Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 23 april 2016 om 09:00
zaterdag 23 april 2016 om 09:30
zaterdag 23 april 2016 om 09:57
Wij gaan ze de stad in. Naar de opticien want ik wil een nieuwe zonnebril op sterkte.
Ik wil model pilotenbril, Rayban.
En naar de markt en de kaasboer en de slager en de bloemenboer.
En daarna nog een beetje huishouden (heb nog steeds geen hulp) en dan nietssss meer.
Heb The Queen, a Tribute at 90 opgenomen en dat ga ik kijken en ook nog 1000 dagen Alexander en Maxima op de troon.
Zalig!
Ik wil model pilotenbril, Rayban.
En naar de markt en de kaasboer en de slager en de bloemenboer.
En daarna nog een beetje huishouden (heb nog steeds geen hulp) en dan nietssss meer.
Heb The Queen, a Tribute at 90 opgenomen en dat ga ik kijken en ook nog 1000 dagen Alexander en Maxima op de troon.
Zalig!
zaterdag 23 april 2016 om 10:03
zaterdag 23 april 2016 om 10:13
Ik ga straks wat boodschappen voor morgen doen en later series kijken en mijn jeugdboek uit lezen en vanavond met collega's uit eten.
Zin in want altijd gezellig met deze dames.
Maar vooralsnog lig ik nog steeds in bed met een snurkende man naast me. Jaloersmakend hoe fijn hij altijd kan slapen. En hij was een uur geleden ook gewoon wakker.
Maar vooralsnog lig ik nog steeds in bed met een snurkende man naast me. Jaloersmakend hoe fijn hij altijd kan slapen. En hij was een uur geleden ook gewoon wakker.
zaterdag 23 april 2016 om 10:15
Ik ga de kippendijfilet in de marinade zetten. Het wordt Mexicaans vanavond en de kip een beetje 'mole-achtig'. Met peper en chocolade dus. Broer en schoonzus komen eten, heerlijk! Die kip en dan de tafel vol met wraps, olijven, salade, maiskolven, creme fraiche, bonenpuree, nacho's, guacamole, salsa.
En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!
En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 23 april 2016 om 10:19
quote:dolfje schreef op 23 april 2016 @ 10:13:
Ik ga straks wat boodschappen voor morgen doen en later series kijken en mijn jeugdboek uit lezen en vanavond met collega's uit eten.
Maar vooralsnog lig ik nog steeds in bed met een snurkende man naast me. Jaloersmakend hoe fijn hij altijd kan slapen. En hij was een uur geleden ook gewoon wakker.Zo herkenbaar.
Maar vooralsnog lig ik nog steeds in bed met een snurkende man naast me. Jaloersmakend hoe fijn hij altijd kan slapen. En hij was een uur geleden ook gewoon wakker.Zo herkenbaar.
zaterdag 23 april 2016 om 10:19
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 10:15:
Ik ga de kippendijfilet in de marinade zetten. Het wordt Mexicaans vanavond en de kip een beetje 'mole-achtig'. Met peper en chocolade dus. Broer en schoonzus komen eten, heerlijk! Die kip en dan de tafel vol met wraps, olijven, salade, maiskolven, creme fraiche, bonenpuree, nacho's, guacamole, salsa.
En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!Klinkt goed! Op dat legday ding na dan.
En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!Klinkt goed! Op dat legday ding na dan.
zaterdag 23 april 2016 om 10:21
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 10:15:
En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!Eten klinkt lekker!
En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!Eten klinkt lekker!