In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Rust zacht MV.
quote:Ksenija schreef op 02 mei 2016 @ 19:01:

Misschien wel jammer dat haar berichten niet meer nagezocht kunnen worden. Wellicht dat sommige dat wel fijn zouden vinden of om zo haar toch nog een beetje bij het forum te hebben.Ja hoor, je kunt haar gewoon nog lezen via haar profiel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik kende Mylene niet persoonlijk, maar haar overlijden spookte vandaag de hele dag door mijn hoofd. Ik kom al zó lang op dit forum... Voornamelijk als meelezer. Maar Mylene was er altijd. Met name met haar geweldige recepten en haar kattentopics. Ik hou van koken én van katten, dus las haar altijd graag, ook omdat ze altijd zo lief was. Ik herinner me met name dat ze altijd haar best deed om recepten op te zoeken op haar externe harde schijf of vanaf haar computer die crashte. En dat ze vaak zei van "Ik weet niet of ik het nog kan vinden, hoor, want m'n harde schijf is gecrasht." En dat ze dan vervolgens de meest fantastische foto's van een gerecht plaatste.

Ik schrok enorm toen ik dit topic zag. Dacht ergens ook nog dat het een soort van "foute" grap was. Maar nee... Met name haar liefde voor katten is me zó bijgebleven! Heb zelf ook twee van die "monsters".

Ik begrijp zelf niet zo goed waarom dit me aangrijpt. Ik kende haar dus niet persoonlijk. Maar ze was altijd een vertrouwde naam op dit forum met goede tips over eten en haar liefde voor haar katten (en katten in het algemeen).

Rust zacht, Mylene. Ik hoop dat je over de regenboogbrug gegaan bent.
quote:Splinter_ schreef op 02 mei 2016 @ 19:07:

[...]

Dat kan nog gewoon hoor, via MV's profiel kun je haar berichten zien.Nee, dat kan niet meer. Profiel is verwijderd.
quote:YellowDiamond schreef op 02 mei 2016 @ 19:08:

[...]

Kan ik mij voorstellen.

Ik weet niet waarom haar account gesloten is maar wellicht is dit een beslissing van haar moeder/familie en dan rest ons niets dan deze beslissing te respecteren..Het is ook heel logisch, hoor.
quote:calvijn1 schreef op 02 mei 2016 @ 19:34:

[...]

Ja hoor, je kunt haar gewoon nog lezen via haar profielMij is het niet gelukt.
quote:Ksenija schreef op 02 mei 2016 @ 20:11:

[...]

Nee, dat kan niet meer. Profiel is verwijderd.

Ik heb anders net haar laatste postings zitten lezen.

Laatste berichtje op 17 maart.
Ik ken MV niet persoonlijk, maar ken haar van de meest geweldige recepten.

Maar jeetje wat schrik ik van dit nieuws.

MV rust zacht
haar account is nog gewoon actief hoor, misschien heb je op haar oude account gezocht?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Ksenija schreef op 02 mei 2016 @ 20:14:

[...]

Mij is het niet gelukt.Apart ik kan nog steeds al haar topics en reacties lezen..
Jeetje, wat erg!

Ik had bewondering voor haar doorzettingsvermogen, en om van elke stapel ingrediënten een feest te maken.

Met foto's.
Rust zacht lieve Myleen
Ik ben er stil van. Ik ken MV alleen van naam en uit de eet pijler want als ik een recept zocht kwam haar naam altijd wel naar boven..

Sterkte voor de nabestaanden en een ieder die haar vanuit het forum kende.
Ach wat een treurig nieuws.

Ik schrik er van, ook al ken ik haar niet persoonlijk.

Heel veel sterkte voor haar nabestaanden.
MV? Overleden? Ik hoopte ook op een slechte grap. Hoop nog steeds op een slechte grap.

Natuurlijk weet ik als geen ander dat ook iemand die nog jong is zo maar kan overlijden. Maar MV? Zij is een reden om op het forum te blijven, om nooit helemaal echt afscheid te nemen. Zij is het bewijs dat goedheid echt bestaat. De forummer die altijd klaar staat om anderen te helpen en de juun met humor en een menselijk gezicht. Als je nagaat hoeveel mensen hier meelezen en hoeveel mensen haar dus kennen, dan is ze gewoon niets minder dan een bekende Nederlander.

Ik vind het echt afschuwelijk en kan het niet bevatten.

Heel veel sterkte aan alle familieleden en vrienden. En aan het Vivaforum dat niet meer hetzelfde zal zijn.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Hallo lieve Int, onwerkelijk he?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 21:30:

Hallo lieve Int, onwerkelijk he?

Ja, dat is het, het is 1 van die dingen die gewoon niet waar mogen zijn.

Ik hoop dat ze besefte hoe geliefd ze was.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Getwijfeld of ik hier ook iets zou schrijven, ben veel meer meelezer dan -schrijver en ik kende Mylene Valerie alleen van haar recepten en van haar katten. Ondanks dat het bijna ongepast voelt; ik schrok erg van het bericht dat ze er niet meer is. Ze was één van de namen die altijd wel voorbij kwamen als ik het forum scande, ik las haar graag. Sterkte voor iedereen die ze achterlaat. Ik moet ook steeds denken aan de katten waar ze zo dol op was ..... maar ik kan me niet voorstellen dat die niet een goed huisje ergens krijgen.
Nothing happens for a reason
quote:Int schreef op 02 mei 2016 @ 21:34:

[...]

Ja, dat is het, het is 1 van die dingen die gewoon niet waar mogen zijn.

Ik hoop dat ze besefte hoe geliefd ze was.Vast wel
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Jullie hebben gelijk, hoor. Wellicht heb ik verkeerd gekeken.
Jeej.....wat een vreselijk nieuws.

Rust zacht lieve MV.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Int schreef op 02 mei 2016 @ 21:21:

MV? Overleden? Ik hoopte ook op een slechte grap. Hoop nog steeds op een slechte grap.

Natuurlijk weet ik als geen ander dat ook iemand die nog jong is zo maar kan overlijden. Maar MV? Zij is een reden om op het forum te blijven, om nooit helemaal echt afscheid te nemen. Zij is het bewijs dat goedheid echt bestaat. De forummer die altijd klaar staat om anderen te helpen en de juun met humor en een menselijk gezicht. Als je nagaat hoeveel mensen hier meelezen en hoeveel mensen haar dus kennen, dan is ze gewoon niets minder dan een bekende Nederlander.

Ik vind het echt afschuwelijk en kan het niet bevatten.

Heel veel sterkte aan alle familieleden en vrienden. En aan het Vivaforum dat niet meer hetzelfde zal zijn.

Ik hoopte ook op een slechte grap maar het is helaas waar . Myleen was nog zo jong veels te jong om te overlijden ze had 100 moeten worden helaas is dat haar niet gegund. Het is dus echt waar wat ze zeggen only the good die young .

Arme moeder van Myleen 2 kinderen verliezen het leven is soms zo ontzettend oneerlijk. Nogmaals lieve MV rust zacht
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik hoop dat haar geliefde poezebeesten een liefdevol nieuw thuis vinden dat zou Myleen fijn vinden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat afschuwelijk en verdrietig, heel veel sterkte voor de nabestaanden, de mensen en dieren dichtbij haar

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven