Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 april 2016 @ 11:49:

fijn Blondie, laat je maar lekker verwennen door je groene blaadje Die vindt het nog fijner dan ik dat ik naar huis mag. Hij maakt zich altijd vreselijk ongerust als ik zo'n dip heb. Wees er maar van overtuigd dat ik de volgende dagen geen vinger uit mag steken. Ik hoop zondag wel naar mijn moeder te kunnen gaan. Ze is jarig en het is ook onze trouwdag.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 22 april 2016 @ 11:52:

[...]

Ik heb geen idee wie die knul is whahahahahade zoon van George Harrison
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 22 april 2016 @ 11:44:

Ontslagen! Uit het zkh wel te verstaan! Man pikt me op, heerlijk naar mijn eigen bed. Ik hoop 2 dagen alleen maar te slapen en te eten.Fijn!!!!!! Maak er maar 5 dagen van. Of beter nog, 7.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ga iets leuks doen.

Ik dacht dat jullie dat wel wilden weten
quote:Oudblond schreef op 22 april 2016 @ 11:53:

[...]

Die vindt het nog fijner dan ik dat ik naar huis mag. Hij maakt zich altijd vreselijk ongerust als ik zo'n dip heb. Wees er maar van overtuigd dat ik de volgende dagen geen vinger uit mag steken. Ik hoop zondag wel naar mijn moeder te kunnen gaan. Ze is jarig en het is ook onze trouwdag.

Blondje is snap best dat je graag naar de verjaardag van je moeder wilt. Maar iets zegt me dat je daar dan vroeg of laat toch begint te redderen, je druk maakt en in elk geval te lang blijft Als je gaat, ga dan een uurtje. Je komt net uit t ziekenhuis, dat snappen ze wel.

Meid, je bent lichamelijk en mentaal óp. Neem nou toch gewoon eens rust. Laat de boel, de boel. Zeg tegen iedereen dat ze maar net moeten doen of je een weekje op Curaçao zit. Slaap, eet, rust, lummel aan. En zorg eens een weekje niet voor anderen.
quote:rosanna08 schreef op 22 april 2016 @ 11:53:

[...]

de zoon van George Harrison Dat dacht ik al hahahaha
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 11:57:

Ik ga iets leuks doen.

Ik dacht dat jullie dat wel wilden weten goed plan Paardje, alleen willen we dan natuurlijk ook weten wat voor een leuks je gaat doen he
quote:hatsetats schreef op 22 april 2016 @ 11:57:

[...]

Blondje is snap best dat je graag naar de verjaardag van je moeder wilt. Maar iets zegt me dat je daar dan vroeg of laat toch begint te redderen, je druk maakt en in elk geval te lang blijft Als je gaat, ga dan een uurtje. Je komt net uit t ziekenhuis, dat snappen ze wel.

Meid, je bent lichamelijk en mentaal óp. Neem nou toch gewoon eens rust. Laat de boel, de boel. Zeg tegen iedereen dat ze maar net moeten doen of je een weekje op Curaçao zit. Slaap, eet, rust, lummel aan. En zorg eens een weekje niet voor anderen. Jij deelt een agenda met man! Voor een keer zal ik maar eens 'braaf' zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 11:57:

Ik ga iets leuks doen.

Ik dacht dat jullie dat wel wilden weten Dat 'leuks' moet dan wel uitgeschreven worden.
quote:Oudblond schreef op 22 april 2016 @ 11:59:

[...]

Jij deelt een agenda met man! Voor een keer zal ik maar eens 'braaf' zijn Doe dat hahahahah
quote:rosanna08 schreef op 22 april 2016 @ 11:58:

[...]

goed plan Paardje, alleen willen we dan natuurlijk ook weten wat voor een leuks je gaat doen he Een boek schrijven
Als je het weet dan zie je het inderdaad meteen zeg!
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 12:01:

[...]

Een boek schrijven Leuk indeed

Voor mijn huis is iemand met zo'n apparaat bezig om het pleintje met slootrand onkruidvrij te maken.

Broembroembrrrrrrrroembroembroembrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbroembroem.

Echt GEK word ik ervan.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Hij heet Dhani.
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 12:01:

[...]

Een boek schrijven leuk! Fictie, non-fictie, werkgerelateerd?
ja idd, die dus.
very metal
Is het nog steeds te vroeg voor de koffie met licore 43.....????
quote:Nicotientje schreef op 22 april 2016 @ 12:34:

Is het nog steeds te vroeg voor de koffie met licore 43.....????Nee. 12.35
12:43 toch?
very metal
Oh dan ben ik een keer ergens op tijd voor
Fijn Oudblond dat je naar huis mag!
quote:-KING- schreef op 22 april 2016 @ 12:37:

12:43 toch?Nu!
quote:Solomio schreef op 22 april 2016 @ 12:13:

[afbeelding]

Voor mijn huis is iemand met zo'n apparaat bezig om het pleintje met slootrand onkruidvrij te maken.

Broembroembrrrrrrrroembroembroembrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbroembroem.

Echt GEK word ik ervan.haha!
very metal
Fijn Oudblond! En nu zennnnnn onderuit met drankje / eten / boekje / forum / iets anders leuks. Doen alsof je een weekje op Curacao bent lijkt me een heel strak plan!
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven