Dagje Deventer

27-04-2016 15:27 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een paar meiden hebben wij een weekje weg geboekt (omgeving Apeldoorn, erg leuk en gezellig. Nu willen wij ook een dagje richting Deventer (ik heb er erg leuke dingen over gehoord nl veel boetieks? om te shoppen. Welke winkels moeten wij niet missen? Waar kun je lekker lunchen en goed eten? Zijn er hier menden die ervaring hebben met Deventer?
Hier kun je wel lekker eten: http://www.moskoudeventer.nl/

Op de Brink zitten leuke eettentjes om te lunchen.
Grief is just love with nowhere to go
High tea bij de tea rose, in de walstraat, het meest schattige straatje van Deventer.

Qua winkels ben ik niet zo'n fan van deventer, weinig bijzonders.
Jackies is ook een goede plek om te eten.
Ik vond Deventer echt tegenvallen. Saaie binnenstad. Wel een leuk plein.
Chez antoinette
http://www.freekmode.nl/site/haar-winkel/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vooral afwijken van de hoofdstraat en de zijstraatjes pakken erg veel kleine snuffelwinkeltjes. Super gaaf
Coffee Together in de Lange B doet goede koffie/thee en lunch.

Chez Antoinette inderdaad om te eten.

En in de Walstraat zitten nog wat hippe sap- en lunchplekken.

En een beetje uit het centrum zit nu Food Dock (of Fooddock?), "de eerste foodhal van oost Nederland". Een soort wannabe Amsterdamse Foodhallen, met de nadruk op wannabe
quote:katrien1974 schreef op 27 april 2016 @ 16:13:

Vooral afwijken van de hoofdstraat en de zijstraatjes pakken erg veel kleine snuffelwinkeltjes. Super gaafHelemaal mee eens!
Lunchen bij samen of Saint tropez, naast elkaar op de brink. De leukste winkels zitten in de Walstraat, kleine en de grote overstraat.

De auto parkeren op de Welle (bij het Ijsselhotel) dan met het pontje over de IJssel.

Een ijsje halen bij Gio's aan het Grote Kerkhof achter de lebuineskerk.

Als je van Mexicaans houdt uit eten bij El Popo. Stuur dan ook een bordje Nachos mijn kant op

Veel plezier!
quote:fiat500l schreef op 27 april 2016 @ 17:49:

Lunchen bij samen of Saint tropez, naast elkaar op de brink. De leukste winkels zitten in de Walstraat, kleine en de grote overstraat.

De auto parkeren op de Welle (bij het Ijsselhotel) dan met het pontje over de IJssel.

Een ijsje halen bij Gio's aan het Grote Kerkhof achter de lebuineskerk.

Als je van Mexicaans houdt uit eten bij El Popo. Stuur dan ook een bordje Nachos mijn kant op

Veel plezier!

De Welle is aan de stadskant te vinden, niet aan de overkant! Maar verder helemaal eens met je post.

Gio's
quote:gizzmo-returns schreef op 27 april 2016 @ 17:57:

[...]

De Welle is aan de stadskant te vinden, niet aan de overkant! Maar verder helemaal eens met je post.

Gio's Inderdaad bedankt! Ik bedoel De Worp
Pak de zijstraatjes voor alle leuke winkeltjes. De Walstraat is prima te doen en op de Brink kun je prima lunchen.

(Maar beter kom je naar Zutphen, heeft weinig ketens en veel leuke winkeltjes,op de Houtmarkt en Groenmarkt zitten veel leuke eettentjes en een tochtje met de Fluisterboot is hartstikke leuk. Musea zijn helaas tijdelijk gesloten vanwege een verhuizing)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Deventer is leuk! Alles rond de brink wat al gezegd is vooral de zijstraten. Leuke kleine winkeltjes.
Bedankt voor alle reactie's Wij gaan ook nog even naar Zutphen kijken.
Ik vind Deventer veel leuker dan Zutphen. Deventer heeft inderdaad veel leuke boetiekjes.

Inderdaad dan wel even de doorgaande winkelstraat verlaten. Als je jeugdsentiment wilt, bezoek dan de theeschenkerij van hotel de leeuw. Is ook een oud snoepwinkeltje en ze hebben er een gratis klein museum achter.

Weet niet meer of ik deze tip al gezien heb,maar de wall street tearose is ook leuk. Wel reserveren als je daar wilt high tea'en of lunchen.

Veel plezier.
Deventer is zooo een gezellige stad.heerlijke terrasjes en die kleine winkeltjes zijn super!kom er telkens terug.juist voor de winkeltjes!
Deventer is leuk!

Huis Vermeer om te eten/lunchen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven