Leuke camping Frankrijk

02-05-2016 12:31 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuke camping in Frankrijk voor in de zomervakantie. Ik word helemaal gek van al het aanbod en elke keer als ik wat leuks heb gevonden, lees ik bijvoorbeeld weer negatieve recencies waardoor ik dan toch weer ga twijfelen. Ik weet ook dat het niet altijd zo hoeft te zijn, maar toch...

Waar is het nou echt leuk voor kids van 3 en 7 jaar, liefste met een zwembad en vlakbij zee (geen vereiste), mag ook een meer of rivier zijn. Niet zo'n super grote camping, maar waar wel genoeg te doen is (ook in de omgeving). Oh ja, en het liefste natuurlijk niet al te duur

Ben benieuwd naar jullie ervaringen/ reacties! Thanks alvast!
Wij gaan naar camping Du Letty in Bretagne. Je loopt zo naar zee, mooi zwembad en binnenbad en wel een leuke omgeving volgens mij. Qua prijs weet ik het zo niet. Wij zijn rond de 650 kwijt voor 2 weken een staanplaats.
Dank je voor je reactie! Ik zal straks ff naar de camping kijken. Vergat er bij te zeggen dat we wel een chalet/ stacaraven/ safaritent willen huren.
Hoewel vrij toeristisch in het hoogseizoen, is voor een gezinnetje met kids de Ardèche altijd de streek die ik zou adviseren.

99% zekerheid dat het er goed weer is, veel leuke campings met NL eigenaren en dus veel speel plezier!

Ik zou eens kijken of er nog plek is op de volgende twee campings;

- La Roubine (ideaal gelegen, rechtstreeks aan de rivier de Ardèche en niet al te groot),

- Domaine de Chaussy (volgens mij hebben zij hele mooie ingerichte tenten voor niet te duur. Camping is wel wat groter maar wel onwijs leuk voor de kleintjes!)

Mocht je nog meer tips willen, ask away! Ik ben een echte Frankrijk kenner dus weet niet alleen welke campings top zijn, maar ook wat een streek de moeite waard maakt en waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven