Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik strompel een beetje door het huis. Man is boodschappen doen en zodra hij terug is ga ik maar weer even bubbelen in bad in de hoop dat die gewrichten toch een beetje los komen. Ik ben zo moe! Maar gelukkig blijft mijn temperatuur stabiel en kan ik ook redelijk eten en verdraag ik mijn medicijnen redelijk. Dus het gaat wel de goede kant uit!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 23 april 2016 @ 09:48:

[...]

Leve de Koning!

Leve de Koningin!

Leve de Prinsesjes!

+ een heleboel

Ik woon in een woonwijk die niet afgebouwd is met veel lege ruimte, en het feestterein in ons dorp is dus om mijn huis heen, geen ontsnappen aan. Meer dan een rondje lopen doe ik niet, maar ik het koningshuis
Tjezus, wat vals
Ik heb een ass-bankday vandaag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En vandaag doe ik weinig, ruim twee weken ziek en een beetje aan de beterende hand inmiddels, dus hooguit wat aan de bergen stof doen en boodschappen doen. Voorlopig ben ik nog in een heftig potje poker verwikkeld
Tjezus, wat vals
quote:Rocinante schreef op 23 april 2016 @ 10:10:

Leve de republiekNaast je avatar ziet deze uitspraak er vooral schattig uit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:MevrouwJack schreef op 23 april 2016 @ 10:22:

[...]

+ een heleboel

Ik woon in een woonwijk die niet afgebouwd is met veel lege ruimte, en het feestterein in ons dorp is dus om mijn huis heen, geen ontsnappen aan. Meer dan een rondje lopen doe ik niet, maar ik het koningshuisNiet om een discussie maar uit nieuwsgierigheid: waarom hou je van het koningshuis?
quote:feow schreef op 23 april 2016 @ 10:27:

[...]

Naast je avatar ziet deze uitspraak er vooral schattig uit.Ok
quote:Rocinante schreef op 23 april 2016 @ 10:28:

[...]

Niet om een discussie maar uit nieuwsgierigheid: waarom hou je van het koningshuis?Ik denk vooral vanwege de symboliek, van eenheid, zekerheid, stabiliteit, historie... En ik weet ook wel dat niet iedereen dat zal voelen of kunnen waarderen en dat het koningshuis zijn nadelen heeft, maar van mij mogen ze nog heel lang zo doorgaan.
Tjezus, wat vals
quote:dolfje schreef op 23 april 2016 @ 08:54:

Nou goede... De mojitos gisteren was misschien niet zo'n goed idee...

Oeh lekker.

Ik had 2 matige Sauvignon blancs. Ook een beetje zwaar gevoel.
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 10:22:

Ik heb een ass-bankday vandaag.Ja die heb ik ook best vaak. Heerlijk. Ik denk dat ik er morgen weer aan toe ben.
quote:Oudblond schreef op 23 april 2016 @ 10:22:

Goedemorgen. Ik strompel een beetje door het huis. Man is boodschappen doen en zodra hij terug is ga ik maar weer even bubbelen in bad in de hoop dat die gewrichten toch een beetje los komen. Ik ben zo moe! Maar gelukkig blijft mijn temperatuur stabiel en kan ik ook redelijk eten en verdraag ik mijn medicijnen redelijk. Dus het gaat wel de goede kant uit!Dat klinkt goed, en ik zou zeker gaan bubbelen dan.
quote:Rocinante schreef op 23 april 2016 @ 10:10:

Leve de republiek

Ik ben blij met ons koningshuis. Vind het een mooie traditie.

Een republiek kost ook veel geld.

En onze Maxima vind ik een topvrouw die ook nog veel goeds doet.

En dat vind ik niet alleen las ik:

http://www.nu.nl/media/42 ... drijke-mensen-wereld.html

Koningin Máxima is een van de meest invloedrijke mensen ter wereld. Ze staat als enige Nederlander op de Time 100.

Time prijst haar inzet voor ontwikkelingslanden.

Koningin Máxima zet zich namens de Verenigde Naties in voor 'inclusieve financiering', oftewel toegang van arme mensen tot financiële diensten.

Ze heeft volgens Time ''goed verstand van technische zaken, politiek inzicht en grenzeloze energie'' en maakt ''meesterlijk gebruik van haar empathie en haar gemakkelijke lach''.

Ik ben overtuigd republikein en vind erfopvolging een achterhaald fenomeen dat absoluut niet meer in deze tijd thuishoort.

Toch vind ik dat W-A en Max het prima doen.

Het één sluit het ander niet uit.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 10:22:

Ik heb een ass-bankday vandaag.Die heb ik morgen!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Tipje; wrijf na het snijden van pepers en het hakken van knoflook de vingers niet in je mond en wrijf ook niet ff in je ogen....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 10:50:

Tipje; wrijf na het snijden van pepers en het hakken van knoflook de vingers niet in je mond en wrijf ook niet ff in je ogen....Ook niet na herhaaldelijk wassen. Had ik eergisteren. Gewoon handen gewassen enzo. Nog steeds pijn aan oog.
het schijnt te helpen als je je handen insmeert met olie, maar dan wordt het zo'n glibbergedoe
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 10:50:

Tipje; wrijf na het snijden van pepers en het hakken van knoflook de vingers niet in je mond en wrijf ook niet ff in je ogen....Ik heb ooit eens een rode peper gesneden die zo gemeen was dat ik, na even in m'n gezicht (een stukje onder m'n oog) gekrabd te hebben, nog een hele poos een branderige pijn in m'n gezicht had..... Die dingen kunnen écht heftig zijn!
Fekansie! !!
quote:Oudblond schreef op 23 april 2016 @ 10:22:

Goedemorgen. Ik strompel een beetje door het huis. Man is boodschappen doen en zodra hij terug is ga ik maar weer even bubbelen in bad in de hoop dat die gewrichten toch een beetje los komen. Ik ben zo moe! Maar gelukkig blijft mijn temperatuur stabiel en kan ik ook redelijk eten en verdraag ik mijn medicijnen redelijk. Dus het gaat wel de goede kant uit!Fijn Blondie!
quote:Hayek schreef op 23 april 2016 @ 10:47:

Ik ben overtuigd republikein en vind erfopvolging een achterhaald fenomeen dat absoluut niet meer in deze tijd thuishoort.

Toch vind ik dat W-A en Max het prima doen.

Het één sluit het ander niet uit.Eensch met heer Hayek!
quote:SaveTheDay schreef op 23 april 2016 @ 11:03:

Fekansie! !! Jaloers!
quote:Nicotientje schreef op 23 april 2016 @ 11:07:

[...]

Eensch met heer Hayek!Ik zou misschien wel voor president Willem-Alexander stemmen.
Ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven