Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Goede-Fee schreef op 12 april 2016 @ 17:33:

[...]

Ik weet ook alleen maar omdat mijn oudste vorige week de 9 jaars prikken had en eentje was een herhaling , ik geloof de BMR en daar vertelde ze dat bij.

Maar overstrekken en kramp en pijn lijkt me dan ook niet daar van te komen hoor!Nee en daar wil ik wel dat de dokter naar gaat kijken. Dat was ook niet de eerste keer dat hij dat deed. Wel de heftigste keer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 april 2016 @ 17:20:

Oh ja, en nog bedankt voor de felicitaties inzake mijn jarige dochter gisteren . Vandaag mogen jullie haar alweer feliciteren, want ze had een 8,9 voor haar mondeling Engels De TopperT!
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 april 2016 @ 17:19:

He gatver STD. Ik kan altijd best leven met een beetje koorts bij dreumesen, maar 40.3 bij het opstaan is wel erg enthousiast.

Hij is wel een beetje een kneusje

Heeft hij van zijn vader
Alle reacties Link kopieren
1) voor de jarige kinderen:

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Vandaag weer een mooie legpuzzel gekocht bij de kringloopwinkel. Ik hartje kringloopwinkels.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
2) taart voor mondeling Engels:

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Is Rocinante al van zijn bed gelicht? Of draaft ie hier nog ergens rond?
quote:Nicotientje schreef op 12 april 2016 @ 18:05:

Is Rocinante al van zijn bed gelicht? Of draaft ie hier nog ergens rond?

Ik zag hem vanmiddag nog ergens galopperen.

Lady Voldemort nog van harte en dubbel gefeliciteerd!
Thnxz!

En wederom Hiep Hiep!
HaaaaI!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Allemaal feli en alles!

Ik heb mezelf overtroffen met een massaman from scratch. Was om 1700 thuis, direct begonnen en nu klaar.

De man vindt hem heerlijk!

En dat voor iemand die (behalve soep) jaren niet gekookt heeft
Goed bezig Yasmijn!
quote:yasmijn schreef op 12 april 2016 @ 18:59:

Allemaal feli en alles!

Ik heb mezelf overtroffen met een massaman from scratch. Was om 1700 thuis, direct begonnen en nu klaar.

De man vindt hem heerlijk!

En dat voor iemand die (behalve soep) jaren niet gekookt heeft

*gooit bakje over de schutting*

quote:Solomio schreef op 12 april 2016 @ 17:49:

Vandaag weer een mooie legpuzzel gekocht bij de kringloopwinkel. Ik hartje kringloopwinkels.Solo. We zijn bezig met nog wat spulletjes van overleden schoonmoeder uit te zoeken. Zij puzzelde veel (en wij niet) en die gaan ws naar de kringloop. Maar als jij interesse hebt, leg ik ze voor je aan de kant.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:dolfje schreef op 12 april 2016 @ 19:04:

Goed bezig Yasmijn!Het is genoeg voor morgen ook. Scheelt weer. Donderdag eet ik in de stad, haha.
quote:Oudblond schreef op 12 april 2016 @ 19:22:

[...]

Solo. We zijn bezig met nog wat spulletjes van overleden schoonmoeder uit te zoeken. Zij puzzelde veel (en wij niet) en die gaan ws naar de kringloop. Maar als jij interesse hebt, leg ik ze voor je aan de kant.Dat is leuk!
quote:Oudblond schreef op 12 april 2016 @ 19:22:

[...]

Solo. We zijn bezig met nog wat spulletjes van overleden schoonmoeder uit te zoeken. Zij puzzelde veel (en wij niet) en die gaan ws naar de kringloop. Maar als jij interesse hebt, leg ik ze voor je aan de kant.Wat lief. Ik ben alleen nogal kritisch qua puzzels, ik vind lang niet alles leuk zeg maar.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 12 april 2016 @ 19:43:

[...]

Wat lief. Ik ben alleen nogal kritisch qua puzzels, ik vind lang niet alles leuk zeg maar.Logisch toch. Weet je als we zo ver zijn stuur ik je een pb'tje met foto's als dat mag. Dan kan je even kijken of er iets tussen zit. Ik weet dat er nog 2 3-d puzzels in de verpakking zitten. Ik geloof de eifeltoren en het kasteel van Sissy of zo.
quote:hatsetats schreef op 12 april 2016 @ 18:53:

HaaaaI!!!Had jij je eerste echte werkdag Hats? Ik ben nieuwsgierig!
Welluk kasteel? Er zijn er meer....
quote:yasmijn schreef op 12 april 2016 @ 19:53:

Welluk kasteel? Er zijn er meer....In elk geval een Weens, maar ik ben daar nu niet, dus ik weet het zo niet. Over twee weken ben ik ook weer bij schoonvader, dan kijk ik even. Want jij vindt die leuk?
quote:yasmijn schreef op 12 april 2016 @ 19:53:

Welluk kasteel? Er zijn er meer....Die ene, je weet toch. Met die toren.
quote:SaveTheDay schreef op 12 april 2016 @ 19:55:

[...]

Die ene, je weet toch. Met die toren.

Ik weet alleen dat ze het kasteel bezocht heeft en dat ze er toen vol van was en het nog mooier vond dat er in het grasveld/tuin errond plots een vosje rondsprong.
quote:Oudblond schreef op 12 april 2016 @ 19:57:

[...]

Ik weet alleen dat ze het kasteel bezocht heeft en dat ze er toen vol van was en het nog mooier vond dat er in het grasveld/tuin errond plots een vosje rondsprong.Aah
Save is dreumpje onder zeil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven