In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 2 mei 2016 om 19:34
quote:Ksenija schreef op 02 mei 2016 @ 19:01:
Misschien wel jammer dat haar berichten niet meer nagezocht kunnen worden. Wellicht dat sommige dat wel fijn zouden vinden of om zo haar toch nog een beetje bij het forum te hebben.Ja hoor, je kunt haar gewoon nog lezen via haar profiel
Misschien wel jammer dat haar berichten niet meer nagezocht kunnen worden. Wellicht dat sommige dat wel fijn zouden vinden of om zo haar toch nog een beetje bij het forum te hebben.Ja hoor, je kunt haar gewoon nog lezen via haar profiel
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 2 mei 2016 om 20:05
Ik kende Mylene niet persoonlijk, maar haar overlijden spookte vandaag de hele dag door mijn hoofd. Ik kom al zó lang op dit forum... Voornamelijk als meelezer. Maar Mylene was er altijd. Met name met haar geweldige recepten en haar kattentopics. Ik hou van koken én van katten, dus las haar altijd graag, ook omdat ze altijd zo lief was. Ik herinner me met name dat ze altijd haar best deed om recepten op te zoeken op haar externe harde schijf of vanaf haar computer die crashte. En dat ze vaak zei van "Ik weet niet of ik het nog kan vinden, hoor, want m'n harde schijf is gecrasht." En dat ze dan vervolgens de meest fantastische foto's van een gerecht plaatste.
Ik schrok enorm toen ik dit topic zag. Dacht ergens ook nog dat het een soort van "foute" grap was. Maar nee... Met name haar liefde voor katten is me zó bijgebleven! Heb zelf ook twee van die "monsters".
Ik begrijp zelf niet zo goed waarom dit me aangrijpt. Ik kende haar dus niet persoonlijk. Maar ze was altijd een vertrouwde naam op dit forum met goede tips over eten en haar liefde voor haar katten (en katten in het algemeen).
Rust zacht, Mylene. Ik hoop dat je over de regenboogbrug gegaan bent.
Ik schrok enorm toen ik dit topic zag. Dacht ergens ook nog dat het een soort van "foute" grap was. Maar nee... Met name haar liefde voor katten is me zó bijgebleven! Heb zelf ook twee van die "monsters".
Ik begrijp zelf niet zo goed waarom dit me aangrijpt. Ik kende haar dus niet persoonlijk. Maar ze was altijd een vertrouwde naam op dit forum met goede tips over eten en haar liefde voor haar katten (en katten in het algemeen).
Rust zacht, Mylene. Ik hoop dat je over de regenboogbrug gegaan bent.
maandag 2 mei 2016 om 20:13

maandag 2 mei 2016 om 21:21
MV? Overleden? Ik hoopte ook op een slechte grap. Hoop nog steeds op een slechte grap.
Natuurlijk weet ik als geen ander dat ook iemand die nog jong is zo maar kan overlijden. Maar MV? Zij is een reden om op het forum te blijven, om nooit helemaal echt afscheid te nemen. Zij is het bewijs dat goedheid echt bestaat. De forummer die altijd klaar staat om anderen te helpen en de juun met humor en een menselijk gezicht. Als je nagaat hoeveel mensen hier meelezen en hoeveel mensen haar dus kennen, dan is ze gewoon niets minder dan een bekende Nederlander.
Ik vind het echt afschuwelijk en kan het niet bevatten.
Heel veel sterkte aan alle familieleden en vrienden. En aan het Vivaforum dat niet meer hetzelfde zal zijn.
Natuurlijk weet ik als geen ander dat ook iemand die nog jong is zo maar kan overlijden. Maar MV? Zij is een reden om op het forum te blijven, om nooit helemaal echt afscheid te nemen. Zij is het bewijs dat goedheid echt bestaat. De forummer die altijd klaar staat om anderen te helpen en de juun met humor en een menselijk gezicht. Als je nagaat hoeveel mensen hier meelezen en hoeveel mensen haar dus kennen, dan is ze gewoon niets minder dan een bekende Nederlander.
Heel veel sterkte aan alle familieleden en vrienden. En aan het Vivaforum dat niet meer hetzelfde zal zijn.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
maandag 2 mei 2016 om 21:34
maandag 2 mei 2016 om 21:43
Getwijfeld of ik hier ook iets zou schrijven, ben veel meer meelezer dan -schrijver en ik kende Mylene Valerie alleen van haar recepten en van haar katten. Ondanks dat het bijna ongepast voelt; ik schrok erg van het bericht dat ze er niet meer is. Ze was één van de namen die altijd wel voorbij kwamen als ik het forum scande, ik las haar graag. Sterkte voor iedereen die ze achterlaat. Ik moet ook steeds denken aan de katten waar ze zo dol op was ..... maar ik kan me niet voorstellen dat die niet een goed huisje ergens krijgen.
Nothing happens for a reason
maandag 2 mei 2016 om 21:48
maandag 2 mei 2016 om 22:16
quote:Int schreef op 02 mei 2016 @ 21:21:
MV? Overleden? Ik hoopte ook op een slechte grap. Hoop nog steeds op een slechte grap.
Ik hoopte ook op een slechte grap maar het is helaas waar . Myleen was nog zo jong veels te jong om te overlijden ze had 100 moeten worden helaas is dat haar niet gegund. Het is dus echt waar wat ze zeggen only the good die young .
Arme moeder van Myleen 2 kinderen verliezen het leven is soms zo ontzettend oneerlijk. Nogmaals lieve MV rust zacht
Ik hoopte ook op een slechte grap maar het is helaas waar . Myleen was nog zo jong veels te jong om te overlijden ze had 100 moeten worden helaas is dat haar niet gegund. Het is dus echt waar wat ze zeggen only the good die young .
Arme moeder van Myleen 2 kinderen verliezen het leven is soms zo ontzettend oneerlijk. Nogmaals lieve MV rust zacht
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 2 mei 2016 om 22:21

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in