In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

maandag 2 mei 2016 om 12:21
MV, je was één van de mensen die ik altijd graag las op het forum.
Lief, betrokken, gek op eten (koken) en je katten.
We hebben ooit weleens heen en weer gemaild, maar verder kende ik je niet echt.
Toch raakt dit bericht me behoorlijk, ben er stil van.
Ik wil de mensen die je kenden heel veel sterkte wensen met dit verlies.
En ik hoop dat je katten goed terecht zijn/komen.
Lief, betrokken, gek op eten (koken) en je katten.
We hebben ooit weleens heen en weer gemaild, maar verder kende ik je niet echt.
Toch raakt dit bericht me behoorlijk, ben er stil van.
Ik wil de mensen die je kenden heel veel sterkte wensen met dit verlies.
En ik hoop dat je katten goed terecht zijn/komen.
maandag 2 mei 2016 om 12:37
Wat verdrietig om te lezen. Triest voor haar familie, vooral haar moeder. Veel sterkte gewenst voor haar naasten en voor de forummers hier, die haar persoonlijk kenden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 2 mei 2016 om 12:43

maandag 2 mei 2016 om 13:36
Wow, toen ik de topictitel las dacht ik dat dit topic zou gaan over het feit dat Mylenevalerie haar nick aan de wilgen ging hangen en dat het dus ludiek bedoeld was. Maar het was gewoon serieus. Wat erg, en wat onverwacht.
Heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden en vrienden, gecondoleerd met jullie verlies. Ik had geen idee dat ze ziek was, laat staan dat het kennelijk zo ernstig was. Mag ik vragen hoe oud MyleneValerie geworden is?
Nogmaals gecondoleerd.
Heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden en vrienden, gecondoleerd met jullie verlies. Ik had geen idee dat ze ziek was, laat staan dat het kennelijk zo ernstig was. Mag ik vragen hoe oud MyleneValerie geworden is?
Nogmaals gecondoleerd.
Am Yisrael Chai!

maandag 2 mei 2016 om 14:20
Nee.....
Roos, ik dacht dat jij en Myleen getrouwd waren of zo toen ik je avatOr net ergens anders zag.
Maar nee.....
Ik moet er echt van janken, lieve lieve Myleen die een rotsvast vertrouwen had in mijn vermogen om te koken i.p.v. te pingen. Ik heb heel veel periodes dat ik hier niet kom, maar als ik dan om de hoek kom kijken was het steevast Myleen die mij signaleerde en begroette met: Hey Pingkoningin, hoe is het met je katten?
Veel Nietjes ook hier
Sterkte aan allen, ze zal gemist worden.
Roos, ik dacht dat jij en Myleen getrouwd waren of zo toen ik je avatOr net ergens anders zag.
Maar nee.....
Ik moet er echt van janken, lieve lieve Myleen die een rotsvast vertrouwen had in mijn vermogen om te koken i.p.v. te pingen. Ik heb heel veel periodes dat ik hier niet kom, maar als ik dan om de hoek kom kijken was het steevast Myleen die mij signaleerde en begroette met: Hey Pingkoningin, hoe is het met je katten?
Veel Nietjes ook hier
Sterkte aan allen, ze zal gemist worden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in