Nutteloze talenten

23-04-2016 20:49 161 berichten
Talenten die je hebt, maar die zo doelloos zijn dat je er niks mee kan. Maar die wel grappig zijn.

Ben benieuwd naar jullie talenten.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 23 april 2016 @ 21:52:

[...]

Dat kan ik ook
Appels kun je eten, peren wel
Wat een leuk topic

Ik kan steno in vier verschillende talen en kan behoorlijk goed tapdansen. Beide volslagen nutteloos
quote:appels-peren schreef op 23 april 2016 @ 21:47:

Ik kan met mijn tenen rommel van de grond rapen (zoals kleine dingen).

Ik kan mijn oren laten bewegen zonder dat mijn gezicht beweegt.Dit kan ik ook. Flapperen met m'n oren.
Made@kate, welke kleur hebben de dagen van de week?
Hatsjikideee...
quote:Brooklyn28 schreef op 23 april 2016 @ 21:37:

Ik kan alle 50 staten van Amerika opdreunen inclusief hoofdsteden...

Ok begin maar, ik ben benieuwd, en die presidenten wil ik ook weten .

(en niet stiekem opzoeken he)

Ik ben expert in de volgende dingen:

-mijn leven dromen ipv mijn droom leven

-gezichten onthouden maar geen namen of waar ik iemand van ken

-eigenwijs doen en zijn

-ruzie maken

-betweterig doen (en me mateloos ergeren aan anderen die dat ook zijn...)

-Tot slot mijn meest interessante en nuttige talent: ik ken La Marseillaise (het volkslied van Frankrijk)

uit mijn hoofd. Die dreun ik in mijn slaap nog op, sterker nog ik ken hem bijna beter dan ons eigen deprimerende volkslied.

(volkomen terecht ook want de Franse klinkt toch veel vrolijker dan dat depressieve Wilhelmus met het woord onverveerd erin waarvan geen Hollander weet wat dat betekent... Ok La marseillaise is qua tekst vrij bloederig maar dat verstaat hier toch niemand)

Nee, ik ben geen Francaise, geboren en getoten 'Ollander'. (alhoewel ik denk ik wel de reincarnatie ben van Jeanne Darque, dat verklaart het vast)

-oww en nog een groot talent, bij deze bewezen: ik kan erg goed uit mijn nek lullen...
Ik kan namen en telefoonnummers meteen onthouden...ook in een klas van 35
Ik ken het begin van het ducktales intro in het Duits
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Airecolette1 schreef op 23 april 2016 @ 21:09:

Ik proef het verschil tussen

Spa blauw en kraanwater. Totaaaal nutteloos.Ik ook hoor
quote:pausini schreef op 23 april 2016 @ 22:25:

Made@kate, welke kleur hebben de dagen van de week?

ma: geel

di: lichtgroen

wo: donkergroen

do: blauw

vrij: zwart

za: geel (donkerder dan maandag )

zo: rood

Het leuke met deze rariteit is dat de kleuren je hele leven exact hetzelfde schijnen te blijven.
Ik ben heel goed in nutteloze feitjes onthouden (alleen handig bij triviant e.d.)

Ook kan ik heel snel denken. Dat heeft alleen soms tot gevolg dat er totaal wazige zinnen uit mijn mond komen, omdat ik begin met zin 1 en halverwege zijn mijn gedachte bij zin 5. En het heeft regelmatig als gevolg dat anderen mij totaal niet volgen, omdat ik al 26 stappen verder ben in mijn gedachte.
quote:pausini schreef op 23 april 2016 @ 22:25:

Made@kate, welke kleur hebben de dagen van de week?Daar ruziën mijn oudste zoon en ik regelmatig over. Zijn dagen hebben de verkeerde kleuren (vind ik dus).
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:lollypopje schreef op 23 april 2016 @ 22:29:

Ik ken het begin van het ducktales intro in het Duits

ben erg benieuwd...

Ik was vroeger toen ik klein was helemaal gek op tekenfilms van Dommel,

ik ken nu jaren later nog steeds het liedje uit mijn hoofd

(kijk daar heb je Semafoor met zn vriendje dohommel

samen gaan ze het leven door en maken heel wat rommel

Dommel is rond hij eet heel graag, koekjes ijs en botten

hij doet wat Semafoor hem vraagt en laat zich soms bedotten

Hier is dommel gekke hond, heel dik wit en rond

vrolijk lief en trouw hij heeft een hart van goud

Dommel is verbaast als zn baas weer iets uitvindt waar hij het nut

niet van ziet

Dommel heeft soms haast als hij moet helpen en hij het liefst eten zou

Dommel lacht heel gauw, houdt van het leven, hij heeft een hart van goud
quote:Sweety2015 schreef op 23 april 2016 @ 22:31:

[...]

Ik ook hoor
quote:Solomio schreef op 23 april 2016 @ 22:45:

[...]

Daar ruziën mijn oudste zoon en ik regelmatig over. Zijn dagen hebben de verkeerde kleuren (vind ik dus). Die discussie had ik ook ooit met mijn dochter toen ze nog een kleuter was. Ik dacht, hee, wat grappig, zij heeft het ook. Bleek dat ze op school zo'n leer-de-dagen-van-de-week-kalender hadden. Waarbij iedere dag een andere kleur had . Maar jij en jouw zoon hebben het dus ook ? Geinig, zo veel mensen kom ik niet tegen die het ook hebben.
Ik kan ook heel goed slap ouwehoeren en nutteloze feiten opnoemen maar dit dan wel in combinatie met wijm en/of bier....Goed he
quote:Pyjamabroek schreef op 23 april 2016 @ 21:07:

Als je daarmee voorkomt dat glazen kapot vallen is het niet nutteloos lonelyryder Lijkt me best handig haha

Leuk om te lezen allemaal!Klopt, heeft heel wat scherven en knoeiboel gescheeld.
Bij toetsen/proefwerken bij het lezen van de vraag weer de bladzijde en het stuk tekst opzoeken in mijn hoofd en letterlijk de tekst voor mij zien waar het antwoord staat.

En ik kan snel-lezen ( nou goed, dit zijn niet echt nutteloze talenten)

Maar ik kan ook 1 wenkbrauw optrekken
quote:made@kate schreef op 23 april 2016 @ 22:43:

[...]

ma: geel

di: lichtgroen

wo: donkergroen

do: blauw

vrij: zwart

za: geel (donkerder dan maandag )

zo: rood

Het leuke met deze rariteit is dat de kleuren je hele leven exact hetzelfde schijnen te blijven.Dus als ik met jou op vrijdag afspreek zie jij eerst zwart voor de ogen? Grappig zeg.
Hatsjikideee...
Oja ik kan in het Chinees tot 100 tellen
quote:superjuffie schreef op 23 april 2016 @ 21:52:

Ik heb de reukzin van een zwangere vrouw terwijl ik heel bewust kindvrij ben. Afschuwelijk, ik ruik echt alles (heel sterk).

En dat met die namen, zoals Ibbeltje, heb ik ook.

Heeft ook zijn voordelen. Ik heb dat ook, maar ik hoef voor de pizza niet de timer te zetten. Ik ruik het altijd als hij klaar is. Of de frituurpan warm is. Of op een feestje, als er hapjes komen waar satehsaus bij zit. Feilloos!

Aan de andere kant, als iemand een stuk verderop zijn hond laat zitten in het gras ben ik er minder blij mee.
Leuk topic zeg! Ik kan mijn ellebogen achter mijn rug tegen elkaar aan houden.

Ik wil heel graag 1 wenkbrauw op kunnen trekken, maar dat lukt mij niet.
quote:made@kate schreef op 23 april 2016 @ 22:43:

[...]

ma: geel Lichtblauw

di: lichtgroen oranje-bruin

wo: donkergroen wit

do: blauw (donkerblauw)

vrij: zwart grijs

za: geel (donkerder dan maandag ) zwart

zo: rood oranje

Het leuke met deze rariteit is dat de kleuren je hele leven exact hetzelfde schijnen te blijven.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Rocinante schreef op 23 april 2016 @ 21:20:

[...]

Oh dat proef ik ook. En evian en chaudfontaine. Heel nuttig want ik vind spa blauw goor

Eindelijk een medestander. Ik word altijd voor gek verklaard als ik zeg dat ik Spa Blauw vies vind ("dat proef je toch niet").
quote:roza81 schreef op 23 april 2016 @ 22:58:

Bij toetsen/proefwerken bij het lezen van de vraag weer de bladzijde en het stuk tekst opzoeken in mijn hoofd en letterlijk de tekst voor mij zien waar het antwoord staat.

Zoiets heb ik ook, ik kan vaak precies voor me zien waar in het tekstboek die tekst stond. Maar ook wel dat ik de pagina wel voor me kan zien, maar niet meer wat er op de pagina stond (erg fijn tijdens tentamens).
Ik kan achterstevoren schrijven, van rechts naar links dus. Maar ook ondersteboven, zowel "normaal" als van rechts naar links. Nutteloos wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven