Voorbind dildo

15-04-2016 19:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd geile sex gehad ,enkel..wil zo graag genomen worden met een strapon. Denk wel dat enkele vriendinnen dat zouden willen, gewoon vragen of...?
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 20:24:

[...]

Want?

Ik zie hem nl nergens om verhalen e/o ervaringen vragen.Als het om geile verhaaltjes zou gaan of om te hengelen dan zou ik toch wel ergens anders beter aan mij trekken kunnen komen denk ik zo... En misschien had ik gewoon gehoopt dat ik hier wat raad zou kunnen krijgen- ipv in een hokje geduwd te worden.
Vertel gewoon eens tijdens het bespreken van jullie fantasieën dat dit er eentje van jou is en vraag aan haar hoe zij daar tegenover staat.
Zal al mijn moed bijeen rapen dan...en maar hopen dat ze wat openmided is dan.
'Vrouwtje'...
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2016 @ 19:18:

Koop een winterpeen en probeer het zelf. De volgende dag eet je lekker hutspot.
Rise and shine! ;)
Rise and shine! ;)
Geil idee.

En oh ja, voorbinddildo is één woord.
Ik zou zeggen probeer het gewoon eens met een man. Persoonlijk vind ik vrouwen niet gemaakt voor dat soort handelingen. Twee mannen samen vind ik puur en mannelijk. Het beeld dat in onze maatschappij heerst hoef je niet blindelings over te nemen, naar mijn idee is het voor beide geslachten een verrijking om de liefde te bedrijven met iemand van hetzelfde geslacht.

Ik kan me voorstellen dat dit wellicht niet in je boekje staat, maar wat er niet is kan altijd nog komen.

Anyway, wat je ook doet, geniet er van.
Ik zou het zeker aankaarten.

Als je er niet over kunt praten, dan misschien tijdens de sex. Een vinger in haar kontje.... en dan vragen of dat lekker is.

Al doende aangeven dat je ook benieuwd bent.

En dan achteraf zeggen dat het je bezig houdt... je fantaseerd over genomen te worden...

Succes
de wereld wacht om ontdekt te worden
ja genoeg mannen die je met raad en zaad bij willen staan en je dat gevoel in je kontje willen geven waar je naar op zoek bent.
Waarom perse mannen? Dat vraagt to toch niet?
de wereld wacht om ontdekt te worden
vrouwen kan ook, maar er zijn meer mannen die het willen doen, als ze homofiel zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven