Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
dinsdag 19 april 2016 om 08:59
dinsdag 19 april 2016 om 08:59
dinsdag 19 april 2016 om 09:01
quote:Kittens schreef op 19 april 2016 @ 08:59:
Lekker zwart ja, heerlijk. Liever te sterk dan te slap. Ik vind het lekker om verschillende koffiesoorten/bonen uit te proberen, maar kom niet aan met 'smaakjes' in de koffie al hazelnoot en weet ik wat. En al die heerlijk uitziende koffie met opgeklopte melk enzo blief ik ook niet.Met jou kan ik praten!
Lekker zwart ja, heerlijk. Liever te sterk dan te slap. Ik vind het lekker om verschillende koffiesoorten/bonen uit te proberen, maar kom niet aan met 'smaakjes' in de koffie al hazelnoot en weet ik wat. En al die heerlijk uitziende koffie met opgeklopte melk enzo blief ik ook niet.Met jou kan ik praten!
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 19 april 2016 om 09:02
quote:Kittens schreef op 19 april 2016 @ 08:59:
Lekker zwart ja, heerlijk. Liever te sterk dan te slap. Ik vind het lekker om verschillende koffiesoorten/bonen uit te proberen, maar kom niet aan met 'smaakjes' in de koffie al hazelnoot en weet ik wat. En al die heerlijk uitziende koffie met opgeklopte melk enzo blief ik ook niet.
Lekker zwart ja, heerlijk. Liever te sterk dan te slap. Ik vind het lekker om verschillende koffiesoorten/bonen uit te proberen, maar kom niet aan met 'smaakjes' in de koffie al hazelnoot en weet ik wat. En al die heerlijk uitziende koffie met opgeklopte melk enzo blief ik ook niet.
dinsdag 19 april 2016 om 09:05
quote:SaveTheDay schreef op 19 april 2016 @ 09:01:
Ik eet heel gezond maar er zijn 2 dingen waar niemand aan mag komen: koffie en saucijzenbroodjes. Die moet ik.Ach, met een saucijzenbroodje op z'n tijd is weinig mis, toch? Als ik ze bak, gebruik ik wel rundergehakt....toch wat minder vet. Dan mag je er twee, toch?
Ik eet heel gezond maar er zijn 2 dingen waar niemand aan mag komen: koffie en saucijzenbroodjes. Die moet ik.Ach, met een saucijzenbroodje op z'n tijd is weinig mis, toch? Als ik ze bak, gebruik ik wel rundergehakt....toch wat minder vet. Dan mag je er twee, toch?
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 19 april 2016 om 09:10
Goede koffie, zo belangrijk! Ik koop een mengeling boontjes bij een koffiebranderij en schenk de koffie met de hand op. Dat vind ik het lekkerste. Ik blief die Senseo en aanverwanten niet. Op kantoor hebben we gelukkig een profi machine.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 19 april 2016 om 09:13
dinsdag 19 april 2016 om 09:22
dinsdag 19 april 2016 om 10:18
quote:Kittens schreef op 19 april 2016 @ 08:48:
Ik hou van koffie, maar ik neem het nooit om wakker te worden of meer energie te krijgen.
Ik begin de dag met een kop thee en later in de ochtend komt de koffie.
Maar ik voel het verschil niet, voor of na de koffie...
Ik heb hetzelfde. Vind thee bij het ontbijt ook lekkerder. Overdag drink ik 2-4 koppen koffie.
Thuis nespresso en op het werk gewone filter koffie of senseo. Het ligt eraan wie de koffie gezet heeft maar soms is senseo zelfs lekkerder...
Ik hou van koffie, maar ik neem het nooit om wakker te worden of meer energie te krijgen.
Ik begin de dag met een kop thee en later in de ochtend komt de koffie.
Maar ik voel het verschil niet, voor of na de koffie...
Ik heb hetzelfde. Vind thee bij het ontbijt ook lekkerder. Overdag drink ik 2-4 koppen koffie.
Thuis nespresso en op het werk gewone filter koffie of senseo. Het ligt eraan wie de koffie gezet heeft maar soms is senseo zelfs lekkerder...