Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Rocinante schreef op 11 april 2016 @ 21:47:

[...]

Vrijdag politie aan de deur, vandaag verklaring wezen afleggen. Ben formeel verdachte. Gelukkig was de hele houding bij de politie "we helpen je er wel doorheen". Lieve mensen.

Maar toch, wat een kloterige ervaring, vals beschuldigd wordenUnk
@rocinante: dat is heel naar. En een beetje herkenbaar. Ook al weet je dat je niets gedaan hebt, het is ongelooflijk -ik durf geen lelijk woord te schrijven-
quote:barbaracartland schreef op 11 april 2016 @ 21:46:

Nou ja, het is niet heel erge stress. Ik kan beroepsmatig wel met grotere groepen kinderen overweg. Maar ik ben een Heel Principiele Moeder, die het liefste gewoon kneuterige dingen thuis doet. Maar ik kan dan weer helemaal niet knutselen. Een schitterende combinatie, al zeg ik het zelf.

Als je dochter het leuk heeft, dan is het leuk, Leo. Maar ik snap het dubbele gevoel.

Voor het eerste kinderfeestje had ik een draaiboek gemaakt, waarbij ik elke activiteit tot op de minuut nauwkeurig gepland had. Mijn havo4 had me erbij geholpen. Toen ze de cadeautjes gegeven hadden en elk een cakeje vol slagroom, aardbeien en smarties gekliederd hadden, zagen ze de schommels en de trampoline en toen waren ze weg.

Zo gaat dat....

Ik heb een keer een springkussen gehuurd.

Broodjes knakworst, limonade, schoenen uit, klaaaaarrrrrr.
Alle reacties Link kopieren

[...]

Vrijdag politie aan de deur, vandaag verklaring wezen afleggen. Ben formeel verdachte. Gelukkig was de hele houding bij de politie "we helpen je er wel doorheen". Lieve mensen.

Maar toch, wat een kloterige ervaring, vals beschuldigd wordenIk snap dat je de fles en niet een drankje wil als dit speelt. Maar paardje heb je wel goed vooruitzicht op het vervolg?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

Maar toch, wat een kloterige ervaring, vals beschuldigd worden

My God horsie, dat is ruk zeg....

Gaat het goedkomen?
Ja, het voelt niet fijn. En het gaat niet eens over iets heel spannends, geen zeden-of geweldsmisdrijf ofzo, maar toch.
Peerd, wat ruk. Sterkte.

Barbara: als je al gaat knutselen op een kinderfeest dan is het een grote pre als je als ouder geen knutselaar bent. Treurig, van die kinderen die om de haverklap schaar/lijm/ideeën uit handen getrokken worden omdat de 'hulp'ouder het zogenaamd beter kan.

Doos meuk en "doe leuk" heeft vaak fantastische resultaten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Klote zeg
quote:Oudblond schreef op 11 april 2016 @ 21:51:

[...]

Ik snap dat je de fles en niet een drankje wil als dit speelt. Maar paardje heb je wel goed vooruitzicht op het vervolg?Geen idee, zal sterk van de OvJ afhangen. De pilitiemevrouw heeft gedaan wat ze kon, ze was duidelijk overtuigd van mijn onschuld. Maar ja, die gaat daar niet over
quote:Eleonora-1 schreef op 11 april 2016 @ 21:52:

[...]

My God horsie, dat is ruk zeg....

Gaat het goedkomen?Oprecht geen idee.
quote:feow schreef op 11 april 2016 @ 21:53:

Peerd, wat ruk. Sterkte.

Barbara: als je al gaat knutselen op een kinderfeest dan is het een grote pre als je als ouder geen knutselaar bent. Treurig, van die kinderen die om de haverklap schaar/lijm/ideeën uit handen getrokken worden omdat de 'hulp'ouder het zogenaamd beter kan.

Doos meuk en "doe leuk" heeft vaak fantastische resultaten.

Ik doe altijd dat laatste, maar toch voelt dat soms dan weer zo doelloos. Alsof ik mijn kinderen niet genoeg stimuleer wanneer ik ze toesta dat ze maar wat aanklooien met gebloemd papier in plaats van ze ingewikkelde vouwtechnieken bij te brengen.

Nu mogen ze mozaiekkaarten maken (dat is kleine stukjes papier plakken op een groot stuk papier) en iets met uiltjes van schuimrubber. Als dat niet leuk is, mogen ze zoveel glitterpoeder als ze willen, strooien op een kartonnen masker van eerdergenoemde Action.
quote:Rocinante schreef op 11 april 2016 @ 21:55:

[...]

Oprecht geen idee.Ik hoop met je mee van wel
quote:Rocinante schreef op 11 april 2016 @ 21:52:

Ja, het voelt niet fijn. En het gaat niet eens over iets heel spannends, geen zeden-of geweldsmisdrijf ofzo, maar toch.Vals aangeklaagd worden is gewoon een aanslag op alles wat je WEL bent. Sterkte paard.
quote:SaveTheDay schreef op 11 april 2016 @ 21:57:

[...]

Ik hoop met je mee van wel

Dank je

Om te relativeren: de kans op cel is vrij klein hoor. Wel serieuze kans op pijnlijke boete. Denk duizenden euro's
quote:Oudblond schreef op 11 april 2016 @ 21:58:

[...]

Vals aangeklaagd worden is gewoon een aanslag op alles wat je WEL bent. Sterkte paard.Het stomme is dat ik weet, 100% zeker weet, dat de aangevers alles bij elkaar liegen. Maar bewijs het maar
quote:Rocinante schreef op 11 april 2016 @ 21:54:

[...]

Geen idee, zal sterk van de OvJ afhangen. De pilitiemevrouw heeft gedaan wat ze kon, ze was duidelijk overtuigd van mijn onschuld. Maar ja, die gaat daar niet over Afwachten is echt niet leuk in dezen. Ik wens je de goede reacties op de juiste momenten toe paardje.
Ik kijk Mr Frank Visser. En dan heb ik altijd Twitter open. Hilarisch!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Rocinante schreef op 11 april 2016 @ 22:00:

[...]

Het stomme is dat ik weet, 100% zeker weet, dat de aangevers alles bij elkaar liegen. Maar bewijs het maarJe zou ze toch. .
quote:Oudblond schreef op 11 april 2016 @ 22:02:

[...]

Afwachten is echt niet leuk in dezen. Ik wens je de goede reacties op de juiste momenten toe paardje. lief. En precies goed op het goede moment
quote:hatsetats schreef op 11 april 2016 @ 22:03:

Ik kijk Mr Frank Visser. En dan heb ik altijd Twitter open. Hilarisch!Wasda Frank Visser?
quote:SaveTheDay schreef op 11 april 2016 @ 22:03:

[...]

Je zou ze toch. . dan kom ik in een heel wat zwaardere categorie
djieezzz Paardje, dat zuigt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 11 april 2016 @ 22:04:

djieezzz Paardje, dat zuigt Het is nogal een, ehm nieuwe, ervaring
quote:Rocinante schreef op 11 april 2016 @ 22:04:

[...]

dan kom ik in een heel wat zwaardere categorieIn het kader, straf me voor wat ik echt gedaan heb. Goffer!
goedeavond allen, ik heb vanavond heerlijk asperges gegeten, op de enige juiste manier in mijn ogen: met ham, ei, gekookte aardappels en een botersausje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven