Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Leo, dat klinkt idd als een goed begin.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 22 april 2016 @ 23:10:

[...]

Ik vertrek dan op vakantie, dus ik vind het idd een leuke dag. Yep wij ook. Weliswaar niet ver weg(Texel) maar toch ff lekker weg.
quote:rosanna08 schreef op 22 april 2016 @ 23:15:

[...]

dat is iig al een goed begin! Ja fijn om te lezen!
Goedemorgen.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou goede... De mojitos gisteren was misschien niet zo'n goed idee...
quote:dolfje schreef op 23 april 2016 @ 08:54:

Nou goede... De mojitos gisteren was misschien niet zo'n goed idee... Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Ach kapot ben ik niet onkruid vergaat niet.
Goedemorgen

Fijn Leo dat het goed ging! Ik hoop met je mee...

En ook fijn dat je thuis bent Oudblond. Lekker uitrusten nu he.
Bweh. Man is degene die pas om half 4 zijn bed in komt rollen, maar ik ben degene die wakker wordt met hoofdpijn.

Ik hoopte dat die hoofdpijnochtenden weg zouden blijven met Impanon

Ik hoop dat ik zo nog wel even kan sporten.

Veel plezier in Berlijn Moi! Wil daar ook nog heul graag een x naar toe.
quote:Moirai schreef op 22 april 2016 @ 23:13:

Ik vind Koningsdag niet leuk. Het gaat werkelijk nergens over.

Leve de Koning!

Leve de Koningin!

Leve de Prinsesjes!
Veel plezier in Berlijn Moi.
quote:Nouschi schreef op 22 april 2016 @ 23:07:

Het wordt de koudste koningsdag/koninginnnedag ever waarschijnlijk Een van de leukste dagen van het jaar vind ik.Ga jij de stad in of vlucht je 'm juist uit?
Veel plezier Moi!
Goedemorgen, ik heb geen fut vandaag maar we gaan boven opruimen en naar de super en op zoek naar Hama kralen maxi voor mijn jongste, ze ziet haar zus kralen maar ze red het niet met haar kleine vingertjes.
Wij gaan op Kdag eerst shoppen in Heemstede in de ochtend en dan Haarlem of het park in. Maar alleen als niet met bakken uit de hemel komt. Anders gaan we na het shoppen met vrienden en de kinderen ergens warm binnen zitten.

In onze stad is nooit wat leuks te doen.
Wij gaan een paar dagen weg met Koningsdag, ik vind dat altijd juist wel een leuke dag alleen tegenwoordig is het hier in de stad gewoon ook veel te druk.
Wij gaan ze de stad in. Naar de opticien want ik wil een nieuwe zonnebril op sterkte.

Ik wil model pilotenbril, Rayban.

En naar de markt en de kaasboer en de slager en de bloemenboer.

En daarna nog een beetje huishouden (heb nog steeds geen hulp) en dan nietssss meer.

Heb The Queen, a Tribute at 90 opgenomen en dat ga ik kijken en ook nog 1000 dagen Alexander en Maxima op de troon.

Zalig!
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 09:50:

[...]

Ga jij de stad in of vlucht je 'm juist uit?Ik blijf in de stad altijd. Hartstikke gezellig! Hele dag lopen, kopen, eten en drinken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 10:03:

[...]

Ik blijf in de stad altijd. Hartstikke gezellig! Hele dag lopen, kopen, eten en drinken.
Leve de republiek
Ik ga straks wat boodschappen voor morgen doen en later series kijken en mijn jeugdboek uit lezen en vanavond met collega's uit eten.

Zin in want altijd gezellig met deze dames.

Maar vooralsnog lig ik nog steeds in bed met een snurkende man naast me. Jaloersmakend hoe fijn hij altijd kan slapen. En hij was een uur geleden ook gewoon wakker.
Ik ga de kippendijfilet in de marinade zetten. Het wordt Mexicaans vanavond en de kip een beetje 'mole-achtig'. Met peper en chocolade dus. Broer en schoonzus komen eten, heerlijk! Die kip en dan de tafel vol met wraps, olijven, salade, maiskolven, creme fraiche, bonenpuree, nacho's, guacamole, salsa.

En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:dolfje schreef op 23 april 2016 @ 10:13:

Ik ga straks wat boodschappen voor morgen doen en later series kijken en mijn jeugdboek uit lezen en vanavond met collega's uit eten.

Zin in want altijd gezellig met deze dames.

Maar vooralsnog lig ik nog steeds in bed met een snurkende man naast me. Jaloersmakend hoe fijn hij altijd kan slapen. En hij was een uur geleden ook gewoon wakker.Zo herkenbaar.
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 10:15:

Ik ga de kippendijfilet in de marinade zetten. Het wordt Mexicaans vanavond en de kip een beetje 'mole-achtig'. Met peper en chocolade dus. Broer en schoonzus komen eten, heerlijk! Die kip en dan de tafel vol met wraps, olijven, salade, maiskolven, creme fraiche, bonenpuree, nacho's, guacamole, salsa.

En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!Klinkt goed! Op dat legday ding na dan.
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 10:15:

En verder gaan mn benen eraf vandaag met trainen. Legday!Eten klinkt lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven