In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Yamuna schreef op 01 mei 2016 @ 21:37:

[...]

Dikke voor jou yellowdiamond

en een dikke voor jou Marels ....

lief en leed gedeeld voor een lange tijd, elkaar door nare tijden gesleept en hier en veel zo hard gelachen ...

MV was met kerst bij mij in 2009, ze kwam op mijn trouwdag, en op kraamvisite ze bracht de krant mee van mini's geboortedag. ik heb hem nog liggen. ze was een byzondere vrouw <3Ook voor jou een dikke Yam en ook voor Marels en Roos en alle anderen die Mylene vreselijk zullen missen..
quote:mimsey schreef op 01 mei 2016 @ 21:35:

Wat "mooi", al die bekende namen hier. Zoveel oude bekenden die hun nick even afstoffen voor een laatste groet. Dat raakt me.

MV, ondanks (of dankzij) al haar eigenaardigheden raakte ze het forum, denk ik. Omdat ze er altijd was, vol goede bedoelingen en lievigheden.

Ze zou het vast fijn hebben gevonden, al die oude en nieuwe vrienden hier bij elkaar. Het forum was haar zo dierbaar.Mooi geschreven Mims.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik hoop dat je vrij bent. Zoals alle berichten hier laten zien verdiende je dat allang. Ik heb je al jaren niet meer gesproken, ben wel blij met alle mensen hier die er voor je bleven, dit plekje dat van jou was.

Verdrietig dat je moest heengaan, ja. Nog veel verdrietiger dat je voor lange tijd (altijd?) vreselijke spoken moest zien te weren.

Dat mag nu wel eens klaar zijn, toch?

Rust zacht.
quote:LotteWitty schreef op 01 mei 2016 @ 21:32:

De woorden schieten met te kort en het lukt me tegelijkertijd niet om te stoppen met typen… lieve Mylene Valerie ik ga je missen. Lotte (Ex-CM)Top Lotte, dat je hier even voor langs komt.
Dag MV, rust zacht
quote:Marels schreef op 01 mei 2016 @ 21:42:

[...]

Yup, en ze was ook heel blij met jou. Weet nog dat ze het heel veel over je had altijd.

In die tijd belden ik bijna dagelijks met haar. Was in de tijd dat ik mijn kat kocht. Elke dag stond ze me bij met raad en daad over hoe ik dat moest aanpakken, zo'n kitten En elke dag informeerde ze hoe het met poes was, en stuurde ik haar foto's.

Ik studeerde toen nog dus was overdag vee thuis.

Man, ik heb wat uurtjes verluld met Mleen!

En ondanks dat we elkaar de laatste jaren niet zoveel meer spraken, kwam er van tijd tot tijd nog een berichtje hoe het was en altijd de vraag hoe het met mijn kat was

Heel onwerkelijk dat je nooit meer die paar maandelijkse checkup zult hebben en ineens dat pbtje in je inbox of mailtje :(

ik had onlangs een filmpje op FB gedeeld over iemand die een madam jeanet op at denkende dat het een minipaprika was ...

ik schreef er bij dat er eens een forumster was die een zak madam jeanet gekocht had , en er gevulde minipaprika amuses van wilde maken ... écht ik heb toen zo heel hard gelachen ... en haar verteld dat ze een zak snoeihete pepers had gekocht ...
Mylene Valerie

Ik was altijd dol op de foto's van je katten en je heerlijke recepten.

Rust in vrede
quote:mamzelle schreef op 01 mei 2016 @ 21:46:

Ik hoop dat je vrij bent. Zoals alle berichten hier laten zien verdiende je dat allang. Ik heb je al jaren niet meer gesproken, ben wel blij met alle mensen hier die er voor je bleven, dit plekje dat van jou was.

Verdrietig dat je moest heengaan, ja. Nog veel verdrietiger dat je voor lange tijd (altijd?) vreselijke spoken moest zien te weren.

Rust zacht.Wat mooi gezegd dit Mamz
668, the neighbour of the Beast
Als je lang genoeg op de weegschaal staat val je vanzelf af!
Hier heb ik geen woorden voor...

voor iedereen die het nodig heeft. MV we zullen je missen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Rust zacht.Hier sluit ik mij bij aan,mooi gesproken Mamz..
Mylene valerie had een knipogende katje als ava toch? Verwarde haar met Marianne Davids maar dat slaat nergens op want marianne davids heb ik pas nog gelezen. Hoe dan ook, vreselijk nieuws. Rest easy MV
Ik ben in shock, wat een vreselijk nieuws. Rust zacht, Mylene Valerie. Er zal hier nog vaak aan jou gedacht worden, o.a. door alle recepten die je hier gepost hebt
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Rust zacht lieve Mylene Valerie
Only you can change your life. No one can do it for you.
Wat een ontzettend naar bericht. Las je altijd graag, Mylene Valerie, met je passie voor je katten en koken.

Ik hoop dat het mooi is daar, aan de andere kant van de regenboog.
Ach nee, wat een verschrikkelijk nieuws.

Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.
Liever elitair dan een pauper!
Jemig...ik ben er stil van....bedenk me nu pas dat ik haar inderdaad al een tijdje niet meer gezien had wat een vreselijk nieuws. Sterkte voor de nabestaanden
Veel sterkte voor de nabestaanden....
Wat een verdrietig bericht. Ik las haar altijd graag.

Gecondoleerd voor iedereen die door dit verlies geraakt wordt
Och nee!! Die lieverd!

Weet niet wat ik moet zeggen...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ben er even stil van.

Ik kende haar niet persoonlijk maar ze was vaak vaste gast in het oud en nieuw topic. Waar ik mijn eerste oud en nieuw alleen veel steun aan had. En zo met elkaar op het forum er toch een gezellige avond van hebben gemaakt.

Voor iedereen veel sterkte.

Rust zacht.

Dat.

Wat zeg je dat goed Mamz.

MV vond het leven zwaar. Ze zou het nooit zelf in de hand nemen, want hoe moest het dan met de poezen. Ik heb haar in diepe dalen meegemaakt, en toen zei ze dat ze het niet erg vond als het leven op zou houden. Maar ook in betere tijden vond ze het leven een last. Daar is ze nu vrij van.

MV heeft heel veel gehad aan dit forum. Ze vond hier vriendinnen, ze werd hier gewaardeerd en ze was hier geliefd. Er werd van haar gehouden om wie ze was. En dat was ze alles waard.
Rust zacht lieve MV

Veel sterkte voor de nabestaanden.
quote:poezewoess schreef op 01 mei 2016 @ 22:06:

[...]

Dat.

Wat zeg je dat goed Mamz.

MV vond het leven zwaar. Ze zou het nooit zelf in de hand nemen, want hoe moest het dan met de poezen. Ik heb haar in diepe dalen meegemaakt, en toen zei ze dat ze het niet erg vond als het leven op zou houden. Maar ook in betere tijden vond ze het leven een last. Daar is ze nu vrij van.

MV heeft heel veel gehad aan dit forum. Ze vond hier vriendinnen, ze werd hier gewaardeerd en ze was hier geliefd. Er werd van haar gehouden om wie ze was. En dat was ze alles waard.

En wat kun jij het ook ongelofelijk mooi zeggen Poez.

Jij ook een ik weet dat jullie ook close waren.
668, the neighbour of the Beast

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven