Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Lasagne. Mjam.
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 20:30:

[...]

Joh
Ben en Jerry's verkoopt men hier nauwelijks.

Ja, de coockiedoughs maar van die leuke bijzondere niet.

Jammer.

Maar de Italiaanse ijssalon verkoopt góddelijk ijs gelukkig.
quote:yasmijn schreef op 23 april 2016 @ 20:23:

[...]

En lekker. Volgens mij is het oudste ijsje wat ik ken uit mijn jeugd, het waterijsje met 2 stokjes.Breekijsjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 20:47:

[...]

Breekijsjes Dubbellikkers.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Dochter gelooft sinds vandaag niet meer in sinterklaas. Toch een dingetje vind ik. Ze zei wel "misschien ben ik het tegen die tijd wel weer vergeten"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik had net wel Ben&Jerry's.

Maar liever zelfgemaakte waterijsjes
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 20:49:

Dochter gelooft sinds vandaag niet meer in sinterklaas. Toch een dingetje vind ik. Ze zei wel "misschien ben ik het tegen die tijd wel weer vergeten" Wow, mijlpaal!

Dochter gelooft sinds vandaag niet meer in sinterklaas. Toch een dingetje vind ik. Ze zei wel "misschien ben ik het tegen die tijd wel weer vergeten"

Mijne heeft nog best een tijd geloofd wanneer het haar uitkwam.

Na de virtuele Amaretto, krijg ik nu net van man een echte. Niet benoemd dat ik dat wilde, zag hij in zijn glazen bol.
Ik kan ook een amaretto pakken. Hmm, of 43, of wat zal ik doen?
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 20:47:

[...]

Breekijsjes Ja die!
quote:Eleonora-1 schreef op 23 april 2016 @ 20:50:

[...]

Mijne heeft nog best een tijd geloofd wanneer het haar uitkwam.

Zeker weten dat het hier ook zo gaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 23 april 2016 @ 20:47:

[...]

Dubbellikkers. O ja dat is de officiële naam
Hoe oud is ze, Nous? Ik had altijd het idee een jaar of 12
quote:yasmijn schreef op 23 april 2016 @ 21:05:

Hoe oud is ze, Nous? Ik had altijd het idee een jaar of 12 9.

Dochter gelooft sinds vandaag niet meer in sinterklaas. Toch een dingetje vind ik. Ze zei wel "misschien ben ik het tegen die tijd wel weer vergeten" Vanwege de temperatuur vandaag dat ze ineens met Sinteeklaas op de proppen kwam?
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 21:06:

[...]

9.Dat zat ik er flink naast.
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 21:06:

[...]

Vanwege de temperatuur vandaag dat ze ineens met Sinteeklaas op de proppen kwam?Een vriendje had het verteld.
O dat vind ik stom zulke vriendjes.
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 21:09:

O dat vind ik stom zulke vriendjes.Het zat eraan te komen. Laatst vroeg ze ook al iets.
quote:fietsie schreef op 23 april 2016 @ 20:50:

Na de virtuele Amaretto, krijg ik nu net van man een echte. Niet benoemd dat ik dat wilde, zag hij in zijn glazen bol.Hij leest hier dus mee zonder dat je het weet.....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 21:11:

[...]

Het zat eraan te komen. Laatst vroeg ze ook al iets.Een kind van 9 dat nog in Sinterklaas geloofd? Okeee..
quote:Nonny schreef op 23 april 2016 @ 21:15:

[...]

Een kind van 9 dat nog in Sinterklaas geloofd? Okeee..Ik zat er op te wachten. Ik vond het wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven