Voorbind dildo
vrijdag 15 april 2016 om 20:42
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 20:24:
[...]
Want?
Ik zie hem nl nergens om verhalen e/o ervaringen vragen.Als het om geile verhaaltjes zou gaan of om te hengelen dan zou ik toch wel ergens anders beter aan mij trekken kunnen komen denk ik zo... En misschien had ik gewoon gehoopt dat ik hier wat raad zou kunnen krijgen- ipv in een hokje geduwd te worden.
[...]
Want?
Ik zie hem nl nergens om verhalen e/o ervaringen vragen.Als het om geile verhaaltjes zou gaan of om te hengelen dan zou ik toch wel ergens anders beter aan mij trekken kunnen komen denk ik zo... En misschien had ik gewoon gehoopt dat ik hier wat raad zou kunnen krijgen- ipv in een hokje geduwd te worden.
zondag 17 april 2016 om 12:25
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens met een man. Persoonlijk vind ik vrouwen niet gemaakt voor dat soort handelingen. Twee mannen samen vind ik puur en mannelijk. Het beeld dat in onze maatschappij heerst hoef je niet blindelings over te nemen, naar mijn idee is het voor beide geslachten een verrijking om de liefde te bedrijven met iemand van hetzelfde geslacht.
Ik kan me voorstellen dat dit wellicht niet in je boekje staat, maar wat er niet is kan altijd nog komen.
Anyway, wat je ook doet, geniet er van.
Ik kan me voorstellen dat dit wellicht niet in je boekje staat, maar wat er niet is kan altijd nog komen.
Anyway, wat je ook doet, geniet er van.
maandag 18 april 2016 om 09:15
Ik zou het zeker aankaarten.
Als je er niet over kunt praten, dan misschien tijdens de sex. Een vinger in haar kontje.... en dan vragen of dat lekker is.
Al doende aangeven dat je ook benieuwd bent.
En dan achteraf zeggen dat het je bezig houdt... je fantaseerd over genomen te worden...
Succes
Als je er niet over kunt praten, dan misschien tijdens de sex. Een vinger in haar kontje.... en dan vragen of dat lekker is.
Al doende aangeven dat je ook benieuwd bent.
En dan achteraf zeggen dat het je bezig houdt... je fantaseerd over genomen te worden...
Succes
de wereld wacht om ontdekt te worden