Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
vrijdag 22 april 2016 om 15:05
quote:Nicotientje schreef op 22 april 2016 @ 14:59:
[...]
Eigenlijk wel ja......beetje jammer. Zeker ook dat het hier nu gewoon hardop in de kroeg wordt gezegd.....straks durf ik me hier alleen nog maar te vertonen met een hele fles achter de knopen. ik drink helemaal niet, kan niet eens een glas whisky in 1 keer achterover slaan.
[...]
Eigenlijk wel ja......beetje jammer. Zeker ook dat het hier nu gewoon hardop in de kroeg wordt gezegd.....straks durf ik me hier alleen nog maar te vertonen met een hele fles achter de knopen. ik drink helemaal niet, kan niet eens een glas whisky in 1 keer achterover slaan.
very metal
vrijdag 22 april 2016 om 16:16
Koningsspelen ook overleefd, zit nu met thee en nog steeds in het oranje op de bank met thee. Er waren ouders om groepjes te begeleiden en omdat er een ouder te weinig was, zou ik ook een groepje doen. Maar voor de kinderen ben ik toch ook juf en voor andere ouders ook. Dus dat liep hier en daar wat mis. Gelukkig een paar lieve meisjes uit groep 4 die zich over de jongste kleuter ontfemden als ik dat even niet kon.
vrijdag 22 april 2016 om 17:20
vrijdag 22 april 2016 om 18:03
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2016 @ 17:59:
En ben ik nog op tijd voor de leerplichtdiscussie? Ik hou van leerplichtdiscussies, maar als er niemand meer meedoet is het ook zo'n eenzame bezigheid he.Ik doe wel mee hoor.
En ben ik nog op tijd voor de leerplichtdiscussie? Ik hou van leerplichtdiscussies, maar als er niemand meer meedoet is het ook zo'n eenzame bezigheid he.Ik doe wel mee hoor.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar