Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Wokken is leuk

Ik hoop dat ze fatsoenlijke sushi hebben. Want ik eet NIET uit bakken! Pas als het oorlog is
quote:yasmijn schreef op 19 april 2016 @ 15:57:

Ik hoop dat ze fatsoenlijke sushi hebben. Want ik eet NIET uit bakken! Pas als het oorlog is Oei, sushi in een wokrestaurant
quote:SaveTheDay schreef op 19 april 2016 @ 16:01:

[...]

Oei, sushi in een wokrestaurant Niet? Ik heb geen idee want nog nooit geweest. Is dat slecht, sushi in een wokrestaurant?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 19 april 2016 @ 16:06:

[...]

Niet? Ik heb geen idee want nog nooit geweest. Is dat slecht, sushi in een wokrestaurant?ik vond het wel lekker, maar ik vind senseo ook lekker.
very metal

[...]

Niet? Ik heb geen idee want nog nooit geweest. Is dat slecht, sushi in een wokrestaurant?Het ligt er altijd al te liggen in een vitrine.

[...]

Niet? Ik heb geen idee want nog nooit geweest. Is dat slecht, sushi in een wokrestaurant?Niet te hachelen.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:-KING- schreef op 19 april 2016 @ 16:11:

[...]

ik vond het wel lekker, maar ik vind senseo ook lekker.
quote:SaveTheDay schreef op 19 april 2016 @ 14:11:

[...]

Vanavond gaan we thuis wokken ipv rijsttafelen.

Zal even mijn omschrijving terug zoeken voor je.Hmmm, nog steeds geen inspiratie
quote:yasmijn schreef op 19 april 2016 @ 15:42:

Ik heb me er altijd onderuit gedraaid maar deze keer gaat het om een collega waar ik om geef. Dus ik moet van mezelf.

Ja ja en tegen Willem zeggen dat je het Nooit Maar Dan Ook Nooit gaat

Een week later is ze toch de lul
quote:yasmijn schreef op 19 april 2016 @ 15:57:

Ik hoop dat ze fatsoenlijke sushi hebben. Want ik eet NIET uit bakken! Pas als het oorlog is Alsof er fatsoenlijke chefs in een wokrestaurant staan
Ik vind wokken echt lekker
Ik vind wokken ook best lekker hoor.
Weet iemand hoe je op een iPhone een foto vanuit je mail op je telefoon zelf kan opslaan?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Hayek schreef op 19 april 2016 @ 16:50:

Ik vind wokken ook best lekker hoor. Als je het zelf thuis doet zeker? Of bij het Okura?
quote:Moirai schreef op 19 april 2016 @ 16:51:

Weet iemand hoe je op een iPhone een foto vanuit je mail op je telefoon zelf kan opslaan?Foto ingedrukt houden en dan save to camera roll.
quote:Moirai schreef op 19 april 2016 @ 16:51:

Weet iemand hoe je op een iPhone een foto vanuit je mail op je telefoon zelf kan opslaan?Een paar seconden je vinger op de foto houden en dan loslaten (lukt mij niet altijd in één keer meneer L vindt dat onbegrijpelijk maar goed) dan krijg je een menuutje met onder andere 'bewaar afbeelding'. Die moet je hebben.
The owls are not what they seem
oh mosterd
The owls are not what they seem
quote:Star schreef op 19 april 2016 @ 16:52:

[...]

Als je het zelf thuis doet zeker? Of bij het Okura?

Zelf thuis is lekkerder, maar dat geldt voor veel restaurants.

Maar ik vind dat je bij een wokrestaurant meestal best lekker kunt eten. Zelf wat dingetjes uitkiezen, even wokken met een sausje waardoor de rookwolken uit je oren slaan, beetje nasi erbij....best naar binnen te werken hoor.
Gado gado met lontong en omdat ik eigenlijk geen zin heb in vegetarisch, ook met kip.
Ik zit er. Omg wat een vreetschuur.

Nooit weer!!!!
stoofvlees met kaneel, abrikozen en bier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yasmijn schreef op 19 april 2016 @ 16:57:

Ik zit er. Omg wat een vreetschuur.

Nooit weer!!!!Je zit waar???
quote:LadyL0101 schreef op 19 april 2016 @ 16:54:

[...]

Een paar seconden je vinger op de foto houden en dan loslaten (lukt mij niet altijd in één keer meneer L vindt dat onbegrijpelijk maar goed) dan krijg je een menuutje met onder andere 'bewaar afbeelding'. Die moet je hebben.Oo dus toch dat Het is me 1x gelukt en ik kon maar niet ontdekken wat ik dan gedaan had
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Tomates crevettes hier. Met rijst en sla en whiskey-cocktailsaus. Ik heb zo'n leuke dag gehad! En veel te veel geld uitgegeven aan mijn droomstoel. Over zes weken staat hij in de kleedkamer
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven