Wobbel

01-05-2016 18:38 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met een wobbel? (www.wobbel.eu)

Ze zien er best leuk en multifunctioneel uit, maar ik vraag me af of het de (achterlijk hoge) prijs waard is...
Ziet er best leuk uit en kan me voorstellen dat kinderen er op verschillende manieren lol mee kunnen hebben, maar het is niet meer of minder dan een gebogen stuk plastic, zou niet weten waarom dat meer dan 10 of hooguit 20 euro zou moeten kosten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik denk dat het heel erg aan je kind ligt of het wat is. Dochter hier is niet zo uitvinderig qua speelgoed. Als het niet meteen duidelijk is wat je ermee kan, doet ze er niks mee. Zo'n regenboog is ook niks voor d'r. Het is echt een kind voor playmobil, poppen, kleuren, vormenstoof enz. Waarvan het meteen duidelijk is wat je ermee moet en niet outside the box hoeft te denken
quote:floflo schreef op 01 mei 2016 @ 20:10:

[afbeelding]

Dit is de bilibo.

Ziet er ook leuk uit!

Het is alleen net anders dan die wobbel, daar kun je ook lekker in liggen enzo voor zover ik weet.
quote:pejeka schreef op 01 mei 2016 @ 20:13:

Ziet er best leuk uit en kan me voorstellen dat kinderen er op verschillende manieren lol mee kunnen hebben, maar het is niet meer of minder dan een gebogen stuk plastic, zou niet weten waarom dat meer dan 10 of hooguit 20 euro zou moeten kosten.

Eens hoor. Hij kost tussen de €25 en €30, ik had een mazzeltje, hij was afgeprijsd in de winkel waar ik hem toevallig zag, ik heb hem voor €15 en dat vind ik een leuke prijs.

Maar hij is sowieso goedkoper dan de wobbel. (En ik denk minstens net zo leuk! Hij kan ook in het zwembad).
verdwaald op het nieuwe forum
Ik heb een VAGGA. Dat is hetzelfde als een wobbel maar dan een slag groter.

De Ikea verkocht ze ooit. Nu staan ze (helaas sporadisch) op Marktplaats.

Maar die kostte me (via MP dus) veeel minder dan de Wobbel.

Maar, wat een tof ding! Er wordt elke dag, op allerlei manieren meer gespeeld. als schommelplank, glijbaan, toonbak/winkeltje, dak van een huis, baan om auto's overheen te laten rijden en/of te laten lanceren, relaxstoel....Vanalles.

Het is in ons geval dus een hele goede koop geweest.

Ik denk trouwens wel dat je over een aantal jaar nog best veel voor een Wobbel terug zou kunnen krijgen via marktplaats....
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin

Dit is een VAGGA
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
quote:pejeka schreef op 01 mei 2016 @ 19:06:

Ga naar de kringloop, koop voor 5 euro een ouderwetse keukenstoel, haal de rugleuning ervan af, en dan heb je ook zo'n gebogen plankje... Echt, meer dan 100 euro betalen voor een plankje?Ja, precies. Of een oud snowboard?
misschien kun je hier nog korting mee krijgen. is tot vandaag http://www.wobbel.eu/nl/koningsdag-2016/
verder vind ik het wel een leuk ding. jammer dat het zo duur is. ben wel heel benieuwd wat je kinderen ermee gaan doen :-) want glijden van een kurken ondergrond gaat natuurlijk niet zo lekker denk (maar wel fijn voor je vloer tijdens het wipwappen)
De Teeter Popper is ook leuk (en ook voor een leukere prijs)!

quote:eenhoorn schreef op 01 mei 2016 @ 21:15:

De Teeter Popper is ook leuk (en ook voor een leukere prijs)!

[afbeelding]

Leuk!! Maar minder makkelijk te gebruiken voor andere doeleinden dan 'gewoon schommelen'.... Lijkt mij tenminste....Doordat het geen glad oppervlak heeft....

En dat vind ik juist het mooie aan de Wobbel (of de VAGGA, die ik heb, zoals ik al schreef)... Dat je er veel meer mee kunt dan gewoon schommelen....Dan gaat het minder snel vervelen en stimuleert het de creativiteit
Ik ben nog steeds in twijfel er 1 aan te schaffen. Wel met vilt dan denk ik voor je vloer?

Wat is jullie ervaring?
Wij hebben hem en is een groot succes onder alle kinderen die in huis komen.
Ik ben benieuwd hoe de Wobbel na een tijdje in huis bevalt, dus voor de mensen die er al één hebben; is het na een poosje nog steeds zo leuk of ligt 'ie nu stof te vangen in een hoekje?

(Hier wordt nog getwijfeld namelijk)
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 31-01-2018 13:49
Reden: Spam
98.68% gewijzigd
SpammerT!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind het wel leuk speelgoed, kan je volgens mij heel veel mee! Beter dan die dingen als een tamagotschi uit zo'n ei waar je kind echt niet lang mee gaat spelen. En met die plank zijn de kinderen nog lichamelijk bezig. :)
Ella-Mae schreef:
26-06-2016 15:45
Ik ben benieuwd hoe de Wobbel na een tijdje in huis bevalt, dus voor de mensen die er al één hebben; is het na een poosje nog steeds zo leuk of ligt 'ie nu stof te vangen in een hoekje?

(Hier wordt nog getwijfeld namelijk)

Bij zus wordt hij regelmatig gebruikt door twee kinderen (nu ong een jaar) Mijn kinderen gaan er als ze daar op bezoek zijn 1 keer op staan en hebben er geen interesse voor. Onvoorspelbaar dus wat mij betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven