Voorbind dildo

15-04-2016 19:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd geile sex gehad ,enkel..wil zo graag genomen worden met een strapon. Denk wel dat enkele vriendinnen dat zouden willen, gewoon vragen of...?
Of .... ? Wat zijn de andere opties ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Koop een winterpeen en probeer het zelf. De volgende dag eet je lekker hutspot.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2016 @ 19:18:

Koop een winterpeen en probeer het zelf. De volgende dag eet je lekker hutspot.
..andere opties zijn een afspraakje maken met een shemale.
Ik zou ze een zingend telegram sturen.
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2016 @ 19:18:

Koop een winterpeen en probeer het zelf. De volgende dag eet je lekker hutspot.Wel al speeltjes geprobeerd, mss dit voor de volgende keer
Draait het hele leven om seks? Dat lijkt me zo beperkt.
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2016 @ 19:25:

Draait het hele leven om seks? Dat lijkt me zo beperkt.Tuurlijk niet, maar daarom moet ik mijn gevoelens en verlangens toch ook niet aan de kant schuiven?
quote:festo schreef op 15 april 2016 @ 19:22:

..andere opties zijn een afspraakje maken met een shemale.Zonder tieten krijg je hem niet omhoog ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2016 @ 19:35:

[...]

Zonder tieten krijg je hem niet omhoog ?Oo jawel hoor, er gaat niets boven een geil vrouwtje..met tieten en al ....maar fantaseer veel over shemales en meiden met voorbind dildo's.
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2016 @ 19:25:

Draait het hele leven om seks? Dat lijkt me zo beperkt.

Als iemand vraagt hoe je rode kool kan klaarmaken draait het hele leven om rode kool?

Lijkt me wat beperkt als je zo raar leest
Als je het al hebt over "enkele" viendinnen dan begin bij de eerste ???? waarom niet?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:Rocinante schreef op 15 april 2016 @ 19:46:

[...]

Als iemand vraagt hoe je rode kool kan klaarmaken draait het hele leven om rode kool?

Lijkt me wat beperkt als je zo raar leest

Ja nou!

Al ben ik nu ineens heul nieuwsgierig naar hoe je rode kool klaarmaakt, toch wel eigenlijk
quote:Nicotientje schreef op 15 april 2016 @ 19:53:

[...]

Ja nou!

Al ben ik nu ineens heul nieuwsgierig naar hoe je rode kool klaarmaakt, toch wel eigenlijk Enkel als het rode kool met appel is, anders hoeft het voor mij niet hoor
quote:Rocinante schreef op 15 april 2016 @ 19:46:

[...]

Als iemand vraagt hoe je rode kool kan klaarmakenhet hele leven om rode kool?

Lijkt me wat beperkt als je zo raar leestIk lees niet raar. Iemand die zegt altijd geile seks te hebben gehad en het nu nog een beetje geiler wil (dat lees ik tussen de weinige regels door), wekt bij mij de indruk dat seks op de eerste plaats staat, daarna komt er een hele tijd niets.
quote:festo schreef op 15 april 2016 @ 19:41:

[...]

Oo jawel hoor, er gaat niets boven een geil vrouwtje..met tieten en al ....maar fantaseer veel over shemales en meiden met voorbind dildo's.Van iedere verslaving kun je afkomen.
Tja, dan moet je op zoek naar een vrouwtje die jou graag neemt met een voorbinddildo, zo lastig is dat toch niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 15 april 2016 @ 20:03:

Tja, dan moet je op zoek naar een vrouwtje die jou graag neemt met een voorbinddildo, zo lastig is dat toch niet. Zo simpel kan het zijn Maar is toch moeilijk om de vraag te stellen, of denk ik hier teveel over na dan?
Tuurlijk niet, vragen staat vrij. Je hoort van zelf of ze hiervoor open staan. Persoonlijk zou ik dit soort dingen wel pas later in een relatie/seks relatie bespreken. Hou er rekening mee dat een hoop vrouwen hierop afknappen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je vandaag hebt aangemeld om geile verhaaltjes te lezen of gewoon om te hengelen.
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2016 @ 20:23:

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je vandaag hebt aangemeld om geile verhaaltjes te lezen of gewoon om te hengelen.

Want?

Ik zie hem nl nergens om verhalen e/o ervaringen vragen.
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 20:24:

[...]

Want?

Ik zie hem nl nergens om verhalen e/o ervaringen vragen.Zeg ik dat dan? Ik schreef dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken, dat iets anders dan een bewering.
Is nog steeds een fantasie maar toch eentje die ik wil waar maken, en zoals je zal ik dit pas op het gepaste moment kunnen bespreken.. Maar heb wel het gevoel dat ik wat 'anders ' als ik hier zo sommige reacties lees
ah joh, je weet toch dat viva vrouwen zuurpruimen zijn die alles wat buiten hun boekje valt afkeuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven