Zwanger afscheiding

19-04-2016 20:49 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej dames,

Beetje onsmakelijk, maar wik het jullie toch even vragen.

Ik ben nu ruim 15 weken zwanger en heb sinds paar dagen erg last van afscheiding. Heb het gevoel dat ik het constant voel lopen. Hadden jullie dit ook tijdens jullie zwangerschap? En is er wat aan te doen? Ik probeer het nu 2x per dag te wassen met lauw warm water. En inlegkruisje moet ik wel gebruiken, anders vind ik dit echt 10x niks...
Nope hoort erbij. Soms is t net of je in je broek piest
Ik ben morgen 16 weken zwanger en heb de laatste 2 weken ook steeds last van afscheiding. Vervelend, maar het zal er vast bijhoren.
Alles komt goed
Het hoort er bij, ik heb er 9 maanden last van gehad (voelt inderdaad soms heel vies), het is na de bevalling gelukkig ook weer overgegaan.
Heel herkenbaar, van week 16 tot de bevalling.....
Jep, hoort erbij.
Ja hoor ik ook. En nu na de bevalling ben ik incontinent
Haha, was ik even vergeten!

Ik deed meerdere dagen per dag een schone onderbroek aan.

Hoort erbij
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Had ik ook. Hoort erbij.. Idd vaak wisselen van ondergoed..(althans dat deed ik)

Let je wel op met de combinatie lauw-warm water en inlegkruisjes? Als in: maak je het goed droog erna, anders en ik zeg niet dat je dat krijgt , maar kan het een ideale omgeving worden voor een vaginale schimmel..
herkenbaar (voelde aan als liters...). inleg kruisje gebruikte ik niet. Vind dat veelste broeierig.
Ik gebruikte overigens wel inlegkruisjes, omdat ik anders minstens 5 keer dag ook mijn broek kon vervangen. Wel vaak verwisselen en thuis even laten luchten
Tip, katoenen inlegkruisjes! Zijn wel te koop, kun je gewoon gebruiken zonder broeierigheid. En helaas, het hoort erbij, nu 25 weken zwanger en je voelt het soms gewoon lopen.
Pff.. dat is dus een kwaal dat weg kan blijven.

Zal morgen eens kijken naar katoenen inlegkruisjes. Want zonder kan ik echt niet.
quote:Happy_Woman31 schreef op 19 april 2016 @ 21:31:

Pff.. dat is dus een kwaal dat weg kan blijven.

Zal morgen eens kijken naar katoenen inlegkruisjes. Want zonder kan ik echt niet.Ik heb ze van natracare. Geniet van je zwangerschap!
Ik dacht echt zeker 6x op een dag dat ik een late miskraam had gekregen o.i.d. Blegh!

@lionlily: ga je al naar een goede bekkenfysio?
Heel herkenbaar, dacht laatst dat mn vliezen gebroken waren of ik in mn broek had gepiest
Haha hier net zo! Nu 35 weken zwanger.quote:Alessandra_mia schreef op 19 april 2016 @ 22:15:

Heel herkenbaar, dacht laatst dat mn vliezen gebroken waren of ik in mn broek had gepiest
Ipv inlgekruisjes kun je opgevouwen wcpapier gebruiken. Zit geen plastic in en broeit veel minder. En je gooit zo eenvoudig weg en pakt nieuwe elke keer als je plast
Wat je ook nog kunt proberen is wasbare inlegkruisjes.

Ik heb zelf veel afscheiding zonder zwanger te zijn en ik werd er echt gek van.

Heb nu wasbare inlegkruisjes van katoen en dat bevalt heel goed!
OMG
quote:elein schreef op 19 april 2016 @ 22:03:

Ik dacht echt zeker 6x op een dag dat ik een late miskraam had gekregen o.i.d. Blegh!

@lionlily: ga je al naar een goede bekkenfysio?Zeker. Maar ws is er iets verkeerd gehecht waardoor de bekkenbodemspieren de plasbuis niet meer goed sluiten, zelfs als ik ze aantrek. De urinebuis is scheef gehecht, volgens de gynaecoloog, deze staat dus standaard open, ook bij het aantrekken van de spieren. Dus mogelijk krjjg ik ooit nog een hersteloperatie daarvoor, maar eerst doen we er alles aan om het via de bekkenbodemspieren te laten herstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven