Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ooohhh wij houden van pretparken
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 17 april 2016 @ 22:17:

Ik was vandaag in een pretpark en het deed niet eens pijn.

Ik zie altijd gigantisch op tegen dat soort activiteiten, maar ja, mijn kinderen en man hoeven niet de dupe te zijn van mijn gekkiedom.

Respect.

Mijn kinderen lijken godzijdank op mij, dus ik hoef nooit naar een pretpark.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik had vandaag een heerlijk kruikje, met armpjes en beentjes. Ik, ontaarde moeder, vind het nageslacht altijd zo lief als ze koortsig zijn. Aanhankelijk, slapend als een baby en heerlijk warm.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 22:21:

[...]

Wat knap van je. Ik trek eigenlijk alleen de Efteling maar, en dan dwing ik iedereen om zo lang mogelijk in het Sprookjesbos te blijven hangen. Van die Holle Bolle Gijs word ik echt altijd heel erg zen.

Ik de Efteling. De Efteling is heel vriendelijk voor gekkies als ik. Zolang Droomvlucht er maar is, de lievelingsattractie van Geert Wilders én van mij, zodat ik toch nog iets gemeenschappelijks heb met hem.

Dit was een pretpark van de lawaaiige soort, met ook nog veel binnenattracties met geluid. Dan doe ik mijn ogen dicht en visualiseer ik een kloof in Oostenrijk. Voor de rest functioneer ik overigens prima.
quote:Solomio schreef op 17 april 2016 @ 22:24:

[...]

Respect.

Mijn kinderen lijken godzijdank op mij, dus ik hoef nooit naar een pretpark.Ik ook niet meer blijkbaar. Ik heb het mijn zoon eerlijk aangeboden, voor zijn verjaardag. Maar hij wil gelukkig ook gewoon naar de dierentuin. Of naar het Openluchtmuseum, dat is om de één of andere reden ook altijd een tophit hier.
quote:barbaracartland schreef op 17 april 2016 @ 22:24:

[...]

Ik de Efteling. De Efteling is heel vriendelijk voor gekkies als ik. Zolang Droomvlucht er maar is, de lievelingsattractie van Geert Wilders én van mij, zodat ik toch nog iets gemeenschappelijks heb met hem.

Dit was een pretpark van de lawaaiige soort, met ook nog veel binnenattracties met geluid. Dan doe ik mijn ogen dicht en visualiseer ik een kloof in Oostenrijk. Voor de rest functioneer ik overigens prima.

Herkenbaar, behalve de kloof in Oostenrijk.

Ik heb een andere imaginaire droomplek.
quote:feow schreef op 17 april 2016 @ 22:24:

Ik had vandaag een heerlijk kruikje, met armpjes en beentjes. Ik, ontaarde moeder, vind het nageslacht altijd zo lief als ze koortsig zijn. Aanhankelijk, slapend als een baby en heerlijk warm.

O! Herkenbaar! Zo sneu, maar voel me altijd zo nuttig
quote:BridgetteDubois schreef op 17 april 2016 @ 22:23:

Ooohhh wij houden van pretparken Wij ook!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 17 april 2016 @ 22:31:

[...]

Wij ook!Hee gezellig, een nieuwert
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 22:32:

[...]

Hee gezellig, een nieuwert
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
ik zag het straks ineens, heel subtiel Moi!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Avond iedereen.

Iemand een flinke borrel voor me?
wat wil je hebben Perzikje?
iets met veel alcohol
Spiritusje doen dan maar?
Meh, m'n glazen slokdarm en darmen hoeven nog niet gereinigd te worden.

Iets minder alcohol. Dacht aan een wodka-tje ofzo. En waarom maakt m'n autocorrect van ofzo ouzo?
quote:Peacy schreef op 17 april 2016 @ 23:06:

Meh, m'n glazen slokdarm en darmen hoeven nog niet gereinigd te worden.

Iets minder alcohol. Dacht aan een wodka-tje ofzo. En waarom maakt m'n autocorrect van ofzo ouzo? jij wilde veel alcohol, dan komt ouzo wel in aanmerking toch?
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2016 @ 23:11:

[...]

jij wilde veel alcohol, dan komt ouzo wel in aanmerking toch? Helemaal, maar ik snap niet waarom m'n computer dat er zelf van maakt
quote:Peacy schreef op 17 april 2016 @ 23:13:

[...]

Helemaal, maar ik snap niet waarom m'n computer dat er zelf van maakt die snapt jou
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2016 @ 23:15:

[...]

die snapt jou

Als hij dan eens voor een glas zou zorgen. .

Ach, deze autocorrect is soms echt te grappig.
Thanks!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 20:27:

[...]

Zo ging het hier ook ongeveer. Al was ik toen geen 19 maar 29. Een mevrouw met kinderen paste niet in hun patroon, dus doodbloeden met die hap.

Andersom kan ook hoor. Ik heb maar nieuwe vrienden gezocht toen ik niet meer tussen de stelletjes met hypotheek en kinderen paste.

En dat ik er niet meer tussen paste was niet mijn conclusie.
quote:AllyMcBeal schreef op 17 april 2016 @ 21:44:

Kokosbrood is dat vegetarisch misschien LV?Ik heb in de supermarkt nog nooit kokosbrood zonder gelatine gezien helaas.
Goedemorgen.

Vandaag de wekker op 4.20. Wat een tijd! Dochter was gisteren om 21.00 thuis van haar trainingsweekend voor haar stage en gaat vandaag op schoolkamp naar de Ardennen. Moest om 5.30 op school zijn. Man brengt haar weg en ik heb nog even de laatste dingen in haar tas gedaan. Gisteren gewassen en met elektrisch kacheltje in de bijkeuken vannacht drooggestookt. Strak volgens planning reden ze om 4.50 weg. En nu ben ik klaarwakker, terwijl de volgende wekker pas over twee uur gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven