Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Eens Oudblond, even rustig aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 22 april 2016 @ 12:43:

[...]

Nu! niet de hele fles tijdens 12:43 leeggetrokken he?
very metal
Even m'n mail opschonen. Bij het ene adres had ik 5000 ongelezen e-mails, de ander 7000.

Maar even flink huisgehouden in m'n nieuwsbrieven, die hoef ik echt niet meer te ontvangen.

Gelukkig geen belangrijke mails gemist. Maar toch.
Prinsesheerlijk in mijn eigen bed! In een stapel kussens en man maakt een soepje voor me en de poezen wijken niet van mijn zij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zo, hier de koningsspelen ook weer overleefd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 22 april 2016 @ 13:12:

Prinsesheerlijk in mijn eigen bed! In een stapel kussens en man maakt een soepje voor me en de poezen wijken niet van mijn zij. Fijn!!
quote:-KING- schreef op 22 april 2016 @ 12:47:

[...]

niet de hele fles tijdens 12:43 leeggetrokken he?Nee, dat red ik net niet
quote:Oudblond schreef op 22 april 2016 @ 13:12:

Prinsesheerlijk in mijn eigen bed! In een stapel kussens en man maakt een soepje voor me en de poezen wijken niet van mijn zij.
quote:rosanna08 schreef op 22 april 2016 @ 12:18:

[...]

leuk! Fictie, non-fictie, werkgerelateerd? Non-fictie, werkgerelateerd. Voor fictie ben ik niet creatief genoeg
quote:Nouschi schreef op 22 april 2016 @ 13:25:

Zo, hier de koningsspelen ook weer overleefd.wat moest je doen dan?
very metal
quote:Nicotientje schreef op 22 april 2016 @ 14:28:

[...]

Nee, dat red ik net niet mietje.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 april 2016 @ 14:54:

[...]

mietje.Eigenlijk wel ja......beetje jammer. Zeker ook dat het hier nu gewoon hardop in de kroeg wordt gezegd.....straks durf ik me hier alleen nog maar te vertonen met een hele fles achter de knopen.
quote:Nicotientje schreef op 22 april 2016 @ 14:59:

[...]

Eigenlijk wel ja......beetje jammer. Zeker ook dat het hier nu gewoon hardop in de kroeg wordt gezegd.....straks durf ik me hier alleen nog maar te vertonen met een hele fles achter de knopen. ik drink helemaal niet, kan niet eens een glas whisky in 1 keer achterover slaan.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 april 2016 @ 15:05:

[...]

ik drink helemaal niet, kan niet eens een glas whisky in 1 keer achterover slaan.Daag je me uit om je ook mietje te noemen? Doe ik lekker niet!
ik kan het hebben hoor.
very metal
Koningsspelen ook overleefd, zit nu met thee en nog steeds in het oranje op de bank met thee. Er waren ouders om groepjes te begeleiden en omdat er een ouder te weinig was, zou ik ook een groepje doen. Maar voor de kinderen ben ik toch ook juf en voor andere ouders ook. Dus dat liep hier en daar wat mis. Gelukkig een paar lieve meisjes uit groep 4 die zich over de jongste kleuter ontfemden als ik dat even niet kon.
Fijn Oudblond om weer thuis te zijn!
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 14:44:

[...]

Non-fictie, werkgerelateerd. Voor fictie ben ik niet creatief genoeg dan vrees ik dat ik het nooit zal lezen, maar vind het wel supergaaf voor jou!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kind heeft ook de koningspelen overleefd en nu moet ik een maaltijd bedenken. Maar een fut en geen idee... ik zal zo de koelkast opentrekken, kijken wat we hebben.
quote:rosanna08 schreef op 22 april 2016 @ 17:20:

[...]

dan vrees ik dat ik het nooit zal lezen, maar vind het wel supergaaf voor jou! dank je. Ik heb best leuk werk trouwens
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 17:29:

[...]

dank je. Ik heb best leuk werk trouwens dat geloof ik hoor, dat is echt wel in je postings te lezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zijn er dan veel mensen die de koningsspelen niet hebben overleefd?
En ben ik nog op tijd voor de leerplichtdiscussie? Ik hou van leerplichtdiscussies, maar als er niemand meer meedoet is het ook zo'n eenzame bezigheid he.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2016 @ 17:59:

En ben ik nog op tijd voor de leerplichtdiscussie? Ik hou van leerplichtdiscussies, maar als er niemand meer meedoet is het ook zo'n eenzame bezigheid he.BD negeert de reacties heel wijs
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2016 @ 17:59:

En ben ik nog op tijd voor de leerplichtdiscussie? Ik hou van leerplichtdiscussies, maar als er niemand meer meedoet is het ook zo'n eenzame bezigheid he.Ik doe wel mee hoor.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven