In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik las je erg graag MV. Nabestaande, gecondoleerd met dit verlies
Lieve MV, rust zacht.
Oh nee!

Rust zacht MV.
Rust zacht MV, veel sterkte voor haar familie en naasten. Ook sterkte voor haar forumnaasten.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Arme, arme moeder van haar...

Eén kind afstaan is al niet te bevatten, laat staan twee.

Lieve mevrouw, ik wens u alle sterkte van de wereld.

X
Jemig.... rust zacht mylene....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Soms komen er topics voorbij die de wereld even stil lijken te laten staan en ons allemaal doen beseffen dat gezondheid geen vanzelfsprekendheid is. Dit is er zo een Kippenvel...

Rust zacht lieve MV. sterkte voor allen die haar moeten missen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
gecondoleerd aan familie, vrienden en kennissen.

Vreselijk.
Help iedereen een handje
Rust zacht MV, ik heb altijd met plezier je bijdragen aan dit forum gelezen .
Rust zacht MV...

Geen woorden voor...

Sterkte voor iedereen die haar moet missen
quote:ModuleX schreef op 02 mei 2016 @ 00:17:

Arme, arme moeder van haar...

Eén kind afstaan is al niet te bevatten, laat staan twee.

Lieve mevrouw, ik wens u alle sterkte van de wereld.

XWat afschuwelijk.
Och nee... Ik las je zo graag! Wat vreselijk!
Droevig bericht dit.
Lieve MV rust zacht
......

MV, dat ze zo ziek was, ik had geen idee.

Een Vivaforum zonder Mylene Valerie.

Dat kan toch niet?

Veel sterkte voor haar naasten en ik zal MV nooit vergeten.

Wat belachelijk, ineens leeft ze niet meer. Wie bedenkt zoiets?

Nooit meer MV's recepten met foto's, de verhalen over haar poezels waar ze zo van houdt, haar attente houding naar iedereen met soms ineens onverwachts toch ergens wat feller uit de hoek (altijd terecht); allemaal gewoon niet meer?

Kutzooi.

Het Viva forum zal nooit meer compleet zijn.

Toch maar een reactie. Mylene, ik kende niet zo lang en niet zo goed maar toch ben ik ook verdrietig. Dat voelt alleen zo hypocriet want ik ben een vreemde voor je. We zijn hier allemaal vreemden van elkaar. En toch ook weer niet. Ik heb met je gepraat en voel me nu schuldig dat ik me de inhoud van die gesprekken niet precies kan herinneren. Ik vond je een leuk mens, dat wel. Niet dat we het overal over eens waren, maar dat is met iedereen hier zo.

Je viel me op omdat je een forumfossiel was, iedereen kende je hier. Dus had ik wel een soort forum-respect voor je, als dat een woord is. Dat je weet dat iemand zijn strepen verdiend heeft, omdat ze er al honderd jaar komen. Dat kan nooit zijn omdat iemand geen bijzonder mens is, vind ik zelf.

Ik vind het heel erg dat je er niet meer bent. Maar ik denk wel dat je geest hier nog lang rond zal waren, in positieve zin. Die knipogende kat, is jouw eeuwige knipoog naar ons die achterblijven. Je was positief ingesteld en wilde vast niet dat we heel droevig worden als we aan je denken. Dus als ik aan jou denk, denk ik aan die knipoog. Die me zegt, geniet van het leven en geniet van je dieren. Wees een knipoog voor anderen.

Dat was jij voor mij, een vrolijke noot en een warm mens. Geniet maar van het weerzien van je overleden dieren en naasten, ik denk dat je dat nu zeker doet. Goeie reis, MV!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Gecondoleerd en veel sterkte aan alle nabestaanden
It ain't me
Rust in vrede. ....Hoop dat je in de hemel ook kan forummen. Goede reis.
Rust zacht
...
Wat een naar bericht. Sterkte voor iedereen die haar moet missen
Veel sterkte voor de nabestaanden

Ik kende haar niet, maar las haar altijd graag. Lief en betrokken.
Wat enorm verdrietig! Ik las haar graag, ze was altijd vriendelijk op het forum. Heb ook wel eens erg gelachen met haar. Wist niet eens dat ze ziek was....

Mijn condoleances voor familie en vrienden. Roos en Passie, bedankt voor het bericht en jullie veel sterkte!
rust zacht
Jemig, ik zit gewoon te janken op mijn werk.

Ik had geen idee dat ze zo ziek was. En hoe kan het Vivaforum nou zonder MV?

Heel veel sterkte.
Spreuken 18:2

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven