Opzegtermijn
maandag 2 mei 2016 om 16:13
In mijn CAO en contract staat dat ik een opzegtermijn heb van 2 maanden maar er staat nergens of dat voor het einde van de kalendermaand is of per ingaande van de dag dat je opzegt. Ik wil personeelszaken hier nog niet over bellen totdat ik zeker weet of ik een andere baan heb. Weet iemand waar ik dan vanuit moet gaan?
maandag 2 mei 2016 om 16:28
quote:TET73 schreef op 02 mei 2016 @ 16:27:
Bedankt voor jullie reacties. Jammer dat het dan toch voor einde kalendermaand is. Dat is wel erg lang dan. Eerst maar even m'n sollicitatie gesprek afwachten deze week;-)
Zo jij bent voortvarend
Tegenwoordig duren sollicitatieprocedures best lang, voor je het weet ben je 4 weken verder.
Bedankt voor jullie reacties. Jammer dat het dan toch voor einde kalendermaand is. Dat is wel erg lang dan. Eerst maar even m'n sollicitatie gesprek afwachten deze week;-)
Zo jij bent voortvarend
Tegenwoordig duren sollicitatieprocedures best lang, voor je het weet ben je 4 weken verder.
maandag 2 mei 2016 om 16:33
quote:GateKeeper schreef op 02 mei 2016 @ 16:28:
[...]
Zo jij bent voortvarend
Tegenwoordig doen sollicitatieprocedures best lang, voor je het weet ben je 4 weken verder.Haha, ja ik ben wat snel maar had afgelopen vrijdag gesolliciteerd. Zondagmiddag kort telefonisch interview en woensdag gesprek met directeur dus dat ging ook best snel;-)
[...]
Zo jij bent voortvarend
Tegenwoordig doen sollicitatieprocedures best lang, voor je het weet ben je 4 weken verder.Haha, ja ik ben wat snel maar had afgelopen vrijdag gesolliciteerd. Zondagmiddag kort telefonisch interview en woensdag gesprek met directeur dus dat ging ook best snel;-)