Catmate drinkfontein katten
vrijdag 15 april 2016 om 22:33
zaterdag 16 april 2016 om 05:21
De mijne gaat al jaren mee. Het filter vervang ik af en toe, zeker niet elke maand, en ik heb zelf een pak .. (hoe heet het ook al weer, die zwarte dingen die in het filter gaan) en knip zelf een stuk vilt op maat. Veel goedkoper dan de officiele filters. Dus duur hoeft het niet te zijn.
Het pompje wil nog wel een stuk gaan, ik heb ontdekt dat je het pompje helemaal uit elkaar kan halen, je wilt niet weten hoeveel aanslag er binnenin gaat zitten. Soms doet het pompje het niet meer, maar als ik hem dan van binnen goed schoon maak, dan werkt ie ook weer. Inmiddels doe ik hier alweer jaren mee.
Het pompje wil nog wel een stuk gaan, ik heb ontdekt dat je het pompje helemaal uit elkaar kan halen, je wilt niet weten hoeveel aanslag er binnenin gaat zitten. Soms doet het pompje het niet meer, maar als ik hem dan van binnen goed schoon maak, dan werkt ie ook weer. Inmiddels doe ik hier alweer jaren mee.
zaterdag 16 april 2016 om 08:30
Ik heb er ook één. Bijna 3 jaar inmiddels. Wel 1x een nieuw motortje gekocht maar die kun je los kopen (kost 7 euro of zo). Je moet de boel regelmatig ontkalken en het filter vervangen. Ik knip ze (tip van iemand op het forum hier) uit de veel goedkopere filters van zo'n ronde drinkfontein.
Onze kat drinkt graag van stromend water en dan is dit een prima uitkomst.
Onze kat drinkt graag van stromend water en dan is dit een prima uitkomst.
zaterdag 16 april 2016 om 10:33
quote:Hoezitdit schreef op 16 april 2016 @ 05:21:
Oke dat kan ik nog proberen.
Heb laatst nieuw filter ingezet....goede tip hij doet het eerst weer.
Heb laatst nieuw filter ingezet....goede tip hij doet het eerst weer.
zaterdag 16 april 2016 om 10:41
quote:miedo schreef op 16 april 2016 @ 10:33:
[...]
Heb laatst nieuw filter ingezet....goede tip hij doet het eerst weer.Mooi dat dit gelukt is. Wist eerst ook niet dat je het hele pompje uit elkaar kon halen, maar stuk was ie toch al, dus gewoon geprobeerd. En verhip, hij deed het weer. Is mij nu meerdere keren met hetzelfde pompje gelukt.
[...]
Heb laatst nieuw filter ingezet....goede tip hij doet het eerst weer.Mooi dat dit gelukt is. Wist eerst ook niet dat je het hele pompje uit elkaar kon halen, maar stuk was ie toch al, dus gewoon geprobeerd. En verhip, hij deed het weer. Is mij nu meerdere keren met hetzelfde pompje gelukt.