Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 11:34:

[...]

En wat brengt Max op?

Geen idee. Weet jij het?

Ik weet wel dat we dankzij Lex 2 van de bijna 2.000 Chinese panda's als vriendschapcadeau krijgen. Wij als bevolking hoeven China daarvoor slechts 15 miljoen te betalen. Benieuwd of zo'n aktie gecompenseerd wordt door geld dat hij oplevert?
quote:Goede-Fee schreef op 23 april 2016 @ 11:46:

[...]

Precies .. En wat zou de republiek kosten?En wat zou de republiek opleveren?
quote:yette schreef op 23 april 2016 @ 11:53:

[...]

Geen idee. Weet jij het?

Ik weet wel dat we dankzij Lex 2 van de bijna 2.000 Chinese panda's als vriendschapcadeau krijgen. Wij als bevolking hoeven China daarvoor slechts 15 miljoen te betalen. Benieuwd of zo'n aktie gecompenseerd wordt door geld dat hij oplevert?Nee ik weet het ook niet, maar meen me te herinneren dat ze de kosten er flink uithalen igg
http://www.volkskrant.nl/ ... -en-5-miljard-op~a987219/
Opmerkelijk artikel Star.

We hebben volgens het artikel een van de duurste koningshuizen, maar het levert wel wat op ... en dan noemen ze een paar rare voorbeelden.

Zo zou het nationaal inkomen sneller stijgen in monarchieën. Klinkt leuk. Ze vergeten alleen even te vermelden dat alle monarchieën sowieso al in de rijke werelddelen liggen.

En het bejubelen van ons koningshuis omdat hun staatsbezoeken dankzij meereizende handelsmissies zo'n 200 miljoen opleveren, vind ik ook nogal bijzonder. Handelsmissies zijn niet voorbehouden aan monarchieën. Wat leveren de missies in het kielzog van Merkel en Obama op?
Ik ben pro koningshuis.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Een pan Shaksuka helemaal voor mij alleen. Lekkeeerrrrrrrrrrrrr
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yette schreef op 23 april 2016 @ 13:55:

We hebben volgens het artikel een van de duurste koningshuizen, maar het levert wel wat op ... en dan noemen ze een paar rare voorbeelden.

Zo zou het nationaal inkomen sneller stijgen in monarchieën. Klinkt leuk. Ze vergeten alleen even te vermelden dat alle monarchieën sowieso al in de rijke werelddelen liggen.

En het bejubelen van ons koningshuis omdat hun staatsbezoeken dankzij meereizende handelsmissies zo'n 200 miljoen opleveren, vind ik ook nogal bijzonder. Handelsmissies zijn niet voorbehouden aan monarchieën. Wat leveren de missies in het kielzog van Merkel en Obama op?Dat was ik aan het zoeken, maar kon het zo snel niet vinden.
Heerlijk Hats!
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 14:18:

Een pan Shaksuka helemaal voor mij alleen. Lekkeeerrrrrrrrrrrrr
Holy crap, wat is het koud buiten.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 23 april 2016 @ 14:18:

Een pan Shaksuka helemaal voor mij alleen. LekkeeerrrrrrrrrrrrrWiezemoeder?
quote:Solomio schreef op 23 april 2016 @ 14:59:

Holy crap, wat is het koud buiten.Dat zei mijn kind net ook. En hij heeft het niet snel koud. Hier komt vandaag het Bloemencorso voorbij, ik ga echt niet kijken, mij te koud!
quote:yette schreef op 23 april 2016 @ 13:55:

En het bejubelen van ons koningshuis omdat hun staatsbezoeken dankzij meereizende handelsmissies zo'n 200 miljoen opleveren, vind ik ook nogal bijzonder. Handelsmissies zijn niet voorbehouden aan monarchieën. Wat leveren de missies in het kielzog van Merkel en Obama op?Ik denk dat het qua kosten en opbrengst niet tot amper uitmaakt. Maar vind de traditie wel leuk.
Hier is het zonnig en dan ineens een hagelbui tussen door en dan weer zon.

Na hagelbui 1 zijn we lekker binnen gebleven.
Steenkoud is het die wind. Ben blij dat ik niet op festival sta maar zo een lekker warm café binnen stap.
Wat drinken we?
Ik heb ineens zin in een margarita!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik neem een Amaretto! Een van de weinige likeuren die ik lust.
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 17:56:

Wat drinken we?Single malt, geen ijs...
Oh dear, how sad, never mind.
Oh heerlijk! Zou er bijna de deur voor uitgaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 18:06:

Oh heerlijk! Zou er bijna de deur voor uitgaan.Waarom zou je de deur uitgaan, het café is binnen hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 23 april 2016 @ 18:09:

[...]

Waarom zou je de deur uitgaan, het café is binnen hoor. En nog een stuk goedkoper ook....
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven