In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:blue_lagoon schreef op 03 mei 2016 @ 00:10:

Ik denk al de hele dag aan Mylene_Valerie. Haar opgemaakte borden zagen eruit als in een restaurant, zal die foto's nooit vergeten. En hoe ze vertelde over haar katten. En als haar katten jarig waren dan maakte ze een taartje van kattenvoer dat vond ik wel zo origineel en leuk. En dat zag er ook heel mooi uit en het bracht me meteen op een idee voor onze eigen kat.

Ik hoop dat haar katten een heel goed en liefdevol huisje krijgen. Haar 'boys' zoals ze ze altijd noemde.Ja, daar maakte Myleen zoveel werk van, ik zie de foto,'s zo voor me. Alles voor de poezenbeesten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Vreselijk!!

Rust zacht lieve MV
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat erg. Aan de forumers die haar goed kenden: strekte.
Rust zacht lieve MV.

quote:Eindeloos schreef op 03 mei 2016 @ 06:50:

[...]

Ja, daar maakte Myleen zoveel werk van, ik zie de foto,'s zo voor me. Alles voor de poezenbeesten Klopt... Als alle katten ter wereld een huisje zouden hebben zoals bij Mylene_Valerie dan zouden alle katten dolgelukkig zijn.
Wrang en bizar ook om terug te lezen dat ze ruim 2 maanden geleden nog iemand naar de dokter stuurde, want: beter een keer voor niks dan 1x te weinig en voor hetzelfde geld was het iets dodelijks..

Toen wist ze denk ik nog niet dat dat (en zo snel al) voor haarzelf zou gelden?

Die arme katten, die zullen best een nieuw goed thuis krijgen (samen, mag ik hopen), maar niet begrijpen waarom hun allerliefste baasje niet terugkomt. Katten hechten evengoed enorm aan hun baasje, en wat voor een!

Mooi om te zien hoeveel mensen (en dieren) zij geraakt heeft met haar grote hart en betrokkenheid

Vreselijk voor haar moeder, onvoorstelbaar zwaar om nóg een kind te overleven, mijn hart gaat naar haar uit

En naar haar vriendinnen en iedereen die haar van nabij gekend heeft, en alle forummers die door haar en haar veel te vroege heengaan geraakt zijn.

Het is wel duidelijk dat Mylene_Valerie verschil en meerwaarde heeft kunnen maken voor heel veel mensen, in haar (te) korte leven, haar leven inhoud en liefdevolle betekenis heeft gegeven.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
ONgelooflijk dit!! Zit met een brok in mijn keel alles te lezen. Ik wist dat het niet goed ging,maar om dit te lezen nadat ik lang niet meer op het forum ben geweest,onvoorstelbaar!! Lieve,MV, ik hoop dat je zacht en rustig de overstap hebt mogen maken. ik las je graag.

Veel sterkte aan alle nabestaanden..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Mylene Valerie...

We zullen haar bijdrages missen op het forum.

Heel veel sterkte voor iedereen die dichtbij haar stond.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Voor 125 euro kunnen we Bo Ghi af laten beelden in de Londense metro met deze kattenactie:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -met-kattenplaatjes.dhtml
Spreuken 18:2
Wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte voor de nabestaanden. Het forum zal haar missen
quote:Satchel schreef op 03 mei 2016 @ 12:40:

Voor 125 euro kunnen we Bo Ghi af laten beelden in de Londense metro met deze kattenactie:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -met-kattenplaatjes.dhtmlOngetwijfeld lief bedoeld, maar ik denk dat MV een bijdrage aan het plaatselijk asiel of dierenambulance meer op prijs had gesteld.
Ach ze had het vast beiden kunnen waarderen, gaat ook om het gebaar denk ik. Ieder geeft op zijn eigen manier een blijk van waardering, iedereen gedenkt op zijn eigen manier. Ik hoop dat ze voelde dat ze zoveel mensen heeft geraakt, ook indirect slechts door haar aanwezigheid. Wat een kracht schuilde er in haar zachtheid.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Wat verschrikkelijk

Rust zacht MV
quote:blue_lagoon schreef op 03 mei 2016 @ 10:53:

[...]

Klopt... Als alle katten ter wereld een huisje zouden hebben zoals bij Mylene_Valerie dan zouden alle katten dolgelukkig zijn.Zeg dat wel Blue, wat een poezenmama was zij.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bedenk ik net stom toevallig dat ik straks zim heb in een recept wat ik van haar gekregen heb, maispannenkoekjes met hamburgertjes.

Ga ik straks als tribute voor haar maken :-) .

(Al was het wel ff slikken toen ik het net ff opzocht)

Ook ik wil haar nabestaanden heel veel kracht en sterkte wensen de komende tijd.
quote:AnnBritt79 schreef op 03 mei 2016 @ 01:29:

Wat bijzonder om hier ter ere van Mylene zo veel oude nicks weer te zien! Dat geeft wel aan wat ze heeft los gemaakt hier!

Ik zie hier bijv. ineens Int, Xander68 en nog veel meer "oude" forumnamen voorbij komen. Wat bijzonder dat zó veel forummers reageren! En wat naar dat dit de aanleiding is!

Nogmaals veel sterkte iedereen!

(Int, heb al tig jaar een andere nick. Hebben vroeger nog wel eens contact gehad. Fijn om je weer eens te lezen. Ontzettend klote dat dit de "aanleiding" is...)Ja, AnnBritt...ik ben niet echt actief meer op dit forum, maar hoorde het eergisteren van Vinyl via een appje. Meer dan logisch dat ik weer even online ben om te reageren. Heb er wel even wakker van gelegen eergisteren, MV en ik hadden vroeger veel contact via mail en hadden elkaar soms uren aan de telefoon. Ik was er voor haar computerproblemen en ze had regelmatig vragen over bakken (was vroeger brood/banketbakker, vandaar).
Wat een naar nieuws :-(Heel veel sterkte met dit verlies voor al haar vrienden en nabestaanden..
quote:Eindeloos schreef op 03 mei 2016 @ 15:43:

[...]

Zeg dat wel Blue, wat een poezenmama was zij. Inderdaad. En iemand met zo'n goed en groot hart voor dieren, kan niet anders dan een heel goed en mooi mens zijn.
quote:Int schreef op 02 mei 2016 @ 23:41:

[...]

Hopelijk voel je je iets beter als ik opbiecht dat zij de enige op het forum was die wist onder welke nick ik na mijn tijd als Viva Angel mee doe. Alleen vond ik dat ik hier met mijn enige echte nick moest reageren, dus heb ik speciaal voor haar Int afgestoft en van een poezen-avatar voorzien. Maar het is een zinloos gebaar, zij was een betere forummer en een betere moderator dan wie ook en ik mis haar.Int!!!!
Xander, je hebt een pb
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jeetje hier schrik ik van. Had al gelezen dat ze in het ziekenhuis lag, maar wist niet dat ze er zo slecht aan toe was.

voor alle nabestaanden en een hele dikke voor Roos.
quote:Vinyl schreef op 03 mei 2016 @ 19:10:

[...]

Int!!!!

Vinyl!!!!!

Je dacht toch niet dat ik echt weg was van hier? Ik wilde alleen weer gewoon anoniem kunnen forummen na de heftige dingen die hier zijn gebeurd. Maar ik ken jullie allemaal nog hoor.

(Jou ook, AnnBritt! )

Voor MV doe ik graag mijn masker weer af. Dat verdient ze. Dus hier ben ik weer. En fantastisch om te zien dat zoveel oudgedienden zich melden.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
quote:rosanna08 schreef op 03 mei 2016 @ 19:13:

Xander, je hebt een pb PB terug!
quote:Int schreef op 03 mei 2016 @ 19:23:

[...]

Vinyl!!!!!

Je dacht toch niet dat ik echt weg was van hier? Ik wilde alleen weer gewoon anoniem kunnen forummen na de heftige dingen die hier zijn gebeurd. Maar ik ken jullie allemaal nog hoor.

(Jou ook, AnnBritt! )

Voor MV doe ik graag mijn masker weer af. Dat verdient ze. Dus hier ben ik weer. En fantastisch om te zien dat zoveel oudgedienden zich melden.Súper!!
quote:Int schreef op 03 mei 2016 @ 19:23:

[...]

Voor MV doe ik graag mijn masker weer af. Dat verdient ze. Dus hier ben ik weer. En fantastisch om te zien dat zoveel oudgedienden zich melden.Respect Int!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven