Wobbel
zondag 1 mei 2016 om 18:38
Iemand ervaring met een wobbel? (www.wobbel.eu)
Ze zien er best leuk en multifunctioneel uit, maar ik vraag me af of het de (achterlijk hoge) prijs waard is...
Ze zien er best leuk en multifunctioneel uit, maar ik vraag me af of het de (achterlijk hoge) prijs waard is...
zondag 1 mei 2016 om 20:13
Ziet er best leuk uit en kan me voorstellen dat kinderen er op verschillende manieren lol mee kunnen hebben, maar het is niet meer of minder dan een gebogen stuk plastic, zou niet weten waarom dat meer dan 10 of hooguit 20 euro zou moeten kosten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 1 mei 2016 om 20:13
Ik denk dat het heel erg aan je kind ligt of het wat is. Dochter hier is niet zo uitvinderig qua speelgoed. Als het niet meteen duidelijk is wat je ermee kan, doet ze er niks mee. Zo'n regenboog is ook niks voor d'r. Het is echt een kind voor playmobil, poppen, kleuren, vormenstoof enz. Waarvan het meteen duidelijk is wat je ermee moet en niet outside the box hoeft te denken
zondag 1 mei 2016 om 20:29
quote:pejeka schreef op 01 mei 2016 @ 20:13:
Ziet er best leuk uit en kan me voorstellen dat kinderen er op verschillende manieren lol mee kunnen hebben, maar het is niet meer of minder dan een gebogen stuk plastic, zou niet weten waarom dat meer dan 10 of hooguit 20 euro zou moeten kosten.
Eens hoor. Hij kost tussen de €25 en €30, ik had een mazzeltje, hij was afgeprijsd in de winkel waar ik hem toevallig zag, ik heb hem voor €15 en dat vind ik een leuke prijs.
Maar hij is sowieso goedkoper dan de wobbel. (En ik denk minstens net zo leuk! Hij kan ook in het zwembad).
Eens hoor. Hij kost tussen de €25 en €30, ik had een mazzeltje, hij was afgeprijsd in de winkel waar ik hem toevallig zag, ik heb hem voor €15 en dat vind ik een leuke prijs.
Maar hij is sowieso goedkoper dan de wobbel. (En ik denk minstens net zo leuk! Hij kan ook in het zwembad).
verdwaald op het nieuwe forum
zondag 1 mei 2016 om 20:50
Ik heb een VAGGA. Dat is hetzelfde als een wobbel maar dan een slag groter.
De Ikea verkocht ze ooit. Nu staan ze (helaas sporadisch) op Marktplaats.
Maar die kostte me (via MP dus) veeel minder dan de Wobbel.
Maar, wat een tof ding! Er wordt elke dag, op allerlei manieren meer gespeeld. als schommelplank, glijbaan, toonbak/winkeltje, dak van een huis, baan om auto's overheen te laten rijden en/of te laten lanceren, relaxstoel....Vanalles.
Het is in ons geval dus een hele goede koop geweest.
Ik denk trouwens wel dat je over een aantal jaar nog best veel voor een Wobbel terug zou kunnen krijgen via marktplaats....
De Ikea verkocht ze ooit. Nu staan ze (helaas sporadisch) op Marktplaats.
Maar die kostte me (via MP dus) veeel minder dan de Wobbel.
Maar, wat een tof ding! Er wordt elke dag, op allerlei manieren meer gespeeld. als schommelplank, glijbaan, toonbak/winkeltje, dak van een huis, baan om auto's overheen te laten rijden en/of te laten lanceren, relaxstoel....Vanalles.
Het is in ons geval dus een hele goede koop geweest.
Ik denk trouwens wel dat je over een aantal jaar nog best veel voor een Wobbel terug zou kunnen krijgen via marktplaats....
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
zondag 1 mei 2016 om 20:53
zondag 1 mei 2016 om 21:06
misschien kun je hier nog korting mee krijgen. is tot vandaag http://www.wobbel.eu/nl/koningsdag-2016/
zondag 1 mei 2016 om 21:07
zondag 1 mei 2016 om 21:24
quote:eenhoorn schreef op 01 mei 2016 @ 21:15:
De Teeter Popper is ook leuk (en ook voor een leukere prijs)!
[afbeelding]
Leuk!! Maar minder makkelijk te gebruiken voor andere doeleinden dan 'gewoon schommelen'.... Lijkt mij tenminste....Doordat het geen glad oppervlak heeft....
En dat vind ik juist het mooie aan de Wobbel (of de VAGGA, die ik heb, zoals ik al schreef)... Dat je er veel meer mee kunt dan gewoon schommelen....Dan gaat het minder snel vervelen en stimuleert het de creativiteit
De Teeter Popper is ook leuk (en ook voor een leukere prijs)!
[afbeelding]
Leuk!! Maar minder makkelijk te gebruiken voor andere doeleinden dan 'gewoon schommelen'.... Lijkt mij tenminste....Doordat het geen glad oppervlak heeft....
En dat vind ik juist het mooie aan de Wobbel (of de VAGGA, die ik heb, zoals ik al schreef)... Dat je er veel meer mee kunt dan gewoon schommelen....Dan gaat het minder snel vervelen en stimuleert het de creativiteit
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
woensdag 31 januari 2018 om 18:35
Bij zus wordt hij regelmatig gebruikt door twee kinderen (nu ong een jaar) Mijn kinderen gaan er als ze daar op bezoek zijn 1 keer op staan en hebben er geen interesse voor. Onvoorspelbaar dus wat mij betreft.