Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 18:19:

[...]

Was ook ideaal in de Ikea geweest. Met zo'n plankje er achter. Voor mij.Je mag op schoot hoor.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Jeetje Blond sterkte!

De bus Solo, niet zo moeilijk doen hoor.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:21:

[...]

Je mag op schoot hoor. Zit je nou met me te flirten?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 18:24:

[...]

Zit je nou met me te flirten?

Nee.

Maar je haar zit zo leuk.

quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 18:24:

[...]

Zit je nou met me te flirten?Dat is Solo hè, flirt met alles wat los en vast zit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:24:

[...]

Nee.

Maar je haar zit zo leuk.

O echt? Toevallig vandaag een heel stuk af laten knippen
quote:Moirai schreef op 20 april 2016 @ 18:25:

[...]

O echt? Toevallig vandaag een heel stuk af laten knippen [afbeelding]Ja, ik dacht het al. Staat je echt goed hoor.
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:26:

[...]

Ja, ik dacht het al. Staat je echt goed hoor.Dank je wel
I like being a mess. It's who I am.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:16:

Had ik nou die scootmobiel maar geaccepteerd, ooit.mijn 'groene blaadje man' zit hier mee te lezen en zit tegen je te vloeken dat je een scootmobiel geweigerd hebt. Lijkt hem het alternatief voor als kind rondgereden worden in een buggy (heerlijk!!!) alleen dan met de mogelijkheid om de richting zelf te beslissen Droogkloot is het en elke keer lachen doet PIJN!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 20 april 2016 @ 17:58:

Dag Stammers. Stomme nacht, nog stommere dag en stomme afloop. Behoorlijke reumatische ontstekingen in mijn linkerkant, hoge koorts, even HA geconsulteerd, meteen doorgestuurd en nu met infuus en wel in zkh. Ik weet het ik weet het: doorgedraafd en als ik dan 'pas op de plaats maak' neemt mijn lijf alle ruimte. Maar hoe werkt dat dan? Dat snap ik nog steeds niet. Elke keer als ik echt rust neem: BAM. En daar laadt je toch ook niet van op?Jesus meid!!! Beterschap!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nou mijn eerste vegetarische kooksel in jaren viel wel in de smaak. Zelfs bij man, al heb ik voor hem wel wat aanpassingen gedaan want blieft geen linzen en ook al geen spinazie.
wat heb je gemaakt LV?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:hatsetats schreef op 20 april 2016 @ 18:47:

[...]

Jesus meid!!! Beterschap!!!Merci Hatsie, maar het valt allemaal wel mee. We hebben vaak hetere vuurtjes. Maar aan jou vertellen dat ik alleen al vandaag 7000 bijgevoed wordt. En vanacht nog een keer: he mevrouw, je opwarmingsgewichtje wordt ooit nog eens iets! Alle gekheid op een stokje: Jij ben zo gedisciplineerd bezig. Dat zou ik ook graag willen doen. Maar bij jou is er een constante te vinden. Bij mij niet. Al probeer ik altijd heel gezond, en als het niet 'gezond' is, is het altijd wel zelf gemaakt te koken en te eten. En dat doe jij ook, beiden met een ander resultaat voor ogen, maar wel beiden met het idee 'wat heeft dit lijf echt nodig'. Jammer genoeg kan ik mijn lijf nooit zonder medische hulp zo gezond mogelijk houden.
Zo hehe, ff vijf minuutjes Wekkertje gaat tegenwoordig om 5:15, uurtje later zit ik in de auto. Zegen uur beginnen, meestal rond 16:15/1630 weer thuis. Dan ff niks, sporten, eten, de volgende dag voorbereiden, niksen en op tijd naar bed.

Werk is leuk, collega's zijn leuk. De twee met wie ik direct samenwerk zijn kerels, heerlijk! Geen wijvengezeik, geen valse nichten gedrag, gewoon lekker recht toe rect aan. En een humor, heerlijk! Zelfspot, elkaar een beetje afzeiken, keiharde grappen, ik hou drvan. En geloof t of niet, ik ben nu al de lieve teamleider hahahahahaaaa. Ik zeg tegen iedereen dat ze dat gevoel maar goed moeten onthouden LOL.

Maar goed, druk als een baasje, dus weinig hier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2016 @ 18:59:

wat heb je gemaakt LV? Dahl met spinazie en tomaat. Voor man heb ik de linzen vervangen door rijst en de groenten door sperziebonen, maar het kruidenprutje heeft hij er wel bij gekregen en dat vond ie lekker .
quote:Solomio schreef op 20 april 2016 @ 18:20:

[...]

Die rijd ik gewoon naar binnen hè.Ik fiets zometeen 3 km naar mijn bestemming van vanavond. Daar kan mijn fiets ook niet vast maar ik heb een oude fiets met roestig stuur dus ik maak me geen zorgen. Maar 2 mensen met een electrische fiets zetten hem in het halletje daar. Is dat een optie?
The owls are not what they seem
Glim glim voor Hats. Klinkt heerlijk op je plek! Klinkt ook als lange dagen, maar ook als niet-kunnen-wachten om er aan te kunnen beginnen. Klinkt gewoon goed Hatsie! Ik word er plaatsvervangend blij van. Vasthouden en jezelf blijven monitoren (zei diegene die...). Maar voor jou
Jeumig OB, Beterschap! Nu liggen en kcal opnemen?

quote:Lady_Voldemort schreef op 20 april 2016 @ 19:07:

[...]

Dahl met spinazie en tomaat. Voor man heb ik de linzen vervangen door rijst en de groenten door sperziebonen, maar het kruidenprutje heeft hij er wel bij gekregen en dat vond ie lekker .

Klinkt lekker!

Heb je het recept van die dahl?
Hè naar Oudblond, een nachtje in het ziekenhuis. Sterkte! Zonde van je fijne vrije dagen...
The owls are not what they seem
Roos doe je MV van mij ook de groeten en beterschap als je haar spreekt?

Oh en

Toen ik net een plaatje voor OB zocht kwam ik deze ook tegen

Jeetje Oudblond, sterkte!

Vegavlees vind ik ook gek. Verzin een originele naam. Vegakruimels ipv gehakt.

Ik heb ongeveer net zo'n probleem als Solo. Ik moet ergens heen op, in mijn geval, twee kilometer. Prima te fietsen, maar geen zin in want dan moet ik laat nog terug. Dan wordt ik weer zo wakker en slaap ik niet makkelijk. Met de auto gaan is moeilijk dan moet ik ongeveer 500 meter van te voren parkeren. Ik moet er half acht zijn, dus moet gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven