Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
vrijdag 22 april 2016 om 21:27
quote:hatsetats schreef op 22 april 2016 @ 21:24:
Jeetje LV, wat is er? Je lontje lijkt n beetje kort, gister ook al.
Hee, ik wil discussiëren he. Niet eeuwig doorzeiken over highlights uit Fiets d'r professionele leven. Maar je hebt een punt hoor, ik kan beter een eigen topic openen .
Ben je er nog uit gekomen met die kabeljauw?
Jeetje LV, wat is er? Je lontje lijkt n beetje kort, gister ook al.
Hee, ik wil discussiëren he. Niet eeuwig doorzeiken over highlights uit Fiets d'r professionele leven. Maar je hebt een punt hoor, ik kan beter een eigen topic openen .
Ben je er nog uit gekomen met die kabeljauw?
vrijdag 22 april 2016 om 21:43
vrijdag 22 april 2016 om 21:47
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2016 @ 21:23:
[...]
Sorry, maar ik ga niet zitten discuzeuren over een voorbeeld (dat toevallig in jouw straatje past)
Dat van dat moederdagcadeau is iets wat nu gebeurde. Maar het voorbeeld van dat andere knutselwerkje is meer algemeen. Dat maak ik nu mee, maar ook vorig jaar toen ik vrijwilliger was. De tulpen kunnen ook een kerstster zijn of welk werkje dan ook.
Als je je kind nog te jong vindt om met vier hele dagen naar school te gaan dan kun je je kind ook met vierenhalf of vijf pas laten starten. En een kind van net vier, ook prima als die eens een snippermiddag neemt. Maar een kind van vier structureel dagdelen thuis houden en wel verwachten dat ze met alles mee kunnen doen dat lukt gewoon niet.
[...]
Sorry, maar ik ga niet zitten discuzeuren over een voorbeeld (dat toevallig in jouw straatje past)
Dat van dat moederdagcadeau is iets wat nu gebeurde. Maar het voorbeeld van dat andere knutselwerkje is meer algemeen. Dat maak ik nu mee, maar ook vorig jaar toen ik vrijwilliger was. De tulpen kunnen ook een kerstster zijn of welk werkje dan ook.
Als je je kind nog te jong vindt om met vier hele dagen naar school te gaan dan kun je je kind ook met vierenhalf of vijf pas laten starten. En een kind van net vier, ook prima als die eens een snippermiddag neemt. Maar een kind van vier structureel dagdelen thuis houden en wel verwachten dat ze met alles mee kunnen doen dat lukt gewoon niet.
vrijdag 22 april 2016 om 22:02
quote:Eleonora-1 schreef op 22 april 2016 @ 21:38:
Mijn dochter trok het niet, hele dagen met vier jaar.
Veel te veel prikkels.
Daarover heb ik afspraken met school gemaakt.
Maandag en vrijdag de hele dag naar school en de andere dagen een halve dag.
Nooit problemen met werkjes gehad.Maar ook nooit wat voor moederdag gekregen zeker
Mijn dochter trok het niet, hele dagen met vier jaar.
Veel te veel prikkels.
Daarover heb ik afspraken met school gemaakt.
Maandag en vrijdag de hele dag naar school en de andere dagen een halve dag.
Nooit problemen met werkjes gehad.Maar ook nooit wat voor moederdag gekregen zeker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 april 2016 om 22:28
quote:elfje12 schreef op 22 april 2016 @ 22:25:
Moi, veel plezier in Berlijn! Hele gave stad! Hauptbahnhof is mooi om te bekijken, fernsehturm, het Judisch Museum, Reichstag gebouw. Er is zoveel te zien.
Die staan idd allemaal op het wensenlijstje.
Ze geven alleen heel slecht weer
Moi, veel plezier in Berlijn! Hele gave stad! Hauptbahnhof is mooi om te bekijken, fernsehturm, het Judisch Museum, Reichstag gebouw. Er is zoveel te zien.
Die staan idd allemaal op het wensenlijstje.
Ze geven alleen heel slecht weer
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
vrijdag 22 april 2016 om 22:32
quote:elfje12 schreef op 22 april 2016 @ 22:31:
[...]
He, dat is niet zo fijn! Er zijn ook een aantal grote winkelcentra waaronder de KaDeWe.
Ik haat winkelen
Ik vind het heerlijk om ergens op een bankje te zitten en mensen te kijken de stad te "voelen". Helaas
Zo mijn paraplu nog even klaarleggen.
[...]
He, dat is niet zo fijn! Er zijn ook een aantal grote winkelcentra waaronder de KaDeWe.
Ik haat winkelen
Ik vind het heerlijk om ergens op een bankje te zitten en mensen te kijken de stad te "voelen". Helaas
Zo mijn paraplu nog even klaarleggen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.