Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zondag 17 april 2016 om 22:24
quote:barbaracartland schreef op 17 april 2016 @ 22:17:
Ik was vandaag in een pretpark en het deed niet eens pijn.
Ik zie altijd gigantisch op tegen dat soort activiteiten, maar ja, mijn kinderen en man hoeven niet de dupe te zijn van mijn gekkiedom.
Respect.
Mijn kinderen lijken godzijdank op mij, dus ik hoef nooit naar een pretpark.
Ik was vandaag in een pretpark en het deed niet eens pijn.
Ik zie altijd gigantisch op tegen dat soort activiteiten, maar ja, mijn kinderen en man hoeven niet de dupe te zijn van mijn gekkiedom.
Respect.
Mijn kinderen lijken godzijdank op mij, dus ik hoef nooit naar een pretpark.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik had vandaag een heerlijk kruikje, met armpjes en beentjes. Ik, ontaarde moeder, vind het nageslacht altijd zo lief als ze koortsig zijn. Aanhankelijk, slapend als een baby en heerlijk warm.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 22:21:
[...]
Wat knap van je. Ik trek eigenlijk alleen de Efteling maar, en dan dwing ik iedereen om zo lang mogelijk in het Sprookjesbos te blijven hangen. Van die Holle Bolle Gijs word ik echt altijd heel erg zen.
Ik de Efteling. De Efteling is heel vriendelijk voor gekkies als ik. Zolang Droomvlucht er maar is, de lievelingsattractie van Geert Wilders én van mij, zodat ik toch nog iets gemeenschappelijks heb met hem.
Dit was een pretpark van de lawaaiige soort, met ook nog veel binnenattracties met geluid. Dan doe ik mijn ogen dicht en visualiseer ik een kloof in Oostenrijk. Voor de rest functioneer ik overigens prima.
[...]
Wat knap van je. Ik trek eigenlijk alleen de Efteling maar, en dan dwing ik iedereen om zo lang mogelijk in het Sprookjesbos te blijven hangen. Van die Holle Bolle Gijs word ik echt altijd heel erg zen.
Ik de Efteling. De Efteling is heel vriendelijk voor gekkies als ik. Zolang Droomvlucht er maar is, de lievelingsattractie van Geert Wilders én van mij, zodat ik toch nog iets gemeenschappelijks heb met hem.
Dit was een pretpark van de lawaaiige soort, met ook nog veel binnenattracties met geluid. Dan doe ik mijn ogen dicht en visualiseer ik een kloof in Oostenrijk. Voor de rest functioneer ik overigens prima.
zondag 17 april 2016 om 22:27
quote:Solomio schreef op 17 april 2016 @ 22:24:
[...]
Respect.
Mijn kinderen lijken godzijdank op mij, dus ik hoef nooit naar een pretpark.Ik ook niet meer blijkbaar. Ik heb het mijn zoon eerlijk aangeboden, voor zijn verjaardag. Maar hij wil gelukkig ook gewoon naar de dierentuin. Of naar het Openluchtmuseum, dat is om de één of andere reden ook altijd een tophit hier.
[...]
Respect.
Mijn kinderen lijken godzijdank op mij, dus ik hoef nooit naar een pretpark.Ik ook niet meer blijkbaar. Ik heb het mijn zoon eerlijk aangeboden, voor zijn verjaardag. Maar hij wil gelukkig ook gewoon naar de dierentuin. Of naar het Openluchtmuseum, dat is om de één of andere reden ook altijd een tophit hier.
zondag 17 april 2016 om 22:29
quote:barbaracartland schreef op 17 april 2016 @ 22:24:
[...]
Herkenbaar, behalve de kloof in Oostenrijk.
Ik heb een andere imaginaire droomplek.
[...]
Herkenbaar, behalve de kloof in Oostenrijk.
Ik heb een andere imaginaire droomplek.
zondag 17 april 2016 om 22:30
zondag 17 april 2016 om 23:11
quote:Peacy schreef op 17 april 2016 @ 23:06:
Meh, m'n glazen slokdarm en darmen hoeven nog niet gereinigd te worden.
Iets minder alcohol. Dacht aan een wodka-tje ofzo. En waarom maakt m'n autocorrect van ofzo ouzo? jij wilde veel alcohol, dan komt ouzo wel in aanmerking toch?
Meh, m'n glazen slokdarm en darmen hoeven nog niet gereinigd te worden.
Iets minder alcohol. Dacht aan een wodka-tje ofzo. En waarom maakt m'n autocorrect van ofzo ouzo? jij wilde veel alcohol, dan komt ouzo wel in aanmerking toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 18 april 2016 om 01:09
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 20:27:
[...]
Zo ging het hier ook ongeveer. Al was ik toen geen 19 maar 29. Een mevrouw met kinderen paste niet in hun patroon, dus doodbloeden met die hap.
Andersom kan ook hoor. Ik heb maar nieuwe vrienden gezocht toen ik niet meer tussen de stelletjes met hypotheek en kinderen paste.
En dat ik er niet meer tussen paste was niet mijn conclusie.
[...]
Zo ging het hier ook ongeveer. Al was ik toen geen 19 maar 29. Een mevrouw met kinderen paste niet in hun patroon, dus doodbloeden met die hap.
Andersom kan ook hoor. Ik heb maar nieuwe vrienden gezocht toen ik niet meer tussen de stelletjes met hypotheek en kinderen paste.
En dat ik er niet meer tussen paste was niet mijn conclusie.
maandag 18 april 2016 om 05:11
Goedemorgen.
Vandaag de wekker op 4.20. Wat een tijd! Dochter was gisteren om 21.00 thuis van haar trainingsweekend voor haar stage en gaat vandaag op schoolkamp naar de Ardennen. Moest om 5.30 op school zijn. Man brengt haar weg en ik heb nog even de laatste dingen in haar tas gedaan. Gisteren gewassen en met elektrisch kacheltje in de bijkeuken vannacht drooggestookt. Strak volgens planning reden ze om 4.50 weg. En nu ben ik klaarwakker, terwijl de volgende wekker pas over twee uur gaat.
Vandaag de wekker op 4.20. Wat een tijd! Dochter was gisteren om 21.00 thuis van haar trainingsweekend voor haar stage en gaat vandaag op schoolkamp naar de Ardennen. Moest om 5.30 op school zijn. Man brengt haar weg en ik heb nog even de laatste dingen in haar tas gedaan. Gisteren gewassen en met elektrisch kacheltje in de bijkeuken vannacht drooggestookt. Strak volgens planning reden ze om 4.50 weg. En nu ben ik klaarwakker, terwijl de volgende wekker pas over twee uur gaat.