Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Mogguh
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen.

Ik ben oudste uit zijn bed aan het praten, wat heb ik daar toch een hekel aan. Maar vandaag gaat hij uit school vandaan door naar zijn logeerplek en daar blijft ie tot vrijdag. Mogen zij hem iedere ochtend wakker maken.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Mogge!

Bij ons thuis is het man die elke vakantie wel ergens naar toe wil (en dit het liefst maanden van te voren plant). Zoon en ik hoeven niet van alles en zijn meer van 'we zien wel'. Dat botst nog wel eens. Ik vind het wel sneu voor man. Hij is elke x teleurgesteld dat wij niet enthousiast reageren op zijn plannen.

Maar nu ik iets meer relax in mijn studie sta, zeg ik vaker ja op de kleine dingen.

(Al kunnen we het straks niet meer betalen).

Maar omdat het 2 tegen 1 is, vind ik hier in huis man de gekkie
Goedemorgen,

De zon schijnt maar het is ijskoud.
Dilemma; ga ik mijn bed af halen of kruip ik er nog even in? Net jongste naar school gebonjourd en nu dus een hele dag voor me voor huishoudelijke dingen. Maar het vroege wakker worden breekt me nu al op.
Goodmorning dears, ik ga werken!
Top Leo!
quote:Eleonora-1 schreef op 18 april 2016 @ 08:07:

Goodmorning dears, ik ga werken!Succes!
Succes Leo!
Succes Leo!!

Fietsie, kruip er nog lekker even in zou ik zeggen.

Vandaag komt de keuken en ga ik voor de eerste keer sporten. Ben voor beide wat zenuwachtig.
Werk ze Leo.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Leuk Elfje, zet hem op!
Mogguh.

Succes Leo!

Elf spannende dag dus, keuken en sporten. Leuk!

Ik heb net een goed gesprek met mijn dierenarts gehad. Fijne man!
Goedemorgen,werk ze Leo.

Succes met sporten en met de keuken elfje12.

ik heb al 3 dagen last van een stijve nek,moet eigenlijk ook sporten maar ook strijken en wat andere dingen in huis doen voor ik vanmiddag ga werken dus sla sport maar even over.Wil vanavond wel even gaan wandelen.
quote:fietsie schreef op 18 april 2016 @ 07:58:

Dilemma; ga ik mijn bed af halen of kruip ik er nog even in? Net jongste naar school gebonjourd en nu dus een hele dag voor me voor huishoudelijke dingen. Maar het vroege wakker worden breekt me nu al op.gewoon even een paar uurtjes terug naar bed.
Dank je lieve dames!

Fijn van het gesprek, Puss! Wat kwam eruit?

Dolfje, een stijve nek is niet fijn. Sterkte ermee.
Gesprek met DA puss? Wat was er dan aan de hand?
Hij komt aan huis als ze klaar voor het enten zijn. Ze moeten nu eerst de kuur afmaken en sterker worden.

Hij is er -net als ik- van overtuigd dat deze getraumatiseerde gevallen niet meer in een mandje kunnen en op de praktijk komen.

Ik krijg slaappilletjes en dan komt hij als ze (bijna) out zijn.
Ook beter voor mijn handen trouwens. Ik zit vol krassen en littekens onderhand.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 april 2016 @ 09:11:

Hij komt aan huis als ze klaar voor het enten zijn. Ze moeten nu eerst de kuur afmaken en sterker worden.

Hij is er -net als ik- van overtuigd dat deze getraumatiseerde gevallen niet meer in een mandje kunnen en op de praktijk komen.

Ik krijg slaappilletjes en dan komt hij als ze (bijna) out zijn.Oh wat fijn geregeld!
quote:dolfje schreef op 18 april 2016 @ 09:05:

[...]

gewoon even een paar uurtjes terug naar bed.

Heb ik gedaan maar slapen lukte niet, dus toch weer even hier gekeken en toen er toch maar uit. Was draait inmiddels, en ik ben aangekleed. Banavond er maar vroeg in.

Jij succes met je nek. Vreselijk vervelend zoiets.

Elfje succes met sporten en de keuken.
Jemig Puss klinkt heftig! Wat fijn dat het op deze manier kan.
Fijn zo'n dierenarts!
quote:BridgetteDubois schreef op 18 april 2016 @ 09:14:

Jemig Puss klinkt heftig! Wat fijn dat het op deze manier kan.

Ze zijn echt skeetig lief hoor. Als ik op de bank zit heb ik 2 plakkatten maar in die mand is zo verschrikkelijk. Zoveel paniek en angst nooit gezien.

Vorige maand kon ik daarna zelf door naar de huisarts voor tetanus en antibiotica
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 april 2016 @ 09:17:

[...]

Ze zijn echt skeetig lief hoor. Als ik op de bank zit heb ik 2 plakkatten maar in die mand is zo verschrikkelijk. Zoveel paniek en angst nooit gezien.

Vorige maand kon ik daarna zelf door naar de huisarts voor tetanus en antibiotica Wat is er dan met ze gebeurt? Of hebben ze dat trauma van de hele reis? Echt zielig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven