijk. Het is ook een lastig onderwerp, waar “we” het liever niet over hebben. Alleen de sterke verhalen mogen op tafel komen. Tips om een leuke meid te scoren? Wees je zelf! xLisa
dankje wel lisa, wellicht heb ik daar nog iets aan, ik hoop t. x

[...]

Ik ben 47.

Thanks.
very metal

[...]

Ik ben 47.

Thanks.Ik ben 34 en kreeg ook een PB
*steekt hand omhoog* Ik ook! (pb dan, ik ben geen 34 )

Nah, als je net zo voortvarend in de kroeg bent, blijft er vást wel eens een keer iemand aan dat haakje hangen.
Ik ben een man, dus geen pb, aub. Ontmaagd op m'n 21e, dus je hebt nog wel even te gaan.
Pas op met waar je om vraagt. Ik heb eens per ongeluk een jongen ontmaagd. We waren allebei dronken, ik wist niet dat hij nog maagd was en wist de volgende ochtend überhaupt amper wat er gebeurd was. Hij was 19, ik 20 en was toen seksueel een beetje losgeslagen, dus een one-night-stand meer of minder had voor mij niet zo veel waarde, verder had ik ook geen behoefte om er meer van te maken dan dat. Voor hem daarentegen was het een vrij speciale gelegenheid, zijn eerste keer en hij zal me dus ook altijd onthouden als zijn eerste. Hij was in eerste instantie behoorlijk ethousiast dat hij eindelijk van zijn maagd-stigma af was, maar daarna heb ik heb hem best wel heartbroken gezien omdat ik er verder niks mee wilde doen.

Waarom vertel ik dit? Nuja, moraal van het verhaal: misschien kun je beter wachten op een meisje dat je ziet zitten voor meer dan een nachtje, voordat je je in al je enthousiasme in ongeveer dezelfde situatie stort als de jongen uit het verhaaltje hierboven. Het heeft weken geduurd voordat hij zich weer een beetje oké voelde en hij ontloopt me nog steeds enigszins, jaren later (wonen bij elkaar in de buurt).

Maak je niet zo druk om of je je piemel wel of niet een keer in een meisje gestoken hebt, het is de drama niet waard en het komt echt wel goed!

oh en ook ik heb geen behoefte aan een pb.
Ik snap niet dat 17jarigen elkaar pesten vanwege maagd zijn.

Wat zijn dat voor vrienden?

Je kan deze zomer naar Salou gaan en daar een dronken meisje versieren. Zijn je vrienden dan tevreden?

Mijn grootouders (religieus opgevoed) ontmoetten elkaar toen ze begin twintig waren, na 2 jaar getrouwd en daarna heel veel jaren gelukkig met elkaar. Ik zag pas weer de foto's van hun 50-jarig huwelijk: een schattig koppel. Zo kan het ook.

Houd je niet bezig met het vergelijken, hoeveel meisjes iemand heeft gehad, hoeveel biertjes iemand achter elkaar heeft gedronken, wie er paddo's heeft gebruikt, wie er wat heeft gestolen.

Geen PB sturen a.j.b..
Beste AnoniemH17, laat die vrienden maar praten, het is niet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Maar wie een leuke meid tegenkomt, en daarmee samen op ontdekkingstocht gaat, die heeft het goed voor elkaar. Dus, laat ze maar praten, of plagen. Jouw eerste keer heb je niet ten grabbel gegooid alleen omdat je dan van het pesten af bent, maar jij kan ervoor kiezen het te doen met iemand die jij heel leuk vindt, lijkt mij veel beter voor een eerste keer.

[...]

Ik ben 47.

Thanks.
17,5 je bent nog hartstikke jong TO en zeker niet te oud om nog maagd te zijn echt niet hoor. Als je nou 90 was en dan nog niets gedaan hebt ja dan ben je een oude maagd ja. Laat je niet opjagen door je vrienden. En wie zegt dat ze de waarheid spreken. Je bent er immers niet bijgeweest toen zij ter bedde gingen met een meisje dus... Wie weet zijn zij met hun grote mond ook nog wel onervaren!

Sex kan je je hele leven nog hebben en ga niet zomaar voor het een of andere dronken slet om er maar vanaf te zijn aub!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven