Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Lekker weer. Ik heb dus ook gierst en boekweit gekocht bij die biowinkel, want daar kan deze keukenkluns best wel wat lekkers mee. Bromt dochter in haar baard: 'Waarom hebben we eigenlijk vogelzaad?'
Ik vind het echt heerlijk, een vleesvervanger. Altijd al vond ik dat lekkerder dan vlees. Ik snap ook nooit echt wat daar raar aan is. Ik wil geen vlees omdat er een dier voor gedood is. Maar ik vind zoiets bij mijn eten wel lekker. Dus waarom zou ik dat niet eten?
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 april 2016 @ 17:25:

Lekker weer. Ik heb dus ook gierst en boekweit gekocht bij die biowinkel, want daar kan deze keukenkluns best wel wat lekkers mee. Bromt dochter in haar baard: 'Waarom hebben we eigenlijk vogelzaad?'Ja omdat JIJ het wil dus begin maar vast met fluiten en zondag verwacht ik minstens 3 eieren.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 april 2016 @ 17:25:

Ik vind het echt heerlijk, een vleesvervanger. Altijd al vond ik dat lekkerder dan vlees. Ik snap ook nooit echt wat daar raar aan is. Ik wil geen vlees omdat er een dier voor gedood is. Maar ik vind zoiets bij mijn eten wel lekker. Dus waarom zou ik dat niet eten?De naam is raar. Vegetarische kipstuckjes bijvoorbeeld.
quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 17:27:

[...]

De naam is raar. Vegetarische kipstuckjes bijvoorbeeld.

Klopt, al die namen vind ik ook nergens op slaan.

Denk dat het zo makkelijker te plaatsen is voor mensen. Vega gehakt voor in macaroni bijvoorbeeld, en vega kipstuckjes voor in nasi etc, vega hamburger voor een broodje hamburger.

Maar alsnog..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 april 2016 @ 17:25:

Lekker weer. Ik heb dus ook gierst en boekweit gekocht bij die biowinkel, want daar kan deze keukenkluns best wel wat lekkers mee. Bromt dochter in haar baard: 'Waarom hebben we eigenlijk vogelzaad?'

Gewoon honderd keer op laten schrijven:

OMDAT IK ZO NODIG VEGETARISCH WIL ETEN.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 17:26:

[...]

Ja omdat JIJ het wil dus begin maar vast met fluiten en zondag verwacht ik minstens 3 eieren.
Life is short. Eat dessert first.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 april 2016 @ 17:25:

Ik vind het echt heerlijk, een vleesvervanger. Altijd al vond ik dat lekkerder dan vlees. Ik snap ook nooit echt wat daar raar aan is. Ik wil geen vlees omdat er een dier voor gedood is. Maar ik vind zoiets bij mijn eten wel lekker. Dus waarom zou ik dat niet eten?

Ik zeg toch niet dat je het niet moet eten? Is prima spul verder, en zoals ik al zei koop ik ze zelf ook voor bij de AVG'tjes.

En misschien ben ik ook wel gewoon ouderwets hoor. Ik stam nog uit de tijd van de tofu, tempeh, linzen, gierst en boekweit.
quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 17:26:

[...]

Ja omdat JIJ het wil dus begin maar vast met fluiten en zondag verwacht ik minstens 3 eieren.Moeten het vegetarische eieren zijn?
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 april 2016 @ 17:31:

[...]

Ik zeg toch niet dat je het niet moet eten? Is prima spul verder, en zoals ik al zei koop ik ze zelf ook voor bij de AVG'tjes.

En misschien ben ik ook wel gewoon ouderwets hoor. Ik stam nog uit de tijd van de tofu, tempeh, linzen, gierst en boekweit.Daar is ook niks mis mee. Had het ook niet direct tegen jou, maar krijg er regelmatig toch wel commentaar op. Waarom ik iets wil eten dat op vlees lijkt. Maar daar gaat het niet om. Ik vind het lekker en het is ook makkelijk. Zoals met bbqen ook. Ik ken mensen die dat hele idee uit hun wereld hebben verbannen vanwege dierenleed. Maar ik vind het wel gezellig en lekker. Ik wil alleen geen dood dier erop, dus voor mij een vegaburger of een maiskolf
quote:Nouschi schreef op 20 april 2016 @ 17:23:

Hoe gaat het met MV roos? die is druk bezig met aansterken Waarschijnlijk ga ik dit weekend bij haar langs
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mmmmm, ik zag ineens een overeenkomst.

De bovenste is Breivik, de onderste mijn nieuwe liefde.

One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 april 2016 @ 17:32:

[...]

Moeten het vegetarische eieren zijn?Grasgevoederd het liefst.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 17:38:

Mmmmm, ik zag ineens een overeenkomst.

De bovenste is Breivik, de onderste mijn nieuwe liefde.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het eerder Ed Kowalczyk

quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 17:40:

[...]

Ik vind het eerder Ed Kowalczyk

[afbeelding]Die heeft veel meer een ei-hoofd.
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2016 @ 17:37:

[...]

die is druk bezig met aansterken Waarschijnlijk ga ik dit weekend bij haar langs Wat was er met haar? Ik las vandaag dat ze in het ziekenhuis lag. Wens haar maar beterschap!
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 17:41:

[...]

Die heeft veel meer een ei-hoofd. Ja maar die van jou heeft veel minder enge ogen dan Breivik
quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 17:41:

[...]

Wat was er met haar? Ik las vandaag dat ze in het ziekenhuis lag. Wens haar maar beterschap! beetje heftige naweeën van de griep

Zal ik doen!
Nee joh, lijkt er totaal niet op, Solo.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb weer een enorm probleem: ik moet vanavond ergens heen, ongeveer een kilometer van mijn huis.

Lopend red ik dat niet, is een prima stukje om te fietsen, maar drukke plek en niet echt handig om mijn fiets veilig te stallen. Dure fiets, dus die moet echt wel goed vast kunnen staan.

Met de bus is het maar 2 haltes en dat vind ik wel erg overdreven voor zo'n klein stukje.

Problemen, problemen.
Lijkt niet Solo! Echt niet
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 17:48:

Ik heb weer een enorm probleem: ik moet vanavond ergens heen, ongeveer een kilometer van mijn huis.

Lopend red ik dat niet, is een prima stukje om te fietsen, maar drukke plek en niet echt handig om mijn fiets veilig te stallen. Dure fiets, dus die moet echt wel goed vast kunnen staan.

Met de bus is het maar 2 haltes en dat vind ik wel erg overdreven voor zo'n klein stukje.

Problemen, problemen.Nee, keuzes, keuzes
quote:doornroosje9 schreef op 20 april 2016 @ 17:44:

Nee joh, lijkt er totaal niet op, Solo.Eens.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 17:41:

[...]

Die heeft veel meer een ei-hoofd. Maar zingt wel honderd keer beter!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solo, jouw crush is gewoon lekker, dat is Breivik echt niet

en verder, ik zou de bus nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven