Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik stem ook voor de bus.
Alle reacties Link kopieren
Ik voor de fiets. Ik hou van door de stad fietsen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Dag Stammers. Stomme nacht, nog stommere dag en stomme afloop. Behoorlijke reumatische ontstekingen in mijn linkerkant, hoge koorts, even HA geconsulteerd, meteen doorgestuurd en nu met infuus en wel in zkh. Ik weet het ik weet het: doorgedraafd en als ik dan 'pas op de plaats maak' neemt mijn lijf alle ruimte. Maar hoe werkt dat dan? Dat snap ik nog steeds niet. Elke keer als ik echt rust neem: BAM. En daar laadt je toch ook niet van op?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 17:54:

Ik voor de fiets. Ik hou van door de stad fietsen.Maar als de fiets van Solo gepikt wordt kan ze niet meer fietsen
Wow Oudblond wat een pech!

En nu? Hoelang moet je blijven?

Sterkte
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2016 @ 17:37:

[...]

die is druk bezig met aansterken Waarschijnlijk ga ik dit weekend bij haar langs Fijn. Doe haar de groeten!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:BridgetteDubois schreef op 20 april 2016 @ 17:58:

[...]

Maar als de fiets van Solo gepikt wordt kan ze niet meer fietsen Heel lang kettingslot, zodat hij aan een paal kan.
quote:Nouschi schreef op 20 april 2016 @ 18:01:

[...]

Fijn. Doe haar de groeten! zal ik doen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
jeetje Blondie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 18:01:

[...]

Heel lang kettingslot, zodat hij aan een paal kan.

Waar ik naar toe ga zijn denk ik 4 palen en er komen mss wel 100 mensen.

Nou ja, ik heb nog een uurtje om erover na te denken.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Oudblond schreef op 20 april 2016 @ 17:58:

Dag Stammers. Stomme nacht, nog stommere dag en stomme afloop. Behoorlijke reumatische ontstekingen in mijn linkerkant, hoge koorts, even HA geconsulteerd, meteen doorgestuurd en nu met infuus en wel in zkh. Ik weet het ik weet het: doorgedraafd en als ik dan 'pas op de plaats maak' neemt mijn lijf alle ruimte. Maar hoe werkt dat dan? Dat snap ik nog steeds niet. Elke keer als ik echt rust neem: BAM. En daar laadt je toch ook niet van op?Omdat je waarschijnlijk te laat rust neemt? Sterkte!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
2 haltes met de bus, klaar.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:04:

[...]

Waar ik naar toe ga zijn denk ik 4 palen en er komen mss wel 100 mensen.

Nou ja, ik heb nog een uurtje om erover na te denken.Paar straten verder zetten. Als je maar zorgt dat die ketting lang genoeg is.
quote:Nouschi schreef op 20 april 2016 @ 18:04:

[...]

Omdat je waarschijnlijk te laat rust neemt? Sterkte!Schuldig denk ik, maar alhoewel ik al veel geleerd heb: het blijft moeilijk om met een chronisch ziek lijf (op verschillende fronten) en een gezond hoofd een evenwicht te vinden. Het systeem helpt ook niet: ik word zondermeer meteen helemaal afgekeurd. Maar dat is het laatste voor mij want ik wil mijn eigen broek ophouden en heb het is goed voor mijn psyche. Maar gedeeltelijk afkeuren gaat blijkbaar niet. Ik kan nu zelf beslissen om bijvoorbeeld 3 dagen in de week te gaan werken en het daarmee te redden. Probleem is dat mijn expertise, waar ik ook blij van wordt, weinig banen voor 3 dagen in de week heeft.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 17:48:

Ik heb weer een enorm probleem: ik moet vanavond ergens heen, ongeveer een kilometer van mijn huis.

Lopend red ik dat niet, is een prima stukje om te fietsen, maar drukke plek en niet echt handig om mijn fiets veilig te stallen. Dure fiets, dus die moet echt wel goed vast kunnen staan.

Met de bus is het maar 2 haltes en dat vind ik wel erg overdreven voor zo'n klein stukje.

Problemen, problemen.Ga toch gewoon met de bus. Die drie gram die je kwijtraakt door te fietsen wegen niet op tegen de narigheid van een gejatte (dure) fiets.
quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 18:07:

[...]

Paar straten verder zetten. Als je maar zorgt dat die ketting lang genoeg is.Dan kan ze net zo goed helemaal gaan lopen
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 april 2016 @ 18:12:

[...]

Dan kan ze net zo goed helemaal gaan lopen Nee joh. Ketting vast in straat A, doorfietsen naar eindbestemming en daar de fiets neerzetten.
quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 18:07:

[...]

Paar straten verder zetten. Als je maar zorgt dat die ketting lang genoeg is.Dit! Geweldige oplossing. Stukje fietsen en stukje wandelen.
Life is short. Eat dessert first.
Lief blondje,

Ik hoop dat je kunt rusten en uitzieken en daarna rusten en bijtanken. En dan pas weer werken en zorgen.

Sterkte.

Solo, mijn eerste reactie is fietsen met minimaal zeven sloten. ( tegelijk )

Maar mijn ervaring is dat met fluoriserende sleutel inclusief huissleutels achtergelaten in het slot minder diefstalgevoelig is dan goed vastgezette fietsen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Had ik nou die scootmobiel maar geaccepteerd, ooit.
Oudblond, naar je lichaam proberen te luisteren. Ik weet dat dat niet makkelijk is hoor, maar dat is echt het beste.

Niet gaan 'uitschakelen' (geen idee hoe ik dat moet uitleggen, dat deed ik altijd) en negeren wat je voelt.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 april 2016 @ 18:00:

Wow Oudblond wat een pech!

En nu? Hoelang moet je blijven?

Sterkte Allemaal niet zo ernstig maar 'stom' zoals ik al schreef. Ik krijg nu intraveneus ontstekingsremmers en bijvoeding (mijn darmen werken niet zo best en daarom werken orale medicijnen vaak niet of maken me nog zieker). Zodra mijn temp stabiel onder de 39 is kan ik weer naar huis. Ik denk morgen wel. En dan mezelf uit de stress houden de volgende dagen wat niet mee gaat vallen vermits moeder's verjaardag waarop ze eindelijk zou gaan beslissen naar welk tehuis ze gaat. En dat doet ze niet zonder mij er bij, maar ik denk niet dat ik het weekend bij haar kan zijn. En daar baal ik echt van. Ik had zo graag nog 2 weken door kunnen gaan.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:16:

Had ik nou die scootmobiel maar geaccepteerd, ooit.Was ook ideaal in de Ikea geweest. Met zo'n plankje er achter. Voor mij.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:16:

Had ik nou die scootmobiel maar geaccepteerd, ooit.Want die kon je wel makkelijk parkeren?
quote:doornroosje9 schreef op 20 april 2016 @ 18:20:

[...]

Want die kon je wel makkelijk parkeren? Die rijd ik gewoon naar binnen hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven