Het stamcafé XII
zondag 1 mei 2016 om 15:03
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2016 @ 14:58:
[...]
Ja!
Heel bijzonder om daar te werken.
Hoe is het met jou?
Fijn, hopelijk rolt er een mooie betaalde baan uit.
Met mij is het goed, heb veel aan mijn hoofd op het moment, maar wel allemaal dingen voor het goede doel zullen we maar zeggen. En er zit een beetje een stijgende lijn in.
Daarom was ik minder in het café, het kletsen ging me te snel en was te veel.
En ik geniet van het mooie weer, de komende week wordt het eindelijk echt lekker!
[...]
Ja!
Heel bijzonder om daar te werken.
Hoe is het met jou?
Fijn, hopelijk rolt er een mooie betaalde baan uit.
Met mij is het goed, heb veel aan mijn hoofd op het moment, maar wel allemaal dingen voor het goede doel zullen we maar zeggen. En er zit een beetje een stijgende lijn in.
Daarom was ik minder in het café, het kletsen ging me te snel en was te veel.
En ik geniet van het mooie weer, de komende week wordt het eindelijk echt lekker!
zondag 1 mei 2016 om 15:04
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2016 @ 15:02:
[...]
Jij moet gewoon live kijken. Uitslagen staan overal, kun je niet omheen of je moet de hele dag geen internet en tv en radio aandoen Tv en radio zijn uit. Internet heel voorzichtig.
[...]
Jij moet gewoon live kijken. Uitslagen staan overal, kun je niet omheen of je moet de hele dag geen internet en tv en radio aandoen Tv en radio zijn uit. Internet heel voorzichtig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 1 mei 2016 om 15:05
quote:Oudblond schreef op 01 mei 2016 @ 14:59:
[...]
We hebben de eerste keer gevlogen en zijn de tweede keer met de trein gegaan. Veel relaxter! En qua tijd hetzelfde want je moet ook nog van het vliegveld naar je hotel.
*Haai Wollie !*Hoi Hoi, volgens mij is het met de trein ook echt prima. Je hoeft ook niet zo te letten op hoeveel baggage je meeneemt en kunt lekker uit het raam kijken, kletsen met mensen e.d. En je hebt meer ruimte
[...]
We hebben de eerste keer gevlogen en zijn de tweede keer met de trein gegaan. Veel relaxter! En qua tijd hetzelfde want je moet ook nog van het vliegveld naar je hotel.
*Haai Wollie !*Hoi Hoi, volgens mij is het met de trein ook echt prima. Je hoeft ook niet zo te letten op hoeveel baggage je meeneemt en kunt lekker uit het raam kijken, kletsen met mensen e.d. En je hebt meer ruimte
zondag 1 mei 2016 om 15:06
quote:Oudblond schreef op 01 mei 2016 @ 14:59:
[...]
*Haai Wollie !*Ik ben ook met de trein gegaan. Erg prettig reizen.
[...]
*Haai Wollie !*Ik ben ook met de trein gegaan. Erg prettig reizen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 1 mei 2016 om 15:07
quote:hatsetats schreef op 01 mei 2016 @ 15:05:
Wat zijn dat voor rare nieuwerwetse fratsen Yas, dat je niet gewoon wacht tot Sport in Beeld met de samenvattingen komt.Ik ben het met je eens. Het is nieuwlichterij. Vroeger luisterde je naar Langs de Lijn op de radio en savonds keek je Sport in Beeld met een bord patat op.schoot.
Wat zijn dat voor rare nieuwerwetse fratsen Yas, dat je niet gewoon wacht tot Sport in Beeld met de samenvattingen komt.Ik ben het met je eens. Het is nieuwlichterij. Vroeger luisterde je naar Langs de Lijn op de radio en savonds keek je Sport in Beeld met een bord patat op.schoot.
zondag 1 mei 2016 om 15:18