Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 16 april 2016 om 23:49
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 23:36:
Kent iemand dat liedje met de tekst
"She goes to school with an empty smile" zoiets. Over een mishandeld of misbruikt kind. Het was een gewoon liedje maar ook door een dj met een gek stemmetje nagedaan. Ben er al zolang naar op zoek!Moet hier bijstaan ...
"She goes to school with an empty smile" zoiets. Over een mishandeld of misbruikt kind. Het was een gewoon liedje maar ook door een dj met een gek stemmetje nagedaan. Ben er al zolang naar op zoek!Moet hier bijstaan ...
zaterdag 16 april 2016 om 23:59
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 23:36:
"She goes to school with an empty smile" zoiets. Over een mishandeld of misbruikt kind. Het was een gewoon liedje maar ook door een dj met een gek stemmetje nagedaan. Ben er al zolang naar op zoek!Beth Hart? Ik ga even zoeken.
"She goes to school with an empty smile" zoiets. Over een mishandeld of misbruikt kind. Het was een gewoon liedje maar ook door een dj met een gek stemmetje nagedaan. Ben er al zolang naar op zoek!Beth Hart? Ik ga even zoeken.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 17 april 2016 om 08:38
Goedemorgen allen! Stralende zon hier (wel koud). Zo even op de fiets naar de bakker, warme croissants en koffiekoeken op zondagochtend! Moeder is ' jaloers' aan het spelen door tegen de kat te vertellen dat ik een verwend nest ben en dat zijzelf het wel zal redden met een broodje kaas.
Bridge, heb je het nummer al gevonden?
Bridge, heb je het nummer al gevonden?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 april 2016 om 09:13
zondag 17 april 2016 om 10:10
quote:SaveTheDay schreef op 17 april 2016 @ 10:00:
Goedemorgen
Hoe gaat het met je moeder Blondje?
Heeft ze de asperges wel gegeten?Het gaat redelijk. Ze slaapt veel, maar het lijkt of ze wat minder pijn heeft. De desoriëntatie gaat wel pijnlijk snel. En ja hoor, ze heeft lekker gegeten gisteren en ik heb een pannekoekontbijtje voor haar gemaakt waar ze ook flink op aanviel. Verder heb ik haar aan het kleuren gekregen. Ze las veel, maar daar heeft ze de concentratie niet meer voor. In eerste instantie 'ging ze niet terug naar de kleuterklas', maar toen ik zelf lekker ging kleuren, kwam ze zich bemoeien en nam ze de kleurplaat over. Missie geslaagd
Goedemorgen
Hoe gaat het met je moeder Blondje?
Heeft ze de asperges wel gegeten?Het gaat redelijk. Ze slaapt veel, maar het lijkt of ze wat minder pijn heeft. De desoriëntatie gaat wel pijnlijk snel. En ja hoor, ze heeft lekker gegeten gisteren en ik heb een pannekoekontbijtje voor haar gemaakt waar ze ook flink op aanviel. Verder heb ik haar aan het kleuren gekregen. Ze las veel, maar daar heeft ze de concentratie niet meer voor. In eerste instantie 'ging ze niet terug naar de kleuterklas', maar toen ik zelf lekker ging kleuren, kwam ze zich bemoeien en nam ze de kleurplaat over. Missie geslaagd
zondag 17 april 2016 om 10:12
quote:Oudblond schreef op 17 april 2016 @ 10:10:
[...]
Het gaat redelijk. Ze slaapt veel, maar het lijkt of ze wat minder pijn heeft. De desoriëntatie gaat wel pijnlijk snel. En ja hoor, ze heeft lekker gegeten gisteren en ik heb een pannekoekontbijtje voor haar gemaakt waar ze ook flink op aanviel. Verder heb ik haar aan het kleuren gekregen. Ze las veel, maar daar heeft ze de concentratie niet meer voor. In eerste instantie 'ging ze niet terug naar de kleuterklas', maar toen ik zelf lekker ging kleuren, kwam ze zich bemoeien en nam ze de kleurplaat over. Missie geslaagd
Voorleven doet wonderen
Zou een gesproken boek wat voor haar zijn?
[...]
Het gaat redelijk. Ze slaapt veel, maar het lijkt of ze wat minder pijn heeft. De desoriëntatie gaat wel pijnlijk snel. En ja hoor, ze heeft lekker gegeten gisteren en ik heb een pannekoekontbijtje voor haar gemaakt waar ze ook flink op aanviel. Verder heb ik haar aan het kleuren gekregen. Ze las veel, maar daar heeft ze de concentratie niet meer voor. In eerste instantie 'ging ze niet terug naar de kleuterklas', maar toen ik zelf lekker ging kleuren, kwam ze zich bemoeien en nam ze de kleurplaat over. Missie geslaagd
Voorleven doet wonderen
Zou een gesproken boek wat voor haar zijn?
zondag 17 april 2016 om 10:12
quote:Eleonora-1 schreef op 17 april 2016 @ 10:08:
Hello ladies!
Ik ruik naar bleek en mijn handen zitten onder de haarverf want de bijgeleverde plastic handschoenen lekten maar dat mag de stress pret niet drukken, het is vandaag feest in huize vd Beo!
Hoera!Mijn bijdrage aan het feestgedruis ten huize Leo vd Beo! https://www.youtube.com/watch?v=sy2i4K57MKk
Hello ladies!
Ik ruik naar bleek en mijn handen zitten onder de haarverf want de bijgeleverde plastic handschoenen lekten maar dat mag de stress pret niet drukken, het is vandaag feest in huize vd Beo!
Hoera!Mijn bijdrage aan het feestgedruis ten huize Leo vd Beo! https://www.youtube.com/watch?v=sy2i4K57MKk
zondag 17 april 2016 om 10:13
zondag 17 april 2016 om 10:15
quote:Oudblond schreef op 17 april 2016 @ 10:12:
[...]
Mijn bijdrage aan het feestgedruis ten huize Leo vd Beo! https://www.youtube.com/watch?v=sy2i4K57MKk
Urbanus van Anus
Vonden we vroeger zooo hilarisch.
Speelde hij op zijn gitaar en zong, verkiezingen, verkiezingen oh nee, dat heet stemmen.
[...]
Mijn bijdrage aan het feestgedruis ten huize Leo vd Beo! https://www.youtube.com/watch?v=sy2i4K57MKk
Urbanus van Anus
Vonden we vroeger zooo hilarisch.
Speelde hij op zijn gitaar en zong, verkiezingen, verkiezingen oh nee, dat heet stemmen.
zondag 17 april 2016 om 10:25
quote:Eleonora-1 schreef op 17 april 2016 @ 10:08:
Hello ladies!
Hoera!Feest ze Leo!
Hello ladies!
Hoera!Feest ze Leo!
The owls are not what they seem
zondag 17 april 2016 om 10:26
quote:Oudblond schreef op 17 april 2016 @ 10:10:
[...]
Haha, heel goed, veel plezier met kleuren!
Maar moeten we dan zelf die gehoorapparaten in gaan doen?
[...]
Maar moeten we dan zelf die gehoorapparaten in gaan doen?
The owls are not what they seem
zondag 17 april 2016 om 10:30
quote:SaveTheDay schreef op 17 april 2016 @ 10:10:
Ga je voor een kleurtje of verf je uitgroei? En wat voor feestje heb je? Nog voor dochter?
Vragen? Vragen..
Ik verf uitgroei en de hele boel weer lekker robijnrood.
As usual al een jaar of twintig.
Gelukkig is mijn haar halflang.
Anders had ik een pittig kort kapsel.
De verjaardag van mijn dochter nog inderdaad.
Dat moest nog gevierd.
Ga je voor een kleurtje of verf je uitgroei? En wat voor feestje heb je? Nog voor dochter?
Vragen? Vragen..
Ik verf uitgroei en de hele boel weer lekker robijnrood.
As usual al een jaar of twintig.
Gelukkig is mijn haar halflang.
Anders had ik een pittig kort kapsel.
De verjaardag van mijn dochter nog inderdaad.
Dat moest nog gevierd.
zondag 17 april 2016 om 10:39
quote:LadyL0101 schreef op 17 april 2016 @ 10:26:
[...]
Maar moeten we dan zelf die gehoorapparaten in gaan doen? Fietsie had een goede tip: haar zwager (of zo) weigert om zich verstaanbaar te maken als moeder of vader weigeren om het gehoorapparaat te dragen. Ga ik denk ik ook toepassen, maar daar start ik volgend weekend maar mee denk ik. Stukje bij beetje, als ik te veel door probeer te duwen gaat ze in standje 'ik luister niet eens meer naar je'
[...]
Maar moeten we dan zelf die gehoorapparaten in gaan doen? Fietsie had een goede tip: haar zwager (of zo) weigert om zich verstaanbaar te maken als moeder of vader weigeren om het gehoorapparaat te dragen. Ga ik denk ik ook toepassen, maar daar start ik volgend weekend maar mee denk ik. Stukje bij beetje, als ik te veel door probeer te duwen gaat ze in standje 'ik luister niet eens meer naar je'