Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Oudblond schreef op 16 april 2016 @ 16:51:

[...]

Heb je het afgemaakt met torenhoge rode hakken? Zou zou dat bij mij gaan. Nee ik heb het veilig gehouden, want kinderfeestje geweest. Zwarte panty en enkellaarsje.
quote:Rocinante schreef op 16 april 2016 @ 16:51:

[...]

Maar verder wel goed eigenlijk. Mooie dingen gedaan afgelopen week Das goed om te horen! Niet teveel gehinderd door t gedoe dus?
quote:SaveTheDay schreef op 16 april 2016 @ 16:53:

[...]

Nee ik heb het veilig gehouden, want kinderfeestje geweest. Zwarte panty en enkellaarsje.2 stuks, elke voet 1.
Oew, de scones zijn heerlijk!
quote:hatsetats schreef op 16 april 2016 @ 16:17:

In dat hele dorp geen rijpe mango te bekennen. Dan maar een magnum. Klinkt als zuwwemaarzegguhHats, amandelmeel, goedkoper bij de toko?
quote:SaveTheDay schreef op 16 april 2016 @ 16:38:

Ik heb toevallig suikervrije kokosmeel scones in de oven staan. Als ze lekker zijn geworden kan ik je het recept posten Blondje?

Ik heb echt een leuke outfit aan vandaag! Moet alleen wel plassen en heb moeilijk ondergoed aan dus stel het al een uur uit. Ik bananen-kokos koekjes
Oe die scones heb ik even opgeslagen!
Alle reacties Link kopieren
Reep chocolade hier. Heerlijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:fietsie schreef op 16 april 2016 @ 16:10:.

Zoon is vetrokken op kamp vanmorgen. Zonder Bidon met water. Die heeft hij gevuld en daarna op de trap gezet want zijn tas was nog boven. Daarna tas gehaald en vertrokken. Ik hoop dat hij beter oplet de rest van de week. Anders wordt het een dure week.Hoe duur is water dan wel niet bij jullie?
quote:Star schreef op 16 april 2016 @ 17:00:

[...]

Ik bananen-kokos koekjes Lekker!!!
Wij zouden asperges eten, maar man vond ze te duur. Dus vandaag wordt het witlofsalade, en dan morgen asperges want dan doe ik de boodschappen *gna gna*
quote:doornroosje9 schreef op 16 april 2016 @ 17:06:

Reep chocolade hier. Heerlijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 april 2016 @ 17:08:

Wij zouden asperges eten, maar man vond ze te duur. Dus vandaag wordt het witlofsalade, en dan morgen asperges want dan doe ik de boodschappen *gna gna*I asperges
Geen idee wat ik moet eten vandaag. Friet of Chinees zal het waarschijnlijk worden.
quote:SaveTheDay schreef op 16 april 2016 @ 17:09:

[...]

Nou, ik wou dat ik die scones van jou kon maken hoor, lijkt me heerlijk. Maar dat is niet voor mij weggelegd.
quote:SaveTheDay schreef op 16 april 2016 @ 17:09:

[...]

I aspergesIk ook .
quote:doornroosje9 schreef op 16 april 2016 @ 17:10:

[...]

Nou, ik wou dat ik die scones van jou kon maken hoor, lijkt me heerlijk. Maar dat is niet voor mij weggelegd.Echt, zo moeilijk is het niet
quote:doornroosje9 schreef op 16 april 2016 @ 17:10:

[...]

Nou, ik wou dat ik die scones van jou kon maken hoor, lijkt me heerlijk. Maar dat is niet voor mij weggelegd.Laatst had ik chocolade muffins ( ook van kokosmeel) gemaakt met chocolade snippers van 99% pure chocolade. Ben volop aan het experimenteren.

Wij zouden asperges eten, maar man vond ze te duur. Dus vandaag wordt het witlofsalade, en dan morgen asperges want dan doe ik de boodschappen *gna gna*

Ik wilde ook asperges kopen. Mijn kerel blieft ze niet dus ik vertel nooit wat ze kosten Maar ik vind het te koud om helemaal naar de aspergeboer heen te fietsen. (6,3 km enkele reis zei mijn telefoon)

Maandag in de herkansing.
quote:elfje12 schreef op 16 april 2016 @ 17:12:

[...]

Echt, zo moeilijk is het niet Als Save het zo opschrijft niet nee. Maar in de praktijk wordt het bij mij geheid een ondefinieerbare substantie met het aanzicht van een koeienvlaai.
Ondertussen staat mijn stoofvlees te pruttelen. Straks de champignons en wortels en tuinbonen erbij gooien.
quote:SaveTheDay schreef op 16 april 2016 @ 17:14:

[...]

Laatst had ik chocolade muffins ( ook van kokosmeel) gemaakt met chocolade snippers van 99% pure chocolade. Ben volop aan het experimenteren.
Vanavond ga ik vermoedelijk (vega) taco's maken. Als mijn mango avocado wel zacht genoeg is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 april 2016 @ 17:15:

[...]

Als Save het zo opschrijft niet nee. Maar in de praktijk wordt het bij mij geheid een ondefinieerbare substantie met het aanzicht van een koeienvlaai.

Dit.

Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven