Konijn gecastreerd
vrijdag 15 april 2016 om 21:20
vrijdag 15 april 2016 om 21:59
vrijdag 15 april 2016 om 22:02
Oppassen met stro want dat kan behoorlijk hard en scherp zijn, handdoeken zijn inderdaad een goede tip. En zoals ook al is gezegd wel hooi geven om te eten. De dierenarts die de castratie heeft verricht zal de assistente wel hebben ingelicht wat ze moet zeggen. Ik zou dan ook daarvan uitgaan. Of volgende week even contact opnemen met je dierenarts.
vrijdag 15 april 2016 om 22:05
vrijdag 15 april 2016 om 22:08
quote:apestaartje30 schreef op 15 april 2016 @ 22:05:
Och wat vervelend lijkt me dat blondie. Nu alles goed?
Konijn was vanmiddag nog rustig maar zojuist weer de oude vertrouwde nieuwsgierige druktemaker. Hij is een gigantisch hok en een tuin gewend. Dit is zo anders ineens. En hoewel de dierenarts het zegt ben ik ook benieuwd naar andere ervaringen.Dat is ook echt niet leuk om te moeten doen. De volgende ochtend at hij alweer gelukkig. Hij herstelde heel snel. Maar is alweer jaren geleden hoor.
Och wat vervelend lijkt me dat blondie. Nu alles goed?
Konijn was vanmiddag nog rustig maar zojuist weer de oude vertrouwde nieuwsgierige druktemaker. Hij is een gigantisch hok en een tuin gewend. Dit is zo anders ineens. En hoewel de dierenarts het zegt ben ik ook benieuwd naar andere ervaringen.Dat is ook echt niet leuk om te moeten doen. De volgende ochtend at hij alweer gelukkig. Hij herstelde heel snel. Maar is alweer jaren geleden hoor.
vrijdag 15 april 2016 om 23:05
vrijdag 15 april 2016 om 23:25
quote:jac-79 schreef op 15 april 2016 @ 23:05:
O ben ik nou een slechte konijnen moeder die binnenkonijn gewoon gelijk in Z'n met houtkorrels gevulde bak heeft terug gezet?
Merkte ook niks aan hem. At nog steeds zoveel als anders en was nog steeds even lui. enige verschil was het gerij op mijn voet dat deed hij niet meer.Hmm echt ideaal is het niet nee, maar er zijn ergere dingen denk ik
Hoe het het nu met hem of is het al een tijdje geleden?
O ben ik nou een slechte konijnen moeder die binnenkonijn gewoon gelijk in Z'n met houtkorrels gevulde bak heeft terug gezet?
Merkte ook niks aan hem. At nog steeds zoveel als anders en was nog steeds even lui. enige verschil was het gerij op mijn voet dat deed hij niet meer.Hmm echt ideaal is het niet nee, maar er zijn ergere dingen denk ik
zaterdag 16 april 2016 om 11:24