Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
oh wauw, das best een mooierd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat moet een soort duif zijn. Mooi beest!
Ja he? En die liep zomaar rond ons tafeltje heen en weer, toen we koffie zaten te drinken. En bij het verlaten van de Bush vloog ie dus bijna in mijn oog .
Dan is t zeker een duif, die van de Dam zijn ook al 2 keer tegen m'n hoofd aangevlogen
Blauwe kuifduif.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Oh ja, en ik heb eindelijk de capibara's gezien. Is me al die keren niet gelukt, maar gisteren hadden ze net eten gekregen dus geen zin om zich te verstoppen dus daar zaten ze dan, in vol ornaat. Ik ging nog net niet stuiteren. Helaas geen foto's gemaakt, dat ben ik in alle vreugde vergeten. Maar man en ik hebben net afgesproken een gezinsabo te kopen voor de dierentuin dus ik kom mijn capibara's vast nog wel een keer tegen.
quote:linjmh schreef op 10 april 2016 @ 22:29:

Dan is t zeker een duif, die van de Dam zijn ook al 2 keer tegen m'n hoofd aangevlogen Ik had Pino een patatje moeten voeren, dan had ik het zeker geweten.
Ofwel de Victoria Crowned Pigeon.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
heheh die blauwe vogel heeft duivelse ogen.
very metal
Lady, je bent wat ongenuanceerd over je blauwe kip.

T arme dier wilde enkel een soortgenoot een kusje geven, misschien zelfs wel een nestje bouwen...

Heb je de laatste tijd nog wel eens goed in de spiegel gekeken? Je huidskleur is verwarrend voor t dier. En ík kan het weten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vind bijna nooit een dier eng. Maar ik ben wel "bang" voor duiven. *gruwel*
ik vind grizzly's enger..
very metal
Heb jij weleens een duif gezien met een opengesprongen krop, King?
je hoeft geen plaatje te plakken hoor Brie, KING googlet maar lekker zelf
quote:BridgetteDubois schreef op 10 april 2016 @ 23:41:

Ik vind bijna nooit een dier eng. Maar ik ben wel "bang" voor duiven. *gruwel*

Ook voor mij?

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:rosanna08 schreef op 10 april 2016 @ 23:48:

je hoeft geen plaatje te plakken hoor Brie, KING googlet maar lekker zelf Ik heb die rechten niet, goed he?
quote:feow schreef op 10 april 2016 @ 23:49:

[...]

Ook voor mij?

[img]http://1.bp.blogspot.com/-S16eSvJzcTg/U ... 0/duif.jpg[/img]Als jij ook lomp tegen een muur aan kan vliegen waardoor je krop open komt te liggen en er allerlei pitten in de rondte vliegen terwijl ik je alleen wil helpen; ja!
quote:BridgetteDubois schreef op 10 april 2016 @ 23:50:

[...]

Ik heb die rechten niet, goed he? pfieuwwww
bridgette; nee ik heb geen idee waarover je het hebt
very metal
quote:-KING- schreef op 10 april 2016 @ 23:53:

bridgette; nee ik heb geen idee waarover je het hebt Zoek maar op google. Heb het allemaal zelluf meegemaakt en nu nog nachtmerries over.
quote:BridgetteDubois schreef op 10 april 2016 @ 23:51:

[...]

Als jij ook lomp tegen een muur aan kan vliegen waardoor je krop open komt te liggen en er allerlei pitten in de rondte vliegen terwijl ik je alleen wil helpen; ja!Dan hoef je voor mij niet bang te zijn. Ik krop van alles op, maar geen pitten hoor.
ik kan er niet zoveel over vinden, had er ook nog nooit van gehoord.

ging ie dood?
very metal
quote:-KING- schreef op 11 april 2016 @ 00:01:

ik kan er niet zoveel over vinden, had er ook nog nooit van gehoord.

ging ie dood?

Hij is opgehaald door de dierenambulance. Kropje dichtgenaaid en ready to go. Maar goed mijn beeld van de duif was al wel verknald.

De krop is een zakje waar de duif zn eten in opslaat zeg maar. Die kan bij grote klappen ineens openspringen. En dat was geen fris gezicht....

Ik ga nu slapen
denk maar aan leuke dingen dan straks truste!
very metal
Doe mij maar een wijntje. Om te vieren dat ik niet gek ben als ik een walvis op een vrachtauto heb gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven