In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:calvijn1 schreef op 01 mei 2016 @ 22:34:

Ik vind het ergens jammer dat ik geen echt gezicht heb bij haar naam.

Ik heb haar nooit ontmoet, maar 'ken' haar al zo lang ik hier forumIk zie haar ava voor me . MV is voor mij gewoon haar rode tabby. Vindt ze vast niet erg .
Jeetje, dat is een schok. Wat een naar bericht. Heel veel sterkte voor haar nabestaanden
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Lieve MV,

Ik had je gister nog ge-appt,geen reactie gehad maar dat het zo slecht met je ging had ik nooit gedacht.

Ik hoop dat je ergens meekrijgt wat een indruk je hier hebt achtergelaten.Geen viva zonder mv,je was er gewoon altijd en stond altijd klaar met een lief woord voor een ander!

Wat zul je gemist worden!

Rust zacht lieve schat
Pffff wat een bericht

Sterkte en voor iedereen
Lieve MV rust zacht. Het forum zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou
Ik ben er stil van...

Ik las haar verhalen over haar katten en eten altijd graag. Het forum is een van zijn boegbeelden verloren.
Jeetje dat is schrikken, wat erg! Veel sterkte voor de nabestaanden.
Iedereen noemt hier - terecht - hoe lief MV was.

Maar ik vond een van haar leukste kanten dat ze af en toe heel vileine grappen maakte (die anderen dan helemaal niet aan zagen komen).
Nee, wat een afschuwelijk en onverwacht bericht! Ik lees hier al zo lang mee, heb haar ook wel eens ontmoet. Wat een schok. Condoleances voor iedereen die haar lief had.
Ik moet gewoon huilen om de mooie berichten die hier staan.

Ik hoop zo dat ze weet hoeveel ze voor het forum en heel veel forummers heeft berekend.

Rust zacht lieve meid
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:DeIphicat schreef op 01 mei 2016 @ 22:45:

Iedereen noemt hier - terecht - hoe lief MV was.

Maar ik vond een van haar leukste kanten dat ze af en toe heel vileine grappen maakte (die anderen dan helemaal niet aan zagen komen).Je hebt gelijk. Ze had een geweldige onverwachte humor. Heerlijk mens
quote:Ja hier ook korting met mijn 3 boys en een paar meiden en 1 boy heb ik al geapped dat we eraan komen. Jullie ook een veilige rit! :

Uit het afscheidstopic sept. 2015 (toen de wereld weer eens zou vergaan).

We zouden samen naar de poezenhemel gaan. Hopelijk is ze daar nu bij haar beestjes die haar al op zaten te wachten.
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik ben hier echt stil van. MV heeft mij afgelopen zomer fantastisch geholpen nadat ik een kitten had gevonden in het buitenland. Ze heeft allerlei telefoontjes gepleegd om mij te helpen. Ik ben haar heel erg dankbaar. Lieve Mylene Valerie rust zacht .
Pff, wat een klap. Ben er helemaal ontdaan van. Hoe moet het nu met prikeenvorkje.nl? Ik had nog een etentje bij je te goed

Ondanks dat ik je humor en recepten de laatste steeds minder zag had ik juist het idee dat je het allemaal wat meer in de hand. Hadden we het maar geweten dan hadden ee kunnen steunen.

Lieve mv, je laat een grote leegte achter. Ik wens je alle geluk in het hiernamaals
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Lieve MV, rust zacht

Veel sterkte aan alle naasten.
Wat een schrik....ook ik lees hier al vele jaren en MV was altijd een vast onderdeel van het vivaforum.....wat ontzettend verdrietig dat ze er niet meer is.

Rust zacht MV

Ontzettend veel sterkte voor haar nabestaanden.....
Rust zacht MV, het gaat je goed.

Heaven is a place where all cats you've ever loved come to greet you.

Er staat je wat moois te wachten MV.
Rust zacht lieve MV
quote:calvijn1 schreef op 01 mei 2016 @ 22:48:

Ik moet gewoon huilen om de mooie berichten die hier staan.

Ik hoop zo dat ze weet hoeveel ze voor het forum en heel veel forummers heeft berekend.

Rust zacht lieve meid

Ik snap wat je bedoelt Calvijn en helaas weet ze dat helaas niet.

Vandaar dat soms een lief complimenten topic in mijn optiek iets positiefs is.

Iets liefs zeggen, laten weten wat mensen betekenen.

Het wordt vaak gezien als een 'veer in de bil' topic maar ik zie het juist als iets moois.

Lieve dingen zeggen, uitspreken hoe iemand gewaardeerd wordt, het kán, wil het aankomen, alleen bij leven.

Ik hoop dus juist dat we dat blijven doen.

MV zou de eerste zijn om dat toe te juichen.

Dat weet ik zeker.

Zij die zo vaak lieve dingen tegen anderen zei.
quote:coetje schreef op 01 mei 2016 @ 22:41:

Lieve MV,

Ik had je gister nog ge-appt,geen reactie gehad maar dat het zo slecht met je ging had ik nooit gedacht.

Ik hoop dat je ergens meekrijgt wat een indruk je hier hebt achtergelaten.Geen viva zonder mv,je was er gewoon altijd en stond altijd klaar met een lief woord voor een ander!

Wat zul je gemist worden!

Rust zacht lieve schat Goh best veel mensen die buiten het forum om ook contact met haar hadden. Volgens mij was het een heel lief en sociaal mens.
Ow...

Wat een rotnieuws. Ik vond het al vreemd dat ze zich in de laatste kattentopics niet liet zien. Rust zacht Mylene.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
rust zacht!

Sterkte voor de nabestaanden!
Eigen belang is groot belang
Rust zacht Mylene Valerie
Ik voel me zo moedellooos

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven