single reizen

14-04-2016 14:41 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie heeft ervaring met singlereizen?

Wil deze zomer heel graag een singlereis boeken binnen Europa.

Wie heeft tips voor mij.

Graag een singlereis voor 30 plussers
quote:Bueno86 schreef op 18 april 2016 @ 21:07:

Ik wil je toch nog eens aanraden om bij singlevakanties.estivant.nl te kijken, daar zijn genoeg vakanties binnen Europa (Spanje, Italië, Griekenland) waarbij je kunt relaxen en stappen. Ze hebben vakanties waarbij je in hotel of appartement verblijft, maar ook vakanties waarbij je in een (luxe) tent verblijft. Daar moet je dan even op letten met zoeken. Je betaald gemiddeld zo'n 900 á 1000 euro voor 8 dagen (7 nachten), en vaak is dat voor ticket, hotel, ontbijt en avondeten en 1 of 2 excursies inclusief. In verhouding dus goedkoper dan de reis naar Portugal die jij noemt. Maar singlereizen zijn nou eenmaal wel een stuk duurder.

thanks Bueno86 voor de tip. ik heb idd heel wat leuke reizen gezien bij Estivant. heb mij al ingeschreven voor de nieuwsbrief.Die luxe campingvakanties zien er ook leuk uit, maar heb liever een eigen bad en toilet.

Ik denk dat ik naar Sicilie ga. Ik ga nog ff verder surfen. en dan maak ik mijn keus. Want ik wil echt weg
En kijk ook even bij One2gethertravel.nl die hebben ooj single strandreizen op leeftijdcategorie die misschien wat goedkoper zijn. Ik ben met hen naar Cyprus geweest. Met Estivant ben ik naar Bitez Turkije geweest in het eigen single hotel ook een aanrader. Veel plezier met het uitzoeken van een leuke reis!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ben benieuwd op welke reis je keuze uiteindelijk gevallen is
Ik.hou jullie op de hoogte.... Heb een paar leuke tripjes gezien. Ik kan nog geen keus maken.
Ik ben er onder andere vanwege de enorme hoge prijzen meegestopt. Het is een enorme markt geworden en daar wordt gebruik van gemaakt. Ik ga nu zelfstandig op reis en spreek soms af via sites als reizigersforum. Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet met alleen reizen. Voor mij een goede manier op dit moment.
Carpe Diem
hoi ben er weer, heb een singelreis geboekt naar Griekenland....kan niet wachten.......
veel plezier
Carpe Diem
quote:EmgeeNL schreef op 14 april 2016 @ 15:21:

of deze als je een HBO of WO opleiding hebt

http://www.crusj.com/sing ... e-portimao/?audience=2545

Really??????? Wat heeft je opleidingsniveau nou weer met je vakantie te maken?????????

Wat een bullshit....... En ja ik heb zelf HBO, maar jezus mina, kan je met een MBO-er soms niet gezellig op vakantie ofzo????? Alleen om die reden zou ik al nooit met crusj op reis gaan.......

Terug on topic: Wat leuk dat je een reis hebt geboekt naar Griekenland! Ben benieuwd!
quote:EmgeeNL schreef op 14 april 2016 @ 15:21:

of deze als je een HBO of WO opleiding hebt

http://www.crusj.com/sing ... e-portimao/?audience=2545Hoe werkt de ballotagecommissie: insturen van diploma en cijferlijst, of heb je ook referenties nodig?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 22 mei 2016 @ 14:23:

[...]

Hoe werkt de ballotagecommissie: insturen van diploma en cijferlijst, of heb je ook referenties nodig?Tja, waarom zou je je aanmelden voor een vakantie met een doelgroep waar je niet bijhoort? Daar heb je toch voornamelijk jezelf mee? Neem dus aan dat ze er gewoon op vertrouwen dat alleen de doelgroep zich aanmeldt. Ik zou mezelf bijv. ook niet aanmelden voor een mannenreis
Zelf nooit op singlereis geweest, maar hoor goede verhalen over villavibes in het genre strandvakanties. Die zijn wel wat meer op 'andere geslacht ontmoeten' gericht. Estivant schijnt ook leuk te zijn, maar die zijn geloof ik meer van de actieve vakanties.
Ik vind de rezien aardig duur. Volgens mij spelen ze commercieel handg in op het feit dat er veel singles zijn.

Maar misschien dat je als man makkelijker alleen op reis gaat. Ik heb meestal wel aansluiting ergens en soms ook even niet en dat is ook heerlijk. Toch zou ik het weleens een keer willen proberen, maar dan voor een weekend of max een week.

Ik kijk nu een beetje naar de Villa Vibes weekenden of NMLK weekenden, maar dan gaat die eigenaar ook altijd mee die al in een ander topic is besproken. Die schijnt nogal zijn stempel op een bepaalde manier te drukken op weekenden.
Carpe Diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven